دانلود کلیپ های لیونل مسی

منبع: دانلود ها

105

1399/10/21

20:55


دانلود همه کلیپ‌های لیونل مسی – Lionel Messi

| کلیپ ۳۰ لحظه فراموش نشدنی که مسی جهان را شگفت‌زده کرد اضافه شد |

دانلود-کلیپ-مسی

لیونل مسی یکی از دو اسطوره بزرگ دنیای فوتبال در عصر کنونی است که همه‌ی ما وی را به‌عنوان پادشاه فوتبال می‌شناسیم. لیونل مسی در طول دوران حرفه‌ای خود، رکوردهای مهمی را جابه‌جا کرده است و با کسب ۶ توپ طلا، پرافتخارترین بازیکن از این حیث است. لیونل مسی رقیب دیرینه کریستیانو رونالدو است و در طول این سال‌ها توانسته است که همیشه کیفیت بالای فوتبال خودش را حفظ کند. او به‌عنوان مهره اصلی باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود و افتخارات بسیار بزرگی همچون چندین دوره قهرمانی لالیگا، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده است. مسی که شماره ۱۰ تیم بارسلونا است، با بازیکنان بزرگی همچون ژاوی، اینیستا و رونالدینیو هم‌بازی بوده است و همه‌ی ما لحظات شیرین و جذابی از وی را در بارسلونای گواردیولا به‌یاد می‌آوریم. حال در این مطلب قصد داریم که بهترین کلیپ‌ها و فیلم‌های بازی، گل‌ها و مهارت‌های وی را مشاهده کنیم.

در این مطلب سعی خواهیم کرد که هر هفته کلیپ جذاب و پربازدیدی از لیونل مسی را با شما به اشتراک بگذاریم. تمامی این کلیپ‌ها با کیفیت عالی ۱۰۸۰p در اختیار شما قرار می‌گیرند و حجم مناسبی هم دارند. شما هم می‌توانید در بخش نظرات با ما همراهی کنید تا هرچه بیشتر بتوانیم کلیپ‌هایی را برای‌تان آماده کنیم که آن‌ها را درخواست داده‌اید. در ادامه اطلاعات کاملی از کلیپ‌ها را نیز اختیار شما قرار می‌دهیم و می‌توانید همراهی ویژه‌ای با ما داشته باشید.

دانلود-کلیپ-مسی

کلیپ شماره ۱: ۳۰ لحظه فراموش نشدنی که مسی جهان را شگفت‌زده کرد

مدت زمان: ۱۴ دقیقه و ۴۲ ثانیه | تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۱۱ میلیون

در این کلیپ مسی می‌توانید لحظات تاریخی و فراموش نشدنی از لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی باشگاه بارسلونا را مشاهده کنید. این کلیپ بازدید بسیار بالایی در یوتیوب داشته است و لحظاتی را به نمایش می‌گذارد که احتمالا هیچ علاقه‌مند به مسی را پیدا نخواهید کرد که چنین لحظاتی را در یاد نداشته باشد. لحظاتی که بهترین سرمربیان جهان و حتی رقیبان خودش را انگشت به دهان گذاشته است. تعداد این لحظات آن‌قدر بالا است که یقینا گذر زمان را حس نخواهید کرد و می‌توانید یک مرور جذاب و زیبا روی همه‌ی آن‌ها داشته باشید.

info

Lionel Andrés Messi is an Argentine professional footballer who plays as a forward and captains both the Spanish club Barcelona and the Argentina national team.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

کلیپ شماره ۱: ۳۰ لحظه فراموش نشدنی که مسی جهان را شگفت‌زده کرد

دانلود با حجم ۴۷۰.۲۱ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو