دانلود بازی Scott Pilgrim vs The World The Game – Complete Edition

دانلود بازی Scott Pilgrim vs The World The Game – Complete Edition


منبع: دانلود ها

70

1399/12/15

12:38


بازی Scott Pilgrim vs The World از بازی‌های سبک دوبعدی الهام گرفته است و اقتباس اصلی آن را می‌توانیم کتاب‌های مصور و فیلمی با همین نام بدانیم. این نسخه شامل اسکات پیلگریم بوده و قرار است که DLC های اصلی بازی را نیز شامل شود. شما می‌توانید به‌عنوان شخصیت اصلی در این بازی حضور داشته باشیم و شخصیت‌های دیگری را هم کنترل کنید. بازی در ادامه توانایی‌های جدید و بیشتری به شما خواهد داد و می‌توانید همه چیز را خودتان بیاموزید.

در میان امواج دشمنان، می‌توانید حرکت کرده و متحدین دیگر خود صدا بزنید. آیتم‌های دیگری هم در بازی باز خواهید شد که شامل قدرت‌های بیشتری برای شما خواهد بود. شما می‌توانید دوستان خود را نیز در بازی صدا کرده و مهارت‌های خود با آن‌ها به اشتراک گذارید. امواجی از دشمنان در بازی حضور خواهند داشت و شما را به چالش دعوت می‌کنند. این چالش می‌تواند شامل ترکیب کردن قدرت‌ها با یکدیگر و پیاده سازی آن‌ها روی دشمنان باشد. همه را می‌توانید در یک مسیر شکست داده و لذت بالایی از گیم‌پلی بازی ببرید.

Scott Pilgrim vs The World The Game v1.0.1 PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Scott-Pilgrim-vs-The-World-CE

بازی Scott Pilgrim vs The World را می‌توانید هم اکنون از طریق امولاتور روی PC خود نیز تجربه کنید. این بازی محبوب را می‌توانید همراه با سه نفر از دوستان خود نیز تجربه کرده و به صورت محلی به سرور وصل شوید. مهارت‌های شما در این بازی ترکیب خواهد شد و می‌توانید مینی گیم‌های دیگری نیز برای رقابت در اختیار داشته باشید. بازی دارای یک لیگ قدرتمند نیز است که نبردهای حماسی را در خود جای داده است. رازها و حالت‌های مختلف بازی را باید آنلاک کرده و کم کم خودتان را برای تجربه‌ی نسخه‌ی کامل بازی آماده کنید. بازی دارای امکانات بیشتری است و می‌توانید در ادامه داستان مهیج آن را جلو ببرید. بازی از قابلیت تکرار خوبی هم برخوردار است و هر بار، چیزهای بیشتری از بازی را کشف خواهید کرد.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی نینتندو سوییچ بازی ورژن v1.0.1 فشرده سازی شده است. از امولاتور Yuzu Switch برای اجرای بازی در پلتفرم PC استفاده شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است.
  • حجم بازی از ۱٫۱گیگابایت به ۴۵۶مگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب حدود یک دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱٫۲گیگابایت است.
  • برای بهبود عملکرد شبیه‌ساز، لطفا دو گزینه DOCK و Multicore را در بخش تنظیمات امولاتور غیرفعال کنید (در بخش پایین سمت چپ امولاتور می‌باشند).
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

Complete Edition includes the remaster of Scott Pilgrim vs. The World™: The Game and its original DLCs: the Knives Chau and Wallace Wells Add-On Packs. Rediscover the beloved 2D arcade-style beat ’em up inspired by the iconic comic book series and movie, Scott Pilgrim vs. The World.

Play as your favorite characters – Scott Pilgrim, Ramona Flowers, Knives Chau, Stephen Stills, and more. Level up and learn new awesome abilities, unlock secret items and modes, summon powerful allies, and more!

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) پس از اتمام نصب می‌توانید بازی را اجرا کنید.

3) لطفا دقت داشته باشید که این بازی برای Nintendo Switch می‌باشد که توسط امولاتور Yuzu برای PC قابل استفاده شده است. به‌همین علت شما شاهد افت سرعت و عدم بهینه‌بودن گیم‌پلی خواهید بود. هرچه بیشتر بازی را پیش ببرید، بافت‌های بازی بهتر تولیدشده و در هارد شما ذخیره می‌شوند که باعث اجرای روان‌تر بازی در دفعات آتی می‌باشد. پس اگر دفعه اول بازی را اجرا کردید و بازی برای شما بسیار کند بود و لگ می‌زد نگران نباشید! با اجرای چندین دفعه بازی، تجربه بهتری خواهید داشت.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Scott Pilgrim vs The World The Game Complete Edition-FitGirl Repack با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو