داشتن ابرویی پرپشت و طبیعی را با کاشت ابرو تجربه کنید

منبع: دلگرم

79

1399/12/20

09:35


داشتن ابرویی پرپشت و طبیعی را با کاشت ابرو تجربه کنید

امروزه بسیاری از خانم ها و آقایان به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو می شوند. ابروها نقش مهمی در زیبایی صورت دارند و جلوه خاصی به چشم ها می دهند. اگر دقت کرده باشید در هر دوره ای یک مدل ابرو مد می شود مثلا اگر به گذشته نگاه کنید بیشتر خانم ها و مدل ها ابروهای نازک داشتند ولی برعکس آن امروزه ابروهای پر و پهن طرفداران بسیار زیادی دارد. بسیاری از خانم ها برای مشخص نشدن خالی بودن ابرو از لوازم آرایشی و تاتو کمک می گیرند. ولی این روش ها بسیار موقتی است و در دراز مدت عواقبی را به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال یک روش دائمی هستید کاشت ابرو بهترین گزینه است. با ما همراه باشید تا شما را با کاشت ابرو آشنا کنیم.

کاشت ابرو

کاشت ابرو به روشی گفته می شود که موها از پشت سر برداشته می شود و به نقاطی که موها دچار ریزش شده است منتقل می شود. یکی از مزیت های کاشت ابرو طبیعی بودن آن است. باید به خاطر داشته باشید که معمولا موهای سر ضخیم تر از موهای ابرو هستند و پزشک باید موهای مناسب را برای کاشت انتخاب کند و این کار نیاز به حساسیت و ظرافت خاصی دارد.

دلایل ریزش ابرو

دلایل بسیار زیادی برای ریزش ابرو وجود دارد. به طور مثال می توان به انواع بیماری های پوستی، بیماری های داخلی، اختلالات تیروئید، استفاده از برخی از داروها، تغذیه نامناسب، سرطان، استرس، افزایش سن، ژنتیک اشاره کرد. همچنین یکی از دلایل شایع دیگر برداشتن بیش از اندازه ابرو است که باعث ضعیف شدن تارهای مو می شود و بعد از مدتی دیگر رشد نخواهند کرد.

روش های کاشت ابرو

کاشت مو به روش FUE یکی از روش هایی است که بسیاری از افراد خواهان آن هستند و جدیدترین روش برای کاشت ابرو به حساب می آید. این روش بدون جراحی و بخیه است و نیازی به بیهوشی ندارد. همچنین در این روش نیاز به دوران نقاهت خاصی نیست. در این روش معمولا موها از کنار گوش برداشته و به ابرو پیوند داده می شود.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟

داشتن ابرویی پرپشت و طبیعی را با کاشت ابرو تجربه کنید

می توان گفت همه افرادی که به هر دلیلی دچار ریزش ابرو شده اند و یا مدل ابروی خود را دوست ندارند با مشورت پزشک این کار را می توانند انجام دهند. کاشت ابرو اگر توسط پزشک ماهر انجام شود هیچ گونه عوارضی به همراه نخواهد داشت. ولی باید به این نکته هم اشاره کنیم که کسانی که اختلالات خونریزی دارند و یا سابقه ای در عمل زیبایی داشته اند شاید خیلی برای کاشت ابرو مناسب نباشند و برای این موضوع حتما باید با پزشک مشورت کنند.

در انتخاب کلینیک مناسب دقت کنید

همان طور که در بالا توضیح دادیم به دلیل حساسیتی که کاشت ابرو به همراه دارد حتما باید در یک کلینیک معتبر مراجعه شود و این کارتوسط بهترین پزشک انجام شود. جلوه ماندگار یکی از کلینیک های فوق تخصصی در زمینه پوست و مو است که توانسته رضایت افراد زیادی را جلب کند. شما برای همه کارهای زیبایی از جمله کاشت ابرو، کاشت مو، تزریق بوتاکس پیشانی، تزریق ژل و .... می توانید به این کلینیک مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو