با قهر خانم ها چطور برخورد کنیم؟

با قهر خانم ها چطور برخورد کنیم؟


منبع: آرگا

84

1399/12/4

22:26


نحوه برخورد با قهر خانم ها باید به شیوه ای باشد که در مواقع لزوم در مقابل او سکوت کنید و در زمان های لازم نیز صحبت های خود را به او بازگو کنید شما باید سعی کنید در این مواقع دل همسرتان را به دست آورید و باید به نحوی رابطه را کنترل کنید که قهر کردن رفتار همیشگی همسرتان نباشد و زندگی شما را تحت تاثیر قرار ندهد.

قهر از واکنش های طبیعی در میان افراد است که البته در میان خانم ها بیشتر دیده می شود بیشتر خانم ها از قهر کردن به عنوان یک ابزار استفاده می کنند تا خود را به اطرافیان نزدیک کنند همچنین این امر می تواند به عنوان ابراز ناراحتی نیز باشد بنابراین می توان گفت که قهر کردن از سوی افراد دارای علت های گوناگونی است اما نوع برخورد با این دسته از افراد می تواند یکسان باشد. قهر کردن می تواند برای ساعات طولانی باشد در این مواقع می تواند با مشکلات بیشتری همراه باشد برخی از افراد برای مقابله با زنانی که قهر می کنند اغلب سکوت می کنند اما آیا این واکنش صحیح است؟ سکوت زمانی می تواند کارساز باشد که فرد قهر طولانی نداشته باشد و قهر کردن او از روی ناراحتی و عصبانیت باشد در این صورت سکوت می تواند کمی از مشکلات را کم کند اما واکنش های دیگری نیز برای برخورد با قهر خانم ها از سوی افراد دیده می شود که اغلب واکنش های طبیعی می باشند و ما با این توجه به راهکارهایی اشاره می کنیم که می توانید برای مقابله با این افراد از آن ها استفاده کنید.

نحوه برخورد با قهر خانم ها:

نکته مهم در برخورد با قهر زنان این است که شما باید در این مواقع ابتدا خودتان را جای او قرار دهید و به این نتیجه برسید که چه چیزهایی توانسته منجر این قهر شود و این عوامل به چه میزان دارای اهمیت هستند؟ شما باید در چنین مواقع به او کمک کنید تا بر ناراحتی خود غلبه کند شما باید سعی کنید در مقابل او انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید این امر موجب می شود تا شما در ازدواج خود موفقیت بیشتری داشته باشید. افرادی که می دانند در مواقع قهر چگونه با همسر خود برخورد کنند افراد موفق تری هستند آن ها در این شرایط می کنند کنترل بیشتری بر روی روابط خود با همسرشان داشته باشند. در این بخش می توانید بهترین روش های آشتی با همسر را یاد بگیرید.

علت قهر خانمها

توجه کردن یا بی توجهی!

یکی از نکات مهمی که باید در  روابط میان زن و شوهر و در دعواها این است که آیا باید نسبت به دعوا و قهرها واکنش نشان داد یا باید نسبت به آن بی توجهی کرد هنر اساسی در فرد این است که بتواند انعطاف پذیری داشته باشد شما باید بدانید که چه زمانی مناسب برای صحبت کردن درباره مشکلات می باشد برخی اوقات لازم است که درباره مشکل با فرد مقابلتان صحبت کنید و برخی از مواقع نیز نیاز است که در این باره سکوت کنید می توانید گاهی به طرفتان فرصت دهید تا زمان بیشتری بگذرد و بعد در این رابطه صحبت کنید. بنابراین هنر اساسی این است که شما بدانید چه زمانی باید با همسرتان حرف بزنی و چه زمانی سکوت کنید در بیشتر این مواقع بهتر است تا زمان بیشتری بخ فرد بدهید.

برخورد با قهر خانم ها

ناراحت نباشید:

در برخورد با قهر خانم ها باید به یاد داشته باشید که چیزی را به دل نگیرید زیرا اغلب قهرها در زمان عصبانیت و ناراحتی ایجاد می شود و این نشان دهنده عدم ثبات در این مواقع است شاید یکی از اشتباهاتی که در این زمینه رخ می دهد و بسیار رایج است به محض دیدن قهر از سوی همسر دچار ناراحتی و دلگیری می شوند که می تواند این موضوع را پیچیده تر کند. بنابراین باید سعی کنید که حرف ها و صحبت هایی که در زمان قهر یا عصبانیت همسرتان به زبان می آورد را نادیده بگیرید.

رفتار درست با قهر خانم ها

کارهای مورد علاقه اش را انجام دهید:

زمان هایی که با همسرتان قهر می کنید بهتر است کارهایی را انجام دیهید که مورد توجه او است و به آن ها علاقه دارد می توانید او را به یک سفر ببرید و یا کادویی که دوست دارد را برای او بخرید به این شکل می توانید این ناراحتی را از دل او دربیارید شما می توانید با انجام دادن کارهای کوچک نیز این احساس خوشایند را به همسرتان بدهید بنابراین نگران این نباشید که باید برای به دست آوردن دل همسرتان هزینه زیادی پرداخت کنید.

مدیریت داشته باشید:

با توجه به اینکه قهر می تواند یک امر عادی و طبیعی در زندگی مشترک باشد شما باید توجه کنید که این قهر کردن زندگی شما را تحت کنترل خود نیاورد بنابراین باید مدیریت بیشتری داشته باشید شما نباید اجازه دهید که همسر شما همیشه با قهر کردن اوضاع را به دست بگیرید و باید از شیوه های بهتری برای برخورد با قهر خانم ها استفاده کنید شما باید در مواقع ضروری به او تذکر دهید و نباید همیشه دلسوز و مهربان باشید.

قهر خانم ها چه علتی دارد

گذشته را مرور نکنید:

در زمان های قهر و دعوا نباید گذشته و اتفاقاتی که قبلا رخ داده است را مرور کنید این کار بیشتر موجب ناراحتی و فاصله میان شما می شود بحث های گذشته عموما مخرب هستند و باید به موقع حل شوند برخی از افراد ممکن است محدودیت هایی برای همسر خود ایجاد کنند که چون در گذشته این اتفاق رخ داده است از انجام برخی کارها محروم می شود این رفتار می تواند به شدت زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد.

آنچه باید درباره رفتار با همسر حساس بدانید این است که باید در برخی از مواقع با او انعطاف داشته باشید این کار موجب می شود تا همسرتان بیشتر به علاقه شما پی ببرد همچنین می توانید برای برخورد با قهر خانم ها باید از کلمات جادویی مانند دوستت دارم استفاده کنید سعی کنید هیچ گاه خودتان را تغییر ندهید و در برابر او تسلیم نشوید در واقع زمانی که عصبانیت و قهر او بی دلیل و برای تسلیم کردن شما است باید حرف خودتان را به او توضیح دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو