معرفی جاذبه ها و دیدنی های مالاگا اسپانیا برای گردشگران ایرانی

معرفی جاذبه ها و دیدنی های مالاگا اسپانیا برای گردشگران ایرانی


منبع: آرگا

150

1399/2/24

12:28


مالاگا یکی از شهرهای یکی از قدیمی ترین بندرگاه هایی است که در سواحل مدیترانه ای واقع شده است این شهر در قرن هشتم پیش از میلاد مسیح بنیان گذاری شده است و به دلیل سیر تاریخی طولانی که داشته است یکی از شهرهای تاریخی مهم در اسپانیا محسوب می شود. دیدنی های این منطقه دارای ارزش تاریخی بالایی هستند و از طبیعت زیبایی نیز برخوردار است.

قدمت تاریخی شهر مالاگا به قرن هشتم باز می گردد این شهر مناطق تاریخی بسیار زیادی دارد و در کنار جاذبه های تاریخی متعددی که در آن وجود دارد چشم اندازهای طبیعی زیبایی را نیز می توان مشاهده نمود آب و هوای این منطقه بسیار معتدل و مناسب است و به دلیل جذابیت های فرهنگی و تاریخی که دارد در میان گردشگران بسیار شناخته شده است. فرهنگ مردمان این منطقه بسیار غنی است و خیلی از گردشگران برای جذابیت های فرهنگی که در این منطقه وجود دارد به آن سفر می کنند زیبایی های این شهر تنها به جاذبه های تاریخی منتهی نمی شود و می توانید از چشم اندازهای طبیعی همچون درختان پر برگ نیز دیدن کنید در تمامی نقاط دنیا شهرهای بزرگ دارای جذابیت های بسیار زیادی هستند این شهر به دلیل پیشینه های تاریخی خود و پیشرفت های مدرنی که داشته اند بسیار مورد توجه بوده اند مراکز تاریخی در این شهر محل مناسبی برای گشت و گزار علاقه مندان هستند در گوشه و کنار این شهرهای اسپانیایی بوتیک های کوچک و همچنین رستوران های متعددی وجود دارند که می توانید از آن ها نیز دیدن کنید در ادامه این بخش نیز بیشتر با این شهر ساحلی و طبیعت توریستی آن آشنا می شوید همچنین می توانید پیشینه تاریخی در این منطقه را جست و جو کنید.

دیدنی های مهم مالاگا را بشناسید:

بیشتر جاذبه هایی که می توانید در شهر مالاگا از آن ها دیدن کنید جاذبه های تاریخی و فرهنگی هستند خیلی از گردشگران با دیدن کلیساهای تاریخی در این شهر می توانند بیشتر به تاریخ و تمدن این ملت ها پی ببرند از این رو چنین جاذبه هایی برای آن ها دارای ارزش بالایی است. از سوی دیگر موزه های بسیار مهمی در این شهر وجود دارند که یکی از مکان های دیدنی اسپانیا به شمار می آیند و به دلیل تنوعی که در میان جاذبه های فرهنگی آن وجود دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان خود است.

 

کلیسای جامع مالاگا:

این کلیسای یکی از بناهای تاریخی مهم در مالاگا است سردر ورودی این کلیسا با دو برج دو قلو ساخته شده است این کلیسا بر پایه یک مسجد قدیمی که متعلق به قرن ۱۶ است پایه گذاری شده است فضای بیرونی و داخلی در این کلیسا بسیار جذاب و دیدنی طراحی شده است این کلیسا به عنوان سومین کلیسا در جناح جنوبی شناخته می شود. یکی از جذابیت های کلیسا نیز نقاشی های قدیسین است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد این نقاشی توسط آلونسو کانو طراحی و نگاشته شده است در بخش های از این کلیسا می توانید مجسمه هایی را مشاهده کنید دارای معانی و مفاهیم خاص خود هستند. محراب مدرن یکی از بخش های مهم در کلیسا است که بخش هایی از مصائب مسیح را به نمایش در آورده است و از این رو در میان علاقه مندان دارای جذابیت زیادی است. گردشگران با تماشای نمای داخلی و بیرونی این کلیسا می توانید از نزدیک معماری های کاتولیکی و تاریخی را مشاهده نمایند همچنین برخی از گردشگران با بالا رفتن از برج های ۸۶ متری هیجان زیادی را تجرببه خواهند کرد. برای کاوش کردن در بخش های مختلفی از این کلیسا باید وقت زیادی را صرف کنید همچنین می توانید به سراغ بازدید از خیابان های باریک در اطراف کلیسا نیز بروید.

بناهای تاریخی در مالاگا

قلعه خیبرالفارو:

این قلعه یکی از دیدنی های مهم در مالاگا به شمار می آید این قلعه یک قلعه نظامی است و بر روی کوه های الفارو ساخته شده است و در قرون وسطی یکی از دژهای مهم به شمار می آمده است سبک ساخت و معماری این دژ اسپانیایی و اسلامی است عبدالرحمن سوم از خلیفه های کوردوبا بوده است که این قلعه را در قرن ۱۰ ساخته است و یکی از جذابیت هایی که در این منطقه وجود دارد محوطه فانوس دریایی است این قلعه در طی تاریخ دارای اهمیت زیادی بوده است و بسیار مورد توجه گردشگران بوده است.

دیدنی های مالاگا

کلیسای بانوی پیروزی ما:

این کلیسا در منطقه ای از شمال موزه پیکاسو واقع شده است و خیلی از گردشگرانی که از این موزه دیدن می کنند به سراغ این کلیسای دیدنی می روند این کلیسا باروکی متعلق به قرن ۱۷ است و از جمله مهم ترین کلیساهایی است که می توانید در این شهر از آن دیدن کنید.در گذشته محوطه این کلیسا مکانی برای محاصره های نظامی پادشاهان کاتولیک بوده است و در سالن نمایشگاه آن نیز گنجینه های هنری وجود دارد که می توانید از آن دیدن کنید و به تماشای آن بنشینید.

کلیسای مالاگا

بازار روز سرپوشیده مالاگا:

اگر همچنان از علاقه مندان به مکان های دیدنی مالاگا هستید می توانید به بازار سرپوشیده بروید بازاری که یکی از دیدنی های جذاب است شهر است و فرهنگ مردمان این منطقه را در خود جای داده است دروازه ورودی در این بازار به شکل نعل اسبی طراحی شده است و متعلق به قرن ۱۴ می باشد. زمانی که وارد این بازار شلوغ و بزرگ می شوید صحنه هایی از شلوغی جمعیت را مشاهده می کنید همه در این بازا مشغول خریدهای روزانه خود هستند خیرد میوه جات، سبزیجات، پنیر و گوشت موجب شلوغی بیش از حد این منطقه می شود. جنب و جوشی که در این بازار جریان دارد بسیار دیدنی و تماشایی است به ویژه اینکه با قدم زدن در بخش های مختلفی از آن می توانید زندگی روزمره مردم را از نزدیک ببینید و از نزدیک با فرهنگ و مرسومات مردم آشنا شوید. یکی از جذابیت های مهم در این بازار شیشه های رنگی است که در بخش های داخلی از آن می توانید مشاهده کنید و بخش های تاریخی برجسته از این بازار قابل مشاهده است.

بازار مالاگا

مالاگا دارای بخش های هنری بسیار زیادی است به ویژه مرکز هنری معاصر در این شهر که دارای جذابیت های فرهنگی بسیاری است این موزه مجموعه ای از آثار هنری دوران معاصر را در خود جای داده است و متعلق به قرن بیستم است اتاق های روشن و فضای دلنشینی که می توانید در بخش های مختلفی از این موزه مشاهده کنید بسیار زیبا و دیدنی هستند. نوزپردازی که در این موزه به کار رفته شده است بسیار دیدنی و چشم نواز است و توجه شما را به خود جلب می کند. این موزه یکی از دیدنی های مالاگا و مکان های دیدنی اسپانیا به شمار می ید که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو