دانلود مستند The Great Escapists 2021 – فرار بزرگ با ریچارد هموند

منبع: دانلود ها

298

1399/11/14

18:02


مستند-The-Great-Escapists

مستند فرار بزرگ (به انگلیسی: The Great Escapists) در یک جزیره‌ی کویری و دور افتاده جریان دارد و در آن، ریچارد هموند معروف که وی را از سری گرند تور می‌شناسیم، همراه با تروی بلچی، باید از مهارت‌های مهندسی و علمی خود استفاده کرده و تک و تنها در این جزیره‌ی مخوف زنده بمانند. آن‌ها باید از اجزایی که در اختیار دارند استفاده کرده و یک جزیره‌ی بهشتی بسازند. هر کدام از این دو نفر دارای مهارت‌های مهندسی و علمی خاصی هستند و می‌توانند هنرنمایی‌های خاصی برای بقا در این جزیره داشته باشند. آن‌ها می‌توانند این کویر دور افتاده را به یک بهشت تبدیل کنند. فضای مستند کمدی است و شما در کل سری، ماجراجویی‌ها و البته خرابکاری این دو را نظاره خواهید کرد. جالب است بدانید که این ماجراجویی‌ها به زمین ختم نشده و آن‌ها در هوا و دریا نیز کار خود را ادامه می‌دهند.

مستند The Great Escapists حال و هوای خاص و عجیبی دارد و صحنه‌هایی را خواهیم دید که اصلا انتظارش را نمی‌کشیم. گویا این دو مهندس با خودشان هم مشکل دارند و مشخص نیست که چه هدفی را دنبال می‌کنند. همان ماجراجویی‌های ماشینی این‌بار جای خودشان را به بقا در جزیره‌ای داده‌اند که چندان هم بد به نظر نمی‌رسد. باید دید که ریچارد هموند در چنین تجربه‌ای چگونه عمل خواهد کرد و چه بلاهایی را به جان می‌خرد. آن‌ها کل جزیره را گشته و ابزارهایی را پیدا می‌کنند که به آن‌ها کمک خواهد کرد. این ابزارها فراتر از انتظار ظاهر شده و کافی است که ذهن یک مهندس و دانشمند را به‌همراه داشته باشند. در هر قسمت اتفاقات ویژه‌ای را خواهیم دید و یقینا یک ثانیه از سری را هم توان پلک زدن نخواهید داشت. حال بهتر است که فرصت را از دست نداده و جدیدترین ماجراجویی ریچارد هموند و دوست مهندسش را دنبال کنید.

info

Shipwrecked on a remote desert island, Hammond and Belleci use their engineering and scientific skills to not only to survive, but to construct a paradise island playground.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود قسمت 1: WEB-DL 1080p   |   WEBRip 720p

دانلود قسمت 2: WEB-DL 1080p   |   WEBRip 720p

دانلود قسمت 3: WEB-DL 1080p   |   WEBRip 720p

دانلود قسمت 4: WEB-DL 1080p   |   WEBRip 720p

دانلود قسمت 5: WEB-DL 1080p   |   WEBRip 720p

دانلود قسمت 6: WEB-DL 1080p   |   WEBRip 720p


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو