آشنایی با دیدنی های جذاب شهر تاریخی گرانادا در اسپانیا

آشنایی با دیدنی های جذاب شهر تاریخی گرانادا در اسپانیا


منبع: آرگا

92

1399/11/26

10:02


دیدنی های شهر گرانادا بسیار جذاب و دیدنی هستند این شهر دارای قدمت تاریخی بالایی است و یکی از شهرهای تاریخی در اسپانیا است شهری که به واسطه قلعه های تاریخی و کاخ های سلطنتی شناخته شده است. در این شهر باغ های متعددی نیز وجود دارند باغ هایی با چشم اندازهای ویژه برای گردشگران و علاقه مندان که در این بخش با آن آشنا می شوید.

گرانادا از شهرهای تاریخی و شگفت انگیز در کشور اسپانیا است شهری با جاذبه های تاریخی و فرهنگی بی شمار که از دید گردشگران زیادی دارای جذابیت است از مهم ترین بناهای تاریخی در این شهر می توان به بنای قلعه الحمرا اشاره کرد قلعه ای تاریخی با قدمت بالا و معماری حیرت انگیز که از دیدن خیلی ها غافل نمی ماند. این شهر همچنین دارای محله های تاریخی و قدیمی است جدای از جاذبه های تاریخی در این منطقه شما می توانید در برخی از فصل های سال فستیوال هایی که برگزار می شوند را تماشا کنید و از تماشای این فستیوال ها نهایت لذت را ببرید کافه هایی که در این شهر قرار گرفته اند نیز مکان مناسبی برای  شما هستند و جذابیت های بسیار زیادی دارند دیدنی های شهر گرانادا به قدری دارای تنوع است که هر ساله گردشگران زیادی با سلیقه های گوناگون به این منطقه می روند و از مجموعه های تاریخی و طبیعی آن بازدید می کنند.

آشنایی با دیدنی های شهر گرانادا:

معماری های باشکوه تاریخی و مدرن در این شهر از ویژگی های مهم توریستی آن محسوب می شوند این شهر از دوران تاریخی مختلفی برجای مانده است و دارای جاذبه های تاریخی متعددی است هر یک از این بناها دارای شکوه و عظمت خاصی هستند و برخی از آن ها نیز از مهم ترین بناهای اسلامی در جهان هستند. معرفی  مکان های دیدنی اسپانیا  می تواند شما را با جاذبه های مهمی از این کشور آشنا کند به ویژه این شهر تاریخی که دارای قلعه های تاریخی متعدد و باغ های گوناگونی است.

 

کاخ چارلز پنجم:

یکی از مهم ترین ساختمان های تاریخی که برای مردم این شهر از اهمیت زیادی برخوردار است، کاخ چارلز پنجم می باشد که ساخت آن از سال ۱۵۲۷ میلادی آغار و در سال ۱۹۳۷ به پایان رسید. از این کاخ بی نظیر سالانه بیش از نیم میلیون نفر گردشگر بازدید می کنند. این کاخ دارای معماری خاص و منحصر به فردی می باشد که توسط بهترین معماران کشور اسپانیا معماری و ساخته شده است. اگر قصد سفر به این کشور و بازدید از دیدنی های گرانادا را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این کاخ بی نظیر بازدید نمایید. کاخ چارلز پنجم یکی از بهترین ساختمان های تاریخی کشور اسپانیا می باشد.

کلیسای گرانادا

قلعه الحمرا:

بزرگترین نماد این شهر قلعه الحمرا می باشد که در نزدیکی کاخ چالز پنجم واقع شده است و یکی از با شکوه ترین ساختمان های اسلامی در جهان می باشد. این قلعه به عنوان ستاره روشن و یکی از بهترین دیدنی های گرانادا شناخته می شود و سال های زیادی است که نام آن به عنوان یکی از بهترین دیدنی های تاریخی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. قلعه الحمرا در بین سال های ۱۲۴۸ تا ۱۳۵۴ میلادی در دوران حکومت الاحمر معماری و ساخته شده است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید الحمرا می تواند یکی از بهترین گزینه های سفر باشد.

دیدنی های گرانادا

باغ های کارمن دلوس مارتیرز:

اگر به کشور اسپانیا سفر کرده اید و قصد بازدید از دیدنی های گرانادا را دارید باغ های این مجموعه بزرگ می تواند شما را حیرت زده نماید. این مجموعه یکی از بهترین مکان های تفریحی است که می تواند یک روز تمام شما را سرگرم قسمت های مختلف خود نماید. این مجموعه یکی از سرسبزترین نقاط این شهر می باشد و برای مردم این شهر به عنوان یک نماد بزرگ از آبادی و سرسبزی شناخته می شود. این مکان دارای درختان سر به فلک کشیده زیادی می باشد که در تابستان می توانید در زیر سایه این درختان نشسته و از آرامش باغ های کارمن دلوس مارتیرز لذت ببرید. این مجموعه دارای بیش از ۱۰۰ گونه از گیاهان و دارای گونه های زیادی از درختان می باشد که می تواند جالب توجه باشد. اگر قصد سفر به گرانادا را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این مجموعه بی نظیر بازدید به عمل آورید. بازدید از این باغ ها همه روزه به جز روزهای تعطیل امکان پذیر می باشد و با پرداخت هزینه ای اندک می توانید وارد این مجموعه شوید.

باغ گرانادا

کلیسای جامع گرانادا:

یکی دیگر از جاذبه های این شهر این کلیسا مذهبی می باشد که دارای معماری خاص به سبک گوتیک می باشد و ساخت آن حدود ۱۸۰ سال زمان برده است. آغاز ساخت این کلیسا در سال ۱۵۱۸ میلادی بوده است و اکنون نیز بخش هایی از آن کامل نشده است. در ساخت این کلیسا معماران زیادی در سالیان مختلف تلاش کرده اند تا نام آن در جهان بدرخشد. اگر قصد بازدید از یک مکان تاریخی و مذهبی در طول سفر را دارید ما به شما کلیسای جامع گرانادا را پیشنهاد می کنیم. سالانه مسیحیان زیادی از سراسر جهان برای بازدید از این کلیسا فوق العاده به کشور اسپانیا سفر می کنند تا بتوانند از معماری داخلی آن بازدید و همچنین به عبادت در آن بپردازند.

شهر گرانادا

گرانادا از قلعه های باستانی متعددی تشکیل شده است در این شهر بناهایی با معماری های ارزنده وجود دارند در بسیاری از فصل های سال این شهر دارای چشم اندازهای طبیعی ویژه است که از ارتفاعات آن می توانید نظاره گر باشید. باغ های تاریخی و زیبا که دارای چشم اندازهای طبیعی هستند از مهم ترین مکان های گردشگری در این شهر می باشند کلیسای جامع این شهر نیز دارای معماری زیبایی است و همچنین می توانید با یکی از کاخ های معروف این شهر با نام کاخ چالرز پنجم آشنا شوید سفر به این هر با ترجبه های ویژه ای برای شما همراه است و خاطرات زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو