آیفون XR؛ پرفروش ترین گوشی سه ماهه دوم سال 2019 در بریتانیا

منبع: آسمونی

121

1398/4/20

14:23


بر اساس آخرین اطلاعات سایت kantar دو خبر خوب در سه ماهه دوم سال 2019 برای اپل رخ داده است که اولین مورد اینکه آیفون XR به عنوان پرفروش ترین گوشی بریتانیا شناخته شد و دوم ، سیستم عامل iOS به طور قابل توجهی از نظر سهم بازار در امریکا رشد داشته است.

سایت kantar گزارش کرده است که مهم ترین محصول اپل در حال حاضر آیفون XR می باشد؛

آیفون XR نقش بسیار مهمی را برای اپل در سه ماهه دوم ایفا کرده است و لقب پر فروش ترین گوشی هوشمند بریتانیا رابه خود داده است. در اروپا هر سه مدل iPhone xr, iPhone xs,iPhone xs max فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده اند.

جای تعجب نیست که بیش تر خریداران iPhone XR پیش از این، مدل های مدل های 2017 به قبل داشته اند.

16 درصد دارندگان iPhone XS و iPhone XS MAX قبل از آن صاحب آیفون x بوده اند، در مقایسه با کمتر از یک درصد خریدارران iPhone XR .

iPhone XR

از هر 10 گوشی هوشمند فروخته شده در امریکا یکی از آنها iPhone XR بوده است، علی رقم این هنوز هم پرفروش ترین گوشی هوشمند در بازار چین iPhone X می باشد.

از طرف دیگردر این گزارش آمده که سهم بازار iOS به طور قابل توجهی رشد داشته :

iOS با رشد نقطه به نقطه 2 درصدی به 20.1 درصد در اروپا و همچنین با رشد فوق العاده 6.5 درصدی به 45.5 درصد از بازار امریکا دست یافته است که این آینده روشنی را برای اپل در ادامه راه نشان می دهد.

برای من عجیب نیست که iPhone XR پر فروش ترین گوشی بریتانیا شده است چون به طور کلی هم از نظر ظاهر هم کارکرد مشابه آیفون های گرانتر از خود می باشد و تنها تفاوت بارز در دوربین و بدنه دستگاه و صفحه نمایش آن است ، و مهم تر از همه قیمت مناسب آن.

0/5 ( 0 نظر )


منبع : kantar

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو