دانلود مجله Baseball America – فوریه ۲۰۲۱

منبع: دانلود ها

68

1399/11/19

14:42


مجله Baseball America – بیسبال آمریکا

| شماره فوریه ۲۰۲۱ اضافه شد |

دانلود-مجله-Baseball-America

مجله Baseball America هر سطحی از ورزش بیسبال را پوشش خواهد داد و علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات مقدماتی و حرفه‌ای آن را با این مجله دریافت کنند. این مجله تمرکز ویژه‌ای روی عملکرد پایه این ورزش دارد و قرار است که مدارس بیسبال مهم را در سرتاسر جهان بررسی کند. قرار است که به دبیرستان، دانشگاه‌ها، کشور ژاپن و لیگ‌های کوچک کشور آمریکا رفته و ببینیم که این ورزش چه شرایطی را دنبال می‌کند. این مجله هر دو هفته یک‌بار منتشر می‌شود و اطلاعات بیشتری در مورد آن، در وب سایت ناشر نیز منتشر خواهد شد.

مجله Baseball America از سال ۱۹۸۱ فعالیت خود را شروع کرده است و از همان زمان یک شرکت رسانه‌ای کاملا خدماتی محسوب می‌شود. بنیان گذار مجله آلن سیمپسون نام‌دارد و اولین شماره آن در کانادا منتشر شده است. در این ابتدا این مجله با نام All-America Baseball News شناخته می‌شده است. سیمپسون این مجله را پس از خرید توسط مایلز ولف، آن را به کارولینای شمالی منتقل کرده و انتشار آن را به صورت جدی‌تری پیگیری کرد. سیمپسون در نهایت در سال ۲۰۰۶ راه خود را از جمله جدا کرده و از آن جدا شد.

فوریه ۲۰۲۱

در این شماره از مجله قرار است که فصل را با استعدادهای پیش‌روی بیسبال بررسی کرده و ببینیم که چه تفاوتی با تاریخ بیسبال در طول سال‌های گذشته دارد. می‌دانیم که ورزش دیگر همانند گذشته نخواهد بود و ویروس کرونا تاثیرات زیادی روی ورزش بیسبال نیز داشته است. در این مجله به سراغ باشگاهی خواهیم رفت که در آلابامای جنوبی قرار دارد و استعداد‌های زیادی را به سمت خود جذب کرده است. بازهم تصاویر زیبایی از بازیکنان سرشناس بیسبال در این شماره هم دیده می‌شود.

دانلود-مجله-Baseball-America

info

Baseball America is a sports magazine that covers baseball at every level, with a particular focus on up-and-coming players in high school, college, Japan, and the minor leagues. It is currently published in the form of a bi-weekly newspaper, five annual reference book titles, a weekly podcast, and a website.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود مجله Baseball America

شماره فوریه ۲۰۲۱ – حجم ۴۴ مگابایت (جدید)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو