بهترین شرکت های لوله بازکنی تهران را بشناسید + قیمت لوله بازکنی

بهترین شرکت های لوله بازکنی تهران را بشناسید + قیمت لوله بازکنی


منبع: دلگرم

73

1399/11/25

14:40


بهترین شرکت های لوله بازکنی تهران را بشناسید + قیمت لوله بازکنی

گرفتگی لوله فاضلاب اتفاقی است که امکان دارد همین حالا با آن رو به رو شده باشید. مشکلی که قطعا هر خانم یا آقایی از آن متنفر است. شاید برایتان پیش آمده باشد که هنگام ورود به سرویس بهداشتی با صحنه ای وحشتناک و شرم آور مواجه شوید و آن، بالا زدن فاضلاب از کاسه توالت می باشد!

در چنین شرایطی مسلما نیاز به خدمات لوله بازکنی خواهید داشت، اما در میان دنیایی از شرکت ها و افراد مختلف، کدام مراکز از همه بهتر هستند و کدام یک میتوانند بدون مشکل و کلاهبرداری شما را از شر گرفتگی لوله توالت، آشپزخانه یا حمام خلاص نمایند؟ با ما همراه باشید تا 3 شرکت معتبر در این زمینه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

شرکت آقای لوله بازکن

شرکت آقای لوله بازکن

آقای لوله بازکن نامی آشنا در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد که از چندین سال پیش فعالیت خود را آغاز نموده است. شرکت آقای لوله بازکن یکی از بهترین مجموعه های چاه بازکنی در تهران است. این مرکز با داشتن ویژگی های منحصر به فرد که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد، توانسته با رضایتمندی حداکثری مشتریان به اعتبار بالایی دست پیدا کند تا آنجا که به یکی از پیشنهاد های وبسایت گوگل بدل شود.

چه خدماتی در آقای لوله بازکن ارائه داده می شود؟

لوله بازکنی با فنر برقی تخلیه چاه با تانکرهای بزرگ و کوچک رفع بوی بد فاضلاب تشخص ترکیدگی لوله رفع نشتی و رطوبت ترمیم و تعمیر لوله تشخیص محل دقیق چاه لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب رفع گرفتگی با پمپ هوا نصب کاسه فرنگی

سرویسکاران حرفه ای و مجرب

بیش از 15 سال سابقه واقعی این مجموعه سبب شده تا سرویسکاران مجرب و حرفه ای آموزش ببینند و کارها را با کیفیت عالی انجام دهند. تجربه و تخصص منحصر به فرد تیم فنی آقای لوله بازکن باعث شده تا پروژه های کوچک و بزرگ با موفقیت به اتمام برسند. تجربه بالای نیروهای فنی به مشتریان این اطمینان را میدهد که بدون هیچ آسیبی به ساختمان، مشکلشان برطرف شود.

ضمانت صد در صدی باز کردن لوله

شاید با خود بگویید کیفیت انجام کار در لوله بازکنی به چه دردی میخورد؟! فرض کنید لوله منزلتان گرفته و شما فردی را برای فنر زدن آورده اید. اگر فرد مورد نظر در کار خود حرفه ای نباشد و لوله را کامل باز نکند، چه اتفاقی می افتد؟ قطعا پس از چند روز دوباره لوله خواهد گرفت و شما با دردسر های بوی بد فاضلاب و بالا زدن چاه رو به رو خواهید شد.

اما در شرکت آقای لوله بازکن تضمین 100% باز کردن لوله به مشتریان آرامش خاطر میدهد تا نگران گرفتگی مجدد پس از چند روز از فنر زدن نباشند. تلاش متخصصین این است که مشکل به طور کل از بین برود تا مشتری خیالی آسوده داشته باشد.

سرویس دهی شبانه روزی در سراسر تهران

از دیگر ویژگی های آقای لوله بازکن میتوان به ارائه خدمات 24 ساعته اشاره نمود. در حقیقت این مجموعه برای رفاه حال شهروندان عزیز تهران، نیروهای زبده خود را بصورت شبانه روزی به محل اعزام می کند. به این ترتیب در هر ساعت از شبانه روز که با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شدید میتوانید بدون نگرانی، با شرکت تماس بگیرید تا سفارش اعزام سرویسکار را ثبت کنید. جهت ارتباط با این مرکز میتوانید به آدرس https://mrplumber.ir مراجعه نمایید.

شرکت خدماتینو

شرکت خدماتینو

مجموعه خدماتینو یکی دیگر از شرکت هایی است که بصورت تخصصی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه فعالیت می کند. شرکت خدماتینو دارای تیمی از بهترین لوله بازکن ها در تهران می باشد که هر گونه خدمات مربوط به آب و فاضلاب را انجام می دهند.

نگاه کلی به سرویس های خدماتینو

لوله بازکنی با فنر و پمپ هوا تخلیه چاه با مکنده لوله کشی و رفع عیب سیستم فاضلاب از بین بردن بوی بد توالت، آشپزخانه و حمام نشت گیری و رفع نم تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه صوتی نصب توالت فرنگی و شیرآلات نصب سیفون

متخصص در زمینه رفع انواع گرفتگی شدید و پیچیده

برخی از گرفتگی ها شدید و بسیار مقاوم هستند. به عنوان مثال گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی همچون قیر، سیمان و گچ از سخت ترین نوع گرفتگی محسوب می شوند که باز کردن آنها کار هر کسی نیست و متخصص خود را می خواهد.

شرکت خدماتینو دارای سرویسکارانی است که کارشان لوله بازکنی گرفتگی های شدید است. در این مجموعه برای هر کاری نیروی فنی مخصوص به خود وجود دارد. به همین خاطر است که بصورت تخصصی در زمینه باز کردن گرفتگی لوله با سیمان، گچ و قیر فعالیت می کند.

اعزام لوله بازکن در سریعترین زمان ممکن

سراسر تهران تحت پوشش خدماتینو است. به همین دلیل در هر جای تهران که باشید خیلی سریع میتوانید از خدمات این مجموعه استفاده نمایید.در حقیقت از زمان ثبت درخواست شما تا رسیدن سرویسکار به محل معمولا 30 الی 40 دقیقه زمان لازم است.

ارائه سرویس بدون کثیف کاری

خدماتینو از جمله شرکت هایی است که رعایت بهداشت و انجام کار بدون کثیف کاری را در اولویت تمام وظایف خود می داند. اگر از لوله بازکنی این شرکت استفاده نمایید متوجه می شوید که این یک شعار نیست و برای رفع گرفتگی توالت و حمام هیچگونه کثیف کاری به وجود نخواهد آمد و لوله بازکنی آشپزخانه هم با حداقل کثیف کاری صورت خواهد گرفت.

جهت استفاده از سرویس های خدماتینو میتوانید به وبسایت این شرکت با آدرس https://khadamatino.ir مراجعه نمایید.

شرکت سرویس لوله

شرکت سرویس لوله

سرویس لوله یکی از شرکت های قدیمی در صنف لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران است که سال هاست در کنار مشتریان مشکلات متعددی را حل کرده است. شرکت سرویس لوله نیز همچون دو شرکت قبلی در حوزه چاه بازکنی فعالیت می کند و به رضایتمندی مشتری بسیار اهمیت می دهد.

سرویس لوله چه خدماتی ارائه می دهد؟

لوله بازکنی تخلیه چاه تعویض سیفون لوله کشی لایروبی لوله کشی تشخیص ترکیدگی نصب فرنگی

انجام کار در زمان کوتاه

شرکت سرویس لوله دارای سرویسکارانی است که سابقه ای بیش از 20 سال دارند. همین تجربه کم نظیر است که باعث شده کلیه مراحل لوله بازکنی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. به این ترتیب لوله بازکن بیش از حد در منزل شما نمی ماند.

رعایت بهداشت حین انجام کار

رعایت بهداشت یکی از اولویت های شرکت سرویس لوله می باشد. نیروهای فنی در خدمات لوله بازکنی سعی می کنند کلیه کارها را با کمترین کثیف کاری صورت گیرد.

اعزام سرویسکار به سراسر تهران

هر جای تهران که باشید میتوانید در کمترین زمان ممکن، خدمات مورد نیاز خود را از شرکت سرویس لوله دریافت نمایید. این مجوموعه به تمام نقاط تهران سرویسکار اعزام می کند.

جهت استفاده از خدمات لوله بازکنی سرویس لوله میتوانید به آدرس https://serviceloole.ir مراجعه نمایید.

قیمت لوله بازکنی چقدر است؟

قیمت لوله بازکنی ثابت نیست و بستگی به چندین فاکتور دارد که عبارتند از:

نوع و شدت گرفتگی متراژ فنر قطر فنر فنر زدن از چند خروجی فاضلاب گرفتگی در لوله اصلی وجود اشیا در لوله

معمولا قیمت لوله بازکنی براساس این فاکتورها مشخص می شود. در سال 1399 قیمت پایه لوله بازکنی توالت، 150 هزار تومان می باشد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو