طرح لبخند هالیوودی، دندان‌های مرواریدی می‌خواهم دکتر!

منبع: نی نی بان

51

1399/11/6

08:45


ین فصل جوایز است! گلدن گلوب به تازگی به پایان رسیده است و نامزدهای اسکار این هفته منتشر شدند. ما هیجان زده هستیم که مشاهیر محبوب خود را می بینیم که وسایل خود را روی فرش قرمز قرار می دهند و لبخندهای عالی خود را از هالیوود می زنند.

حسادت به مجموعه دندان های مشهور مورد علاقه ما معمول است ، اما باید بدانید که آنها یک شبه لبخند هالیوودی خود را نگرفتند. بسیاری از افراد مشهور چندین روش زیبایی و ترمیمی دندانپزشکی را برای بهبود ظاهر خود دریافت می کنند.

Newbury Dental می تواند روش های دندانپزشکی زیبایی را برای کمک به شما در دستیابی به یک مجموعه زیبا از دندان انجام دهد. در اینجا چند روش درمانی معروف وجود دارد که به شما کمک می کند تا در هر نزدیک یا عکس پاپاراتزی که در آینده دارید مناسب باشید.

چگونه لبخند هالیوود بگیریم
درمان سفید کننده دندان
اولین قدم برای رسیدن به لبخند هالیوودی ، درمان سفید شدن دندان با دندانپزشک پارک نیوبری است. یک روش سفید سازی دندان می تواند با از بین بردن تغییر رنگ دندان های شما که به دلیل مصرف کافئین ، قندها ، غذاهای اسیدی و نیکوتین ایجاد می شود ، لبخند شما را تغییر دهد.

شما می توانید درمان سفیدی دندانهای ما را در قرارهای منظم دندانپزشکی خود بگنجانید یا قبل از یک رویداد خاص ، درمان را زمانبندی کنید.

درمان Invisalign
لبخند شما برای صفحه بزرگ آماده نیست تا زمانی که دندان های شما کاملا صاف شوند. Invisalign یک گزینه عالی برای کسانی است که نمی خواهند با دهان پر از بریس های فلزی کنار بیایند.

اینویزالاین توسط دندانپزشک انجام می شود و از لبخند شما تأثیر می گذارد و صفحات تراز واضح ایجاد می کند. هر دو هفته یکبار تراز را عوض می کنید تا فشار خود را بر روی دندان ها ادامه دهید. با گذشت زمان ، آنها مستقیم قرار می گیرند.

دندانهای گمشده را جایگزین کنید
پر کردن دندان های از دست رفته با روکش دندان یا کاشت دندان مرحله دیگری برای لبخند هالیوودی است. این روش های درمانی می توانند ظاهر شما را بهبود بخشند ، نیش بزنند و احتمال پوسیدگی دندان را کاهش دهند.

ایمپلنت های دندانی

دندانپزشکان ما در Newbury Dental ایمپلنت های دندانی را به استخوان فک می بندند تا عملکرد و ویژگی های دهان را بازیابی کنند.

روکش دندان

روکش های دندانی ساخته شده از پوسته ای نازک از پرسلن است که کاملاً با دندان های اطراف شما ترکیب می شود. روکش ها می توانند شکاف ها را ببندند ، دندان ها را طولانی کرده و لکه های تیره را بپوشانند.

یک معاینه منظم از دندانپزشکی انجام دهید
برای تمیز کردن دندان ها و جلوگیری از خراب شدن لبخند ، مراجعه به دندانپزشک یا دو بار در سال ضروری است. ما می دانیم که بسیاری از افراد به دلیل ترس از دندان به دندانپزشک سفر نمی کنند. ما در Newbury Dental می خواهیم در معاینات دندانپزشکی شما را راحت کنیم. هدف ما شناسایی هرگونه مشکل در دندانهای شما و بحث در مورد بهترین گزینه های درمان دندانپزشکی است.

درمان قبل لبخند
اصلاح لبخند شامل انواع روش های زیبایی دندان برای بهبود لبخند شما است. ما در هر روش ، ظاهر صورت ، عرض و طول دندان ها ، لثه ها و لب ها را در نظر می گیریم.

برخی از اقدامات شامل سفید کردن دندان ، کاشت دندان و روکش دندان است. همه بیماران به همه این روشهای درمانی احتیاج ندارند ، اما ما با شما و نیازهای شما کار می کنیم تا یک مجموعه کامل از دندانها را ایجاد کنیم.

قرار ملاقات با یک دندانپزشک پارک نیوبری
ممکن است فرصتی برای قدم زدن در فرش قرمز نداشته باشید ، اما ما همچنان می خواهیم احساس کنید که یک ستاره فیلم برنده جایزه هستید! امروز با دندانپزشکی نیوبری تماس بگیرید تا در مورد گزینه های درمان صحبت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو