خرید آنلاین مواد غذایی و  محصولات بهداشتی با اسنپ مارکت

اسنپ مارکت نامی آشنا برای همه ما است، در سال های اخیر که استفاده از اینترنت و دریافت خدمات آنلاین به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته است، اسنپ مارکت نیز به یکی از معتبر ترین فروشگاه‌‌های آنلاین تبدیل شده است.

مجموعه اسنپ مارکت از سال 97 در حوزه فروش محصولات هایپراستار مشغول به فعالیت بود و در طول همه این سال‌ها در تلاش بوده که سطح کیفی خدمات خود را بالا ببرد تا رضایت بیشتری از مشتریان خود دریافت کند و با توجه به استقبال گسترده مردم از این اپلیکیشن و خدماتی که ارائه می کرد، توانسته تا کسب و کار خود را در ابعاد دیگر گسترده کند.

در ابتدا اسنپ مارکت محدود به شهر تهران بود و فقط کالا های سوپر مارکتی برای فروش داشت اما با تلاش شبانه روزی و اسقبال خوبی که مردم از این ایده جدید کردند، در این مدت توانست علاوه بر توسعه حیطه فعالیت خود، سطح خدمات را نیز گسترش دهد به طوری که در حال حاضر علاوه بر این که تمام مناطق تهران را تحت پوشش خود قرار داده است در سایر شهر های بزرگ مانند ارومیه، شیراز، کرج، اصفهان،قم و اصفهان نیز فعالیت می ‌کند .

همچنین اسنپ مارکت با هدف بهبود سطح کیفی زندگی مردم در تلاش است تا با انتشار مقاله های مفید و کاربردی در بخش وبلاگ اسنپ مارکت به آگاهی مردم کمک کند و آن ها را در جهت رشد و پیشرفت سوق دهد.

چگونه می توان از اسنپ مارکت استفاده کرد؟

اسنپ مارکت کاربران خود را همیشه در الویت کار خود قرار داده است و  سعی داشته که به هر نحوی فرایند ثبت سفارش را برای مشتریان خود آسان‌تر سازد،  به عنوان مثال با ایجاد بستر های مختلف دست کاربر را برای ثبت سفارش باز گذاشته است تا به هر روشی که مایل است ارتباط خود را با این مجموعه حفظ کند، یعنی شما می توانید از نسخه تحت وی این برنامه استفاده کنید و یا اپلیکیشن آن را دانلود کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید و یا اصلا از طریق لپ‌تاپ خود وارد وبسایت شوید و خریدتان را آغاز کنید.

برای استفاده از برنامه اسنپ مارکت در گوشی موبایل خود باید با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود، نسخه ای از این برنامه را که متناسب با آن هست را دانلود کنید.

به عنوان مثال کسانی که گوشی آیفون دارند برنامه ios اسنپ مارکت را می توانند از برنامه های نصب اپلیکیشن مانند سیب اپ و سیب چه و آی‌اپس دانلود و نصب کنند، همچنین کسانی که سیستم عامل تلفن همراهشان اندروید می‌تواندد اپلیکیشن اسنپ مارکت را از طریق بازار  و یا google play بارگزاری و نصب کنند.

لازم به ذکر است که نصب برنامه اسنپ مارکت مزیت های زیادی برای شما به عنوان کاربر خواهد داشت، به عنوان مثال از جشنواره های و تخفیف های هیجان انگیزی که اسنپ مارکت در مناسبت های مختلف برگزار می کند مطلع می شوید، دسترسی آسان به مجله اسنپ مارکت و در همان ابتدا که برنامه را نصب می کنید شامل تخفیف خرید اول اسنپ مارکت می شوید، این کد تخفیف تا سقف 25000 تومان است و به همه کاربران اپلیکیشن اسنپ مارکت برای ثبت اولیت خرید تعلق می گیرد، لازم به ذکر است که این تخفیف مازاد بر تخفیف هایی است که بر روی هر کالا به صورت مجزا در نظر گرفته شده است.

چه کالا هایی را می توان از اسنپ مارکت تهیه کرد؟

همان طور که پیش تر گفته شد اسنپ مارکت در ابتدا فقط کالاهای سوپر مارکتی را به مشتریان خود عرضه می کرد اما با پیشرفت های چشم گیری که اخیرا داشته؛ باید اعلام کنیم این فروشگاه آنلاین، یک هایپرمارکت بزرگ است که طیف وسیعی از کالا ها را تحت پوشش قرار می دهد.

شما می توانید تمامی مایحتاج خود را از مواد خوراکی گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی را با یک کلیک از طریق این برنامه سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.

لیست کلی از کالا هایی که می توان از اسنپ مارکت تهیه کرد فارق از مارک و برندی که دارند به شرح زیر است:

میوه و سبزیجات تازه

انواع مواد پروتئینی مانند مرغ و گوشت به تاریخ روز

انواع لبنیات

خواربار

تنقلات و خوراکی ها

نان و شیرینی تازه

لوازم بهداشتی

لوازم آرایشی

و ….

مایلی چیست؟

لاین فروش لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از دستاورد های جدید این مجموعه می باشد که به تازگی راه اندازی شده است و اسنپ مارکت برای تامین کالا های سفارشی با فروشگاه‌های مایلی واقع در  هایپراستار همکاری می کند.

مایلی ها فروشگاه هایی مستقر در محیط هایپراستار ها می باشند که فروشنده لوازم بهداشتی و آرایشی با کیفیت و اصل هستند که آن ها را با قیمتی مناسب‌تر از سایر فروشگاه ها به فروش می رسانند. این فروشگاه های دارای طیف گسترده ای از لوازم آرایش و لوازم بهداشتی در مارک ها و برند های مختلف می باشند.