دانلود Rhinoceros 6.31.20315 + V-Ray 4.20.01 – طراحی قطعات صنعتی

دانلود Rhinoceros 6.31.20315 + V-Ray 4.20.01 – طراحی قطعات صنعتی


منبع: دانلود ها

102

1399/12/17

20:21


Rhinoceros نرم افزاری قدرتمند می باشد که به شما برای طراحی قطعات صنعتی کمک می کند. این نرم افزار به شما برای طراحی سه بعدی مکانیکی، شبیه سازی محصول، ایجاد قالب و… کمک می کند. از دیگر موارد استفاده این نرم افزار در طراحی صنعتی، معماری، صنایع آبی، طراحی جواهرات، طراحی اتومبیل و… اشاره کرد و فرمت های پشتیبانی شده این نرم افزار DWG/DXF(AutoCAD 200x, 14, 13, and 12 ) , SAT (ACIS) , DGN , FBX , X_T (Parasolid) , 3DS , LWO , STL و… است. ویژگی بارز دانلود Rhinoceros امکان تبادل فایل با سایر نرم افزار های طراحی می باشد و امکان پیش نویس طراحی نیز در این نرم افزار قرار داده شده است.

با دانلود Rhinoceros می توانید به ایجاد، ویرایش، تجزیه و تحلیل، ایحاد سند، رندر کردن، تحریک و حرکت طراحی و ترجمه نربز منحنی ها، سطوح ، جامدات،  مش های چند ضلعی و… بپردازید. این نرم افزار دقت مورد نیاز برای طراحی، نمونه اولیه، مهندسی، تجزیه و تحلیل و تولید هر چیزی از یک هواپیما گرفته تا یک جواهر را دارا می باشد. به کمک نرم افزار Rhinoceros  می توانید ۱۰۰ ها محصول سه بعدی را ایجاد کنید. این نرم افزار بسیار قدرتمند می باشد و نیاز به سخت افزاری قوی نمی باشد و شما می توانید روی هر سیستمی آن را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

دانلود-Rhinoceros


info

Rhino 5.0 is the market leader in industrial design modeling software. Highly complicated shapes can be directly modeled or acquired through 3D digitizers. With its powerful NURBS based engine Rhino 5.0 can create, edit, analyze, and translate curves, surfaces, and solids. There are no limits on complexity, degree, or size. McNeel Rhino 5.0 also supports polygon meshes and point clouds for a complete coverage of geometric data types. With its unparalleled modeling power McNeel Rhino 5.0 lets you focus on designing, not on cumbersome modeling workarounds.

سیستم مورد نیاز

8 GB or more is recommended.
Internet connection for installation and validation.
600 MB disk space.
OpenGL 2 capable video card recommended.
No more than 63 CPU Cores.
Multiple-button mouse with scroll wheel is recommended.

راهنمای نصب

1- ابتدا مطمئن شوید حتما اینترنت شما قطع می باشد. سپس به نصب نرم افزار بپردازید.

2- بعد از نصب ، فایل اجرایی موجود در پوشه Patch را در محل نصب کپی نمایید، آن را اجرا کنید و Patch را در بزنید تا نرم افزار فعال سازی شود..

3- حتما نرم افزار را در فایروال خود قرار دهید تا سریال شما غیرفعال نشود و بتوانید همواره رجیستر باشید.

4- اینترنت خود را متصل کنید و از نرم افزار لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو