عطرهای محبوب و مورد علاقه سلبریتی ها

عطرهای محبوب و مورد علاقه سلبریتی ها


منبع: زیبامون

304

1399/9/13

14:48


در این بخش از زیبامون با تعدادی از عطرهای محبوب و مورد علاقه سلبریتیها و افراد مشهور آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

عطرهای محبوب و مورد علاقه سلبریتی ها

سلبریتی‌ها و افراد مشهور همیشه در مرکز توجه قرار دارند و همه ما تقریبا میبینیم که این افرد مشهور از چه برندهایی برای لباس، اکسسوری و استایل خودشون استفاده می‌کنند و یا اینکه اطلاعاتی در رابطه با نوع محصولات آرایشی مورد استفاده سلبریتیها و افراد مشهور داریم!

اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که سلبریتیها و افراد مشهور از چه نوع عطر و ادکلنی در مراسمهای مهم و رسمی و یا به طور روزمره استفاده می‌کنند؟

اگر شما هم به این موضوع علاقه مند هستید و تمایل دارید با عطرهای محبوب و مورد علاقه سلبریتیها و افراد مشهور آشنا بشید، حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید. شاید یکی از این عطرها، همان عطر محبوب شما هم باشه!

 

1. عطر مورد علاقه کریسی تیگن (Chrissy Teigen)

نام عطر: Dior Hypnotic Poison

قیمت: 85 دلار!

این عطر زنانه از برند دیور، عطری کلاسیک، لوکس، غنی، هیپنوتیزم کننده و مناسب برای شب هست که از روایحی همچون بادام تلخ، ادویه زیره، یاس، دارچین، tuberose (گیاه مکزیکی از خانواده agave که به عنوان طعم دهنده شکلات هم استفاده میشه)، وانیل، مشک و خزه ساخته شده است.

در واقع میشه گفت این عطر به یک امضا برای کریسی تیگن تبدیل شده و رایحه خیلی میوه‌ای یا خیلی دخترونه نداره بلکه دارای یک رایحه فوق العاده جذاب و مردانه هست و در یک بطری کوچک و زیبا به شکل سیب قرمز بسته بندی شده است.

 

عطر مورد علاقه کریسی تیگن

 

2. عطر مورد علاقه هایلی بالدوین ( Hailey Baldwin)

نام عطر: Bond No. 9 West Side Eau de Parfum

قیمت: 220 - 330 دلار!

هایلی بالدوین در طی مصاحبه‌ای که با مجله Elle Australia داشت فاش کرد که عطر مورد علاقه او  Bond No. 9 هست که عطر و بویی جذاب و شبیه به خیابانهای نیویوروک رو داره. در تولید این عطر جذاب از روایحی مثل یلانگ-یلانگ، گل صد تومانی، چوب صندل، عنبر، وانیل و مشک استفاده شده و داری رایحه قوی بوده و دریک بسته بندی جذاب و خاص شبیه به ستاره قرمز عرضه شده است.

رایحه این عطر خیلی دخترونه نیست و هم خانمها و هم آقایان میتونن از این عطر خوشبو استفاده کنند و به دلیل همین رایحه ویژه و خاصی که داره جز عطرهای محبوب هایلی بالدوین قرار گرفته است.

 

عطر مورد علاقه هایلی بالدوین

 

حتما بخوانید: عطر و ادکلن های زنانه با رایحه دلنشین و ماندگار

 

3. عطر مورد علاقه مارگو رابی (Margot Robbie)

نام عطر: Calvin Klein Deep Euphoria

قیمت: 60 دلار!

مارگو رابی در رابطه با استفاده از عطر و ادکلن اینطور می‌گوید: "وقتی خیلی جوان بودم، علاقه‌ای به استفاده از عطر نداشتم و فقط از روغنهای ضروری برای خوشبو شدن استفاده میکردم و یا مقداری عصاره اسطوخودوس روی موهایم میزدم!

اما حدود یک سال پیش عطر Calvin Klein Deep Euphoria رو امتحان کردم که واقعا دوست داشتم و هنوز هم به این عطر علاقه مند هستم!"

این عطر زنانه دارای رایحه سبک و زنانه هست که از روایحی همچون Cascalone، گل رز سیاه و مشک در ان به کار رفته و عطر و بوی گلدار کاملا شیرین و ملایمی داره. از انجایی که این عطر زنانه ملایم هست میشه به یک عطر عالی برای استفاده روزمره انتخاب بشه!

 

عطر مورد علاقه مارگو رابی

 

4. عطر مورد علاقه ویکتوریا بکهام ( Victoria Beckham)

نام عطر: Vilhelm Parfumerie Room Service

قیمت: 245 دلار!

ویکتوریا بکهام به طور مداوم تمام محصولات بهداشتی و آرایشی که استفاده میکنه رو در اینستاگرام معرفی میکنه و طرفداران او مشتاقانه به تک تک توصیه‌هایی که او در این زمینه داره، توجه می‌کنند! او اخیرا عطر مورد علاقه و محبوب خود که به عنوان یک امضا هم برای او تبدیل شده رو معرفی کرد.

عطر Room Service عطر مورد علاقه ویکتوریا بکهام هست که دارای رایحه‌ای لذیذ، قوی و بی نظیر بوده و از روایحی همچون شهد ماندارین، شاه توت، ارکیده صورتی، بامبو ، بنفشه، عنبر، چوب صندل و مشک در ان استفاده شده است.

 

عطر مورد علاقه ویکتوریا بکهام

 

5. عطر مورد علاقه ریحانا (Rihanna)

نام عطر:  Killian Love, Don’t Be Shy

قیمت: 240 تا 305 دلار!

تقریبا تمام سلیریتیها از کاردی بی (Cardi B ) گرفته تا جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) و لیل ناز اکس (Lil Nas X) در مورد عطر عالی و بی نظیر ریانا اظهار نظر کردند! اگرچه ریحانا دارای عطر مخصوص و به نام خودش هست اما اینطور به نظر میرسه که عاشق عطر و بوی مست کننده از شکوفه‌های پرتقال، وانیل و گل ختمی به کار رفته در عطر Killian Love, Don’t Be Shy هست!

این عطر دارای رایحه دلپذیر، شیرین و میوه‌ای هست و به قدری بوی ان خوب هست که تمایل دارید آن را بخورید!

 

عطر مورد علاقه ریحانا

 

حتما بخوانید: معرفی 5 عطر عالی برای فصل پاییز

 

6. عطر مورد علاقه اشلی گراهام (Ashley Graham)

نام عطر:  CHLOÉ Chloé Eau de Parfum

قبمت: 79 دلار!

اشلی هنگام صحبت در رابطه با آنچه درون قفسه مخصوص محصولات بهداشتی خودش وجود داره گفت: من هرگز نمیتونم بدون عطر CHLOÉ زندگی کنم. عطر  CHLOÉ Chloé Eau de Parfum یکی از بهترین عطرهای زنانه با رایحه گلدار هست که میتونه جز انتخابهای خیلی عالی برای استفاده روزمره باشه.

در این عطر خوشبو و گلدار زنانه از روایحی همچون گل صد تومانی، گل رز، عسل و چوب درخت سرو استفاده شده و میتونه جز انتخاب های خیلی خوب برای روزهای بلند و گرم تابستانی باشه.

 

عطر مورد علاقه اشلی گراهام

 

7. عطر مورد علاقه کایلی جنر (Kylie Jenner)

نام عطر: Victoria's Secret Coconut passion spray

قیمت: 13 تا 17 دلار!

اگرچه کایلی جنر دارای مجموعه بزرگی از محصولات آرایشی هست اما اینطور به نظر میرسه که علاقه چندانی به عطر و ادکلن نداره و معتقده که عطر و ادکلن میتونه باعث ایجاد دردسر برای او بشه!

او معمولا از یک اسپری ویکتوریا سکرت برای خوشبو شدن استفاده میکنه. Victoria's Secret Coconut passion spray دارای رایحه‌ای فانتزی و اعتیاد آور از وانیل گرم و نارگیل هست که میتونید برای استفاده روزمره انتخاب کنید و از رایحه فوق العاده‌ای که داره، لذت ببرید.

 

عطر مورد علاقه کایلی جنر

 

حتما بخوانید: بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت

 

8. عطر مورد علاقه دوسش کمبریج کیت میدلتون (Kate Middleton)

نام عطر: Illuminum White Gardenia Petals

قیمت: 150 دلار!

عطر  Illuminum White Gardenia Petals یکی از عطرهای مورد علاقه کیت میدلتون هست و از سال 2011 و زمانی که کیت میدلتون با پرنس ویلیام ازدواج کرد و این علاقه مندی او آشکار شد، تعداد خیلی زیادی از این عطر یک شبه به فروش رسید و این عطر خوشبو و زنانه به یکی از عطرای مورد علاقه برای سایر خانمها نیز تبدیل شد.

این عطر زنانه و خوشبو از روایحی همچون ترنج، کاسیس، زنبق، یاسمن، یلانگ یلانگ، گل یاس و چوبهای گران بها ساخته شده و دارای رایحه‌ای لطیف و خوشبو هست که میتونه رایحه یک باغ گل در تابستان رو تداعی کنه! این عطر دارای رایحه گلدار هست و عطر زنبق و یاسمن در ان غالب هست.

 

عطر مورد علاقه دوسش کمبریج کیت میدلتون

 

9. عطر مورد علاقه کیت باسورث (Kate Bosworth)

نام عطر:  Byredo Gypsy Water

قیمت: 210 تا 270 دلار!

عطر Byredo Gypsy Water یکی از عطرهایی هست که کیت باسورث واقعا به آن وفادار بوده و جز عطرهای مورد علاقه و محبوب او محسوب میشه. این عطر دارای رایحه فوق العاده جذاب، زیبا و پیچیده هست که از روایحی همچون ترنج، لیمو، فلفل، توت کوهی، عنبر، وانیل و چوب صندل در ان استفاده شده و رایحه‌ای فوق العاده زنانه و جذاب رو ایجاد کرده‌اند.

 

 عطر مورد علاقه کیت باسورث

 

10. عطر مورد علاقه اما استون ( Emma Stone)

نام عطر:  Chanel Gardenia

قیمت: 240 دلار!

عطر Chanel Gardenia یکی از محبوب‌ترین عطرهای اما استون هست که در هر زمان و مکانی همراه اوست. او معمولا این عطر رو بر روی بالشت خود اسپری میکنه تا بتونه راحتتر بخوابه! 

این عطر زنانه و جذاب دارای روایحی همچون نعناع هندی، یاسمن و شکوفه پرتقال هست که عطر و بویی بی نظیر و جذاب داره و میتونه جز انتخابهای خیلی عالی و لوکس برای خانمها باشه.

 

عطر مورد علاقه اما استون

 

حتما بخوانید: آشنایی با تفاوت ادوکلن با ادوپرفیوم و ادوتویلت

 

سخن آخر

انتخاب عطر و ادکلن یک موضوع کاملا شخصی هست و به سلیقه و نظر هر فرد بستگی داره. اما گاهی اوقات میشه با توجه به اطلاعات و علاقه مندی‌های سلبریتی محبوب خودتون، در انتخاب عطر و ادکلن، بهتر عمل کنید و عطر متفاوت و خاص رو مورد استفاده قرار بدید.

شما از چه عطر و ادکلنی استفاده می‌کنید؟ برند محبوب خودتون در زمینه عطر و ادکلن رو برامون بنویسید!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو