چند راز برای زیبایی صورت خانم ها

منبع: نوداد

182

1399/12/18

23:21


یکی از مهمترین و حساس ترین قسمت بدن، صورت می باشد که نقش بسیار زیادی در زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.

زیبایی صورت شامل موارد مختلفی است که اغلب خانم ها به آن دقت و توجه ویژه ای دارند . یکی از این موارد ابرو ها هستند. باید توجه داشت که حتما برای زیبایی ابروها نیاز به تتو نیست و شما می توانید فقط با مرتب کردن آنها و از بین بردن موهای اضافی اینکار را انجام دهید. همچنین رسیدگی به دهان و دندان ها نیز می تواند کمک شایانی به ظاهر شما داشته باشد که افراد با کارهای ساده ای مانند مسواک زدن یا نخ دندان کشیدن و برخی هم با کاشتن یا پاکسازی آنها باعث زیبایی لبخند خود می شوند که در ظاهر افراد اثرات بسیار مثبتی دارد. در آخر باید خاطرمان باشد که مژه ها نیز خیلی در زیبایی صورت و همچنین چشمانتان مهم است و شما می توانید با استفاده از ریمل و فرمژه، زیبایی مژه های خود را چندین برابر بیشتر کنید؟

مژه های کم پشت و کوتاهی دارید؟ نگران نباشید با استفاده از روش های جدید شما نیز می‌توانید زیبایی چشمان خود را چندین برابر کنید.

یکی از روش های بسیار پرطرف دار کاشت مژه می‌باشد.

مژه


کاشت مژه، بهترین راه برای زیبایی چشمان شما

تقریبا تمامی خانم ها به داشتن مژه های بلند و پرپشت علاقه دارند که بسیار در زیبایی آنها تاثیر دارد. برخی از خانم ها دارای مژه های کم پشت یا کوتاه هستند و از آن راضی نیستند ، بنابر این یکی از جدیدترین متد های زیبایی، کاشت مژه می باشد که سبب می شود بدون استفاده از انواع ریمل یا فرمژه همیشه مژه های خوش حالتی داشته باشید. در کاشت مژه باید به خیلی نکات توجه کرد که رعایت نکردن آنها موجب عوارض های بدی می باشد. اول از همه شما باید به جنس مژه ای که استفاده می کنید توجه کنید . شما می توانید از مینک ( ساخته شده از موی حیوانات ) و یا الیاف مصنوعی مانند : ابریشم و یا سایر الیاف استفاده کنید ، که برخی از الیاف طبیعی با کیفیت بسیار بالایی ساخته می شوند به طوریکه مانند مژه های مصنوعی مینک نمایان می شوند و یا در برخی موارد از مینک ها نیز طبیعی تر معلوم می شوند. قدم بعدی تراکم مژه است که هرچه مژه های شما متراکم تر باشد پر پشت تر به نظر می رسند. بعد از کاشت مژه باید تا 12 ساعت به صورت خود آب نزنید تا چسب های استفاده شده برای کاشت مژه به خوبی ثبات پیدا کنند.

برای مشاهده محصولات مژه در سایت آمازون کلیک کنید. (amazon)

انواع روش های کاشت مژه

کاشت مژه به صورت کلی دائم یا موقت انجام می شود. در کاشت مژه موقت از موادی برای برای چسباندن مژه های مصنوعی استفاده می کنند که ماندگاری بالایی ندارد و استفاده از مژه های مصنوعی به پرپشت بودن مژه های خود شخص بستگی دارد. شخصی که کار کاشت مژه نیز انجام می دهد نیز باید با صبر و حوصله هرچه تمام تر این کار را انجام دهند که مژه ها در بهترین حالت کاشته شوند و مشکلی برای شخص پیش نیاید. کاشت مژه دائمی به سه روش کلاسیک ، کاشت مژه ابریشم و کاشت مژه والیوم صورت می گیرد . در روش کاشت مژه کلاسیک متخصص مربوطه با کاشتن یک تار مژه بین مژه های خود مشتری باعث پرپشت نمایان شدن مژه ها می شوند. در روش کاشت مژه والیوم تقریبا مانند نمونه کلاسیک انجام می شود با این تفاوت که در روش کاشت مژه والیوم بین هر تار مژه چهار الی پنج تار مژه قرار می گیرد که باعث حجیم نشان دادن مژه های شخص می شود. کاشت مژه ابریمشی به صورت دو روش کاشت مژه کلاسیک و کاشت مژه والیوم انجام می شود و تنها جنس استفاده شده برای کاشت مژه تفاوت دارد که همانطور که از نامش پیداست از ابریشم استفاده می شود که جلوه طبیعی تری نیز دارد.

مژه


بهترین نوع مژه کاشت در سال 2021

به نوعی می توان گفت که بهترین نوع مژه ، مژه والیوم است که دارای ویژگی های مثبتی است که باعث محبوبیت آن شده. مژه والیوم بسیار سبک ونازکتر از مژه های دیگر است که در هنگام کاشت وزن بسیار کمتری برای پلک ها دارد و در نتیجه ضرر کمتری برای چشم ها دارد و از آنجایی که مژه های والیوم بسیار نازک هستند ، وقتی شما از آنها استفاده می کنید شباهت زیادی به مژه های طبیعی دارند که بسیار ویژگی مهمی می باشد.

خرید مژه والیوم

مژه والیوم دارای استاندارد های خاصی است و نمی توان به هر فروشگاهی برای خرید اعتماد کرد . به منظور خرید انواع مژه از جمله مژه والیوم می توانید به فروشگاه اینترنتی آویمیس مراجعه کنید. فروشگاه آویمیس با سال ها تجربه توانسته اعتماد های زیادی را به خود جلب کند و برند های بزرگی مانند : آلفا لش ، گلوسام ، بیسلش ، Bella ، static ، stars colors ، و انواع مژه های رنگی و غیر رنگی والی لش و برند محبوب الیوم که در تمامی قطر ها تولید می شود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید و با خیال راحت کاشت مژه را انجام دهید.

شماره واتساپ ثبت سفارش: 09913070758



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو