بهترین عطر و ادکلن زنانه سال 2020 با ماندگاری بالا + قیمت

بهترین عطر و ادکلن زنانه سال 2020 با ماندگاری بالا + قیمت


منبع: زیبامون

800

1399/8/18

17:11


اگر تمایل دارید با بهترین و ماندگارترین عطر و ادکلن های زنانه در سال 2020 آشنا بشید، حتما این بخش از زیبامون رو ببینید!

بهترین عطر و ادکلن زنانه سال 2020 با ماندگاری بالا + قیمت

عطر و ادکلن دارای قدرت جادویی هستند؛ زیرا نه تنها میتونن انعکاسی از شخصیت هر فرد باشند بلکه از طریق حس بویایی در حافظه هم ثبت میشن و به راحتی نمیشه عطر و رایحه‌ای که یکبار در یک مکان یا موقعیت خاص به مشام رسیده رو فراموش کرد!

اگر تمایل دارید عطر و ادکلنی فوق العاده خوشبو و زنانه با رایحه ماندگار و طولانی مدت داشته باشید، لازمه که با بهترین عطرهای زنانه در این زمینه آشنا بشید و بعد مطابق با سلیقه و علاقه مندی خودتون، بهترین و مناسبترین عطر و ادکلن رو خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام، تعدادی از بهترین عطر و ادکلنهای زنانه سال 2020 که ماندگاری طولانی مدت دارند رو بهتون معرفی کردیم. با ما همراه باشید این عطرهای خوشبو رو بشناسید، شاید عطر مورد نظر شما هم در این لیست وجود داشته باشه.

 

1. بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا Tom Ford Black Orchid Eau De Parfum

قیمت 79.9 دلار!

عطر بلک ارکید از برند تام فورد، یکی از بهترین عطرها برای خانمهایی هست که عاشق رایحه تند هستند! این عطر زنانه فوق العاده جذاب ترکیبی از ترافل سیاه، یلانگ، ترنج و توت سیاه هست که رایحه‌ای محسور کننده و عالی رو ایجاد کردند. البته لازمه بدونید این عطر برای خانمهایی که عاشق رایحه‌های ملایم و سبک هستند، انتخاب مناسبی نیست! 

این عطر زنانه دارای ماندگاری بسیار بالایی هست و بهتره در روزهای گرم تابستانی به مقدار خیلی کم مورد استفاده قرار بگیره تا جذابیت رایحه آن به بهترین شکل ممکن به مشام برسه. علاوه بر این میتونید این عطر رو برای موقعیتهای خاص و قرار ملاقاتهای عاشفقانه هم استفاده کنید تا جذابیت بیشتری پیدا کنید!

 

Tom Ford Black Orchid Eau De Parfum

 

حتما بخوانید: افزایش ماندگاری عطر و ادکلن در تابستان + نکات کاربردی

 

2. عطر زنانه Elizabeth Taylor White Diamonds Eau de Toilette

قیمت: 34.50 دلار!

عطر زنانه الماس سفید الیزابت تیلور، یکی از عطرهای زنانه لوکس و خاص هست که باعث میشه بعد از استفاده در هر کجا که قدم بردارید، تمام سرها به سمت شما برگرده! این عطر جذاب زنانه برای اولین بار در سال 1991 طراحی و تولید شده و ترکیبی سرمست کننده از شکوفه پرتقال، ترنج و پرتقال هست که با رایحه زنبق، گل یاسمن و گل رز تکمیل میشه.

استفاده از رایحه نعناع هندی خشک شده، عنبر و چوب صندل، باعث افزایش ماندگاری رایحه این عطر زنانه بی نظیر شده‌اند. این عطر رو هم میتونید با استایلهای روزمره و کژوال استفاده کنید و هم برای تکمیل کردن یک استایل ویژه و منحصر به فرد انتخاب مناسبی خواهد بود.  

 

Elizabeth Taylor White Diamonds Eau de Toilette

 

3. عطر زنانه جذاب Calvin Klein Obsession Eau de Parfum

قیمت: 92 دلار!

این عطر زنانه از برند Calvin Klein در سال 1985 معرفی شده اما تا به امروز، جذابیت خودش رو در بین تمام خانمها حفظ کرده هست! قدرتمند، احساساتی و قوی از جمله بهترین توصیف‌هایی هست که میشه برای این عطر زنانه استفاده کرد.

اصلی‌ترین ترکیبات استفاده شده در این عطر شامل ترنج، ماندارین، وانیل، ریحان، لیمو و هلو هست که رایحه‌ای جذاب و اغواکننده برای این عطر زنانه ایجاد کرده‌اند. از دیگر ترکیبات به کار رفته در این عطر جذاب زنانه میتونیم به ادویه‌های عجیب و غریب، یاسمن، شکوفه پرتقال، گلسنگ، گل رز، گشنیز، چوب صندل، چوب سدر، مشک، عنبر، وانیل و عصاره معطر ریشه گیاهان هندی اشاره کنیم که رایحه‌ای لطیف، گرم و عمیق رو برای این عطر زنانه ایجاد کردند.

این عطر رو میتونیم به عنوان یک عطر شرقی با رایحه متمایز و ماندگار معرفی کنیم که حتما ارزش یکبار امتحان کردند رو داره!

 

Calvin Klein Obsession Eau de Parfum

 

حتما بخوانید: نکات خرید ادکلن مردانه + معرفی بهترین عطر و ادکلن برای آقایان

 

4. عطر زنانه خاص Chloe New Eau De Parfum

قیمت: 69.99 دلار!

این عطر زنانه از برند Chloe عطری عاشقانه و در عین حال همه کاره هست که میتونید هر روز با خیال آسوده از ان استفاده کنید و از رایحه جذابی که داره، لذت ببرید. این عطر در عین سبک و تازه بودن، فوق العاده شیک و سر زنده هست و از ترکیباتی همچون گل صد تومانی، لیچی، فریزیای بهاری، گلبرگ گل رز، گل زنبق، مگنولیا، چوب درخت سدر و عنبر گرم ساخته شده است.

این عطر زنانه ماندگار، از شخصیت خلاق و با اعتماد به نفس زن Chloe الهام گرفته شده و عطر و بویی تازه و زنانه با رایحه گل رز که فوق العاده شیک و جذاب هست رو برای خانمها به ارمغان میاره. هر زمان که قصد دارید روحیه صمیمی و احساسی خودتون رو به رخ بکشید، از این عطر فوق العاده استفاده کنید.

 

Chloe New Eau De Parfum

 

5. عطر زنانه جدید Marc Jacobs Decadence Eau de Parfum

قیمت: 58.35دلار!

بطری این عطر زنانه از برند Marc Jacobs، شبیه به کیفهای دستی زنانه طراحی شده و مهمترین ویژگی آن زنجیر طلایی و منگوله مشکی آن هست که باعث شده تا جذابیت این عطر برای خانمها چندین برابر بشه!

رایحه چوبی با نتهای احساسی بالا از گل زنبق، آلو ایتالیایی، زعفران، گل رز بلغاری، زنبق زرد، گل یاس، چوب پاپیروس، vetiver (عصاره معطر از ریشه گیاهان هندی) و عنبر مایع عطر و بویی دل انگیز و خاص رو برای این عطر زنانه ایجاد کردند. 

 

Marc Jacobs Decadence Eau de Parfum

 

6. عطر زنانه خوشبو Dolce & Gabbana L'Imperatrice 3 Eau de Toilette

قیمت: 82 دلار!

این عطر زنانه از برند D&G یکی از عطرهای پر زرق و برق و پرانرژی برای خانمهاست و برای یک زن کاریزماتیک، با اعتماد به نفس و با شخصیت مغناطیسی طراحی شده تا در همه جا مرکز توجه قرار بگیره!

این عطر بخشی از کالکشن Anthology برند D&G هست که از کارتهای تاروت الهام گرفته شده و دارای رایحه‌ای شاد، تمیز و میوه‌ای هست که میتونه جز انتخاب‌های خیلی خوب برای فصل بهار و تابستان باشه.

از ترکیبات به کار رفته شده در این عطر زنانه خوشبو میتونیم به کیوی، توت قرمز، ریواس ترش، هندوانه، cyclamen، مشک، چوب صندل، درخت لیمو و گریپ فروت اشاره کنیم که رایحه‌ای جادویی و دلپذیر رو برای این عطر ایجاد کردند.

 

Dolce & Gabbana L'Imperatrice 3 Eau de Toilette

 

حتما بخوانید: آشنایی با تفاوت ادوکلن با ادوپرفیوم و ادوتویلت

 

7. ادکلن زنانه جذاب Rogue By Rihanna Eau de Parfum

قیمت: 27.99 دلار!

این عطر زنانه و عاشقانه، چهارمین عطر ریحانا هست که در سال 2013 طراحی و تولید شده است که میتونه جز انتخابهای خیلی خوب برای زنان با اعتماد به نفس و پرشور و با احساس باشه!

این عطر زنانه دارای ماندگاری طولانی هست و از ترکیباتی همچون گل یاس، گل رز، cyclamen، آلو، شکوفه لیمو، ترنج، مرکبات، فلفل صورتی، زنبق وحشی، چرم، عنبر، نعناع هندی و وانیل ساخته شده و عطر و بویی فوق العاده جذاب و خاص داره.

 

Rogue By Rihanna Eau de Parfum

 

8. ادکلن زنانه خاص Estee Lauder Beautiful Eau de Parfum

این عطر زیبا از برند استی لادر با عنوان "عطر هزار گل" توصیف شده. این عطر زنانه با رایحه گل، برای اولین بار در سال 1985 طراحی و تولید شد و به دلیل رایحه زنانه و عاشقانه‌ای که داره جز محبوبترین عطرها برای خانمها تبدیل شده و تا به امروز محبوبیت خودش رو حفظ کرده است. در واقع این عطر به گونه‌ای طراحی شده تا به زنی که ان را استفاده کرده این احساس رو بده که زیباترین زن هست!

از ترکیبات به کار رفته در این عطر جذاب زنانه میتونیم به شکوفه گل رز، زنبق، گل همیشه بهار، tuberose، شکوفه پرتقال، یلاگ یلانگ، Muguet، عصاره معطر ریشه گیاهان هندی، چوب صندل و عنبر اشاره کنیم که گرمی و جذابیت فوق العاده‌ای رو برای این عطر ایجاد کردند و باعث شدند تا به یک عطر زنانه فراموش نشدنی تبدیل بشه.

 

Estee Lauder Beautiful Eau de Parfum

 

9. ادکلن زنانه ماندگار Yves Saint Laurent Black Opium Eau De Parfum

قیمت: 69.90 دلار!

این عطر زنانه از برند YLS یکی از خوشبوترین عطرهای موجود هست. ترکیبی از قهوه شیرین و وانیل رایحه بی نظیری رو برای این عطر به وجود آورده و میتونه یکی از انتخابهای عالی برای خانمهایی باشه که احتیاج دارند در موقعیتهای خاص، احساس جسورانه و متفاوتی داشته باشند و فقط یک اسپری از این عطر جذاب میتونه باعث بشه تا در تمام طول روز و شب، رایحه آن را احساس کنید و سرمست شوید!

علاوه براین، از انجایی که این عطر دارای رایحه قوی و زیادی هست، برای خانمهایی که طرفدار عطرهایی با رایحه ملایم و سبک هستند، مناسب نیست!

 

Yves Saint Laurent Black Opium Eau De Parfum

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید و معرفی بهترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت 2020

 

10. عطر زنانه با ماندگاری بالا Givenchy Ange ou Démon Le Secret Eau de Parfum

قیمت: 77.90 دلار!

این ادو پرفیوم از برند جیوانچی، زیبایی و ظرافت فوق العاده‌ای رو به همراه داره و جز عطرهای سبک دسته بندی میشه و سرشار از رایحه میوه‌ای و گلدار هست. این عطر زنانه در سال 2014 طراحی و تولید شده و میتونه یکی از انتخابهای خیلی عالی برای زنان مرموز و دارای شخصیت خیره کننده باشه.

رایحه لیمو، برگ چای، کرن بری، گل یاسمن و مشک سفید به کار رفته در این عطر زنانه، رایحه‌ای ماندگار، متعادل و نشاط آور رو به وجود آورند که مطمئنا تمام خانمها ان را دوست خواهند داشت.

 

Givenchy Ange ou Démon Le Secret Eau de Parfum

 

11. عطر زنانه Jean Paul Gaultier Scandal Eau de Parfum

قیمت: 70.07 دلار!

طراحی بطری این عطر زنانه به گونه‌ای هست که در همان نگاه اول، توجه شما رو به خودش جلب میکنه! این عطر دارای رایحه ماندگار، تند و جذابی هست و همه این موارد رو میشه با دیدن بسته بندی این محصول به سادگی متوجه شد!

این عطر زنانه در سال 2017 طراحی شده و یکی از انتخابهای عالی برای زنان زیبا و در عین حال قدرتمند هست! عسل، پرتقال خونی، یاسمن، نعناع هندی و یک رایحه چوبی گرم، از جمله ترکیبات به کار رفته در این عطر زنانه خاص و جذاب هستند. 

 

Jean Paul Gaultier Scandal Eau de Parfum

 

12. عطر زنانه خوشبو Gucci Bloom Eau de Parfum 

قیمت: 73.55 دلار!

این عطر پرجنب و جوش در عین حال ساده از برند گوچی، یکی دیگه از عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و بسیار خوشبو هست که در دسته بندی عطرهای درجه یک قرار داره. این عطر دارای روایحی همچون tuberose، یاسمن و پیچ امین الدوله هست. این روایح اگرچه اصلی ترین ترکیبات این عطر هستند اما باعث ایجاد رایحه طاقت فرسا برای این عطر نشدند و در عوض عطر و بویی لطیف و زنانه برای ان ایجاد کردند. این عطر برای هر گروه سنی از خانمها مناسب بوده و جز عطرهای چهار فصل محسوب میشه.

 

Gucci Bloom Eau de Parfum 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو