دانلود مجله How It Works – شماره ۱۴۷

منبع: دانلود ها

69

1399/11/9

16:19


مجله How It Works – چگونه کار می‌کند

| شماره ۱۴۷ اضافه شد |

دانلود-مجله-How-It-Works

مجله How It Works شما را با پیشرفته‌ترین سازه‌های جهان آشنا خواهد کرد و نحوه ساخت و طراحی آن‌ها به‌صورت ویژه و جامع مرور خواهد شد. این مجله در شماره‌های مختلف ارائه خواهد شد و اگر علاقه‌مندان به کسب اطلاعات عمومی هستید، می‌توانید با آن همراه شوید. نحوه‌ی مونتاژ وسیله‌های مختلف، اجزای تشکیل دهنده بدن انسان و حیوانات، رفتار شناسی و موارد دیگر، از موضوعاتی هستند که در هر شماره از این مجله می‌توانید منتظر آن‌ها باشید. سوالات مختلفی در این مجله پاسخ داده خواهد شد و شما می‌توانید از کشفیات جدید جهان پیرامون خود آگاه شوید.

در مجله How It Works خواهیم دید که فناوری شگفت انگیز چگونه زندگی آسان‌تری را برای انسان رقم می‌زند و قرار است که چگونه ادامه پیدا کند. به سراغ طبیعت و اتفاقاتی که در آن روی می‌دهد نیز خواهیم رفت و همه چیز را کاوش می‌کنیم.

شماره ۱۴۷

در این شماره از مجله How It Works قرار است که ماجراجویی‌های بزرگی را داشته باشیم. در ابتدا به سراغ نحوه ساخت یک کشتی نظامی خواهیم رفت و نحوه ساخت ناو رویال را خواهیم دید که در خشکی ساخته شده و به اقیانوس راه پیدا می‌کند. به فواید تکنولوژی فضایی خواهیم پرداخت و می‌بینیم که در ساخت و ساز بشر چه تاثیرات مهمی داشته است. در ادامه به سراغ سراغ سلول‌ها رفته و عناصر سازنده بدن را بررسی خواهیم کرد. در این بخش اجزای میکروسکوپی سلول‌ها را بررسی خواهیم کرد. مجله در ادامه به اجداد انسان رفته و خواهند فهمید که تکنیک‌های باستانی چگونه کشف شده‌اند.

دانلود-مجله-How-It-Works

info

Meet the world’s most advanced combat vessel in this issue of How It Works magazine and see how it’s built, as we explore the Scottish dry dock where the Royal Navy is assembling its first Type-26 Frigate. Also this issue: find out why Antarctica is melting, discover the wonder tech we use every day that came from space, how our ancestors mapped the wold, and could a simple bubble net stop a hurricane in its tracks?

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود مجله How It Works

شماره فوریه ۱۴۷ – حجم ۳۱ مگابایت (جدید)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو