بیوگرافی فرشته حسینی و ماجرای رابطه عاشقانه اش با نوید محمدزاده

بیوگرافی فرشته حسینی و ماجرای رابطه عاشقانه اش با نوید محمدزاده


منبع: آرگا

510

1400/2/8

11:02


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی فرشته حسینی هنرپیشه محبوب و با استعداد سینما و تلویزیون اهل افغانستان همراه با تصاویر شخصی و جدید وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

فرشته حسینی هنرپیشه توانمند و مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون اهل افغانستان می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۴ در سن ۱۸ سالگی با فیلم مستند “من یک دختر شادم” به کارگردانی سامره رضایی شروع کرد و تا کنون در این عرصه مشغول است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی فرشته حسینی همراه با تصاویر شخصی و کارنامه هنری وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی فرشته حسینی + تصاویر جدید و جذاب وی

فرشته حسینی بازیگر تازه کار و خوش چهره سینما، تئاتر و تلویزیون افغانستانی متولد ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۶ که هم اکنون وی ۲۴ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد.

بیوگرافی فرشته حسینی + تصاویر جالب

فرشته حسینی در یک خانواده با اصالت و پرجمعیت ۹ نفره متولد شده، پدر و مادرش از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند. او شش خواهر و یک برادر دارد. خوب است بدانید که ایشان در دوران نوجوانی بابت تامین هزینه های مدرسه اش مجبور بود تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کند. او گفته است: روز های سختی را گذرانده ام و هیچ وقت از یاد نمی برم، روز هایی که از شدت خستگی روی چرخ خیاطی می خوابیدم.

بیوگرافی فرشته حسینی + تصاویر جالب

عکس زیبا و شخصی فرشته حسینی

زندگینامه خواندنی فرشته حسینی

خانم حسینی از ۹ سالگی در کلاس های بازیگری زیر نظر اساتیدی از جمله مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان، اصغر محبی شرکت نمود. او با تئاتر مدرسه دوره ابتدایی شروع کرد و رفته رفته در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفت و در کنار تئاتر تصمیم گرفت وارد سینما شود. او در نمایش‌ هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و غیره به روی صحنه رفت.

این بازیگر نخستین بار در فیلم مستند “من یک دختر شادم” به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. سپس بعد از یکسال در فیلم سینمایی “رفتن” کاری از نوید محمدی بازی کرد. همچنین او در جشنواره بین‌ المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

سرگذشت جالب و جذاب فرشته حسینی

پوشش متفاوت و خاص فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی + عکس شخصی

شرح حال خواندنی فرشته حسینی

ایشان در سال ۱۳۹۷ در فیلمهای ” یلدا” کاری از مسعود بخشی در کنار بهرام افشاری، بهناز جعفری و آرمان درویش، فیلم ” شکستن همزمان بیست استخوان” کاری از جمشید محمودی و فیلم ” سونامی” ساخت میلاد صدرعاملی حضور داشت.

در ادامه بیوگرافی فرشته حسینی آمده که وی در سال ۱۳۹۹ برای سریال پرطرفدار ” قورباغه” به کارگردانی هومن سیدی در نقش لیلا دعوت شد. در این سریال بازیگرانی همچون نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، اسماعیل سلطانیان، محمدامین شعرباف، نیما مظاهری و … حضور داشتند.

زندگینامه جالب و زیبا فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی + عکس

ازدواج و همسر فرشته حسینی

فرشته حسینی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، ولی در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ نوید محمدزاده ویدئویی عاشقانه از خود و فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و حسینی را جان خود خطاب کرد.

فرشته حسینی نیز این ویدئو را در استوری صفحه ی شخصی خود منتشر نمود و در جواب به نوید محمدزاده نوشت: جهانی که منو تو ساختیم

این موضوع باعث شد بسیاری از کاربران اینستاگرام و همکاران بازیگر واکنش نشان دهند. برخی از افراد می گویند آنها با یکدیگر ازدواج کرده اند و هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

بیوگرافی فرشته حسینی + عکس باحال

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر ایرانی

عکس فرشته حسینی و نگار مقدم

زندگینامه فرشته حسینی و همسرش

دلنوشته از فرشته حسینی

من فرشته حسینی
متولد ایرانم از پدر و مادری افغانستانی.
چی باعث میشه کسی فکر بکنه من نباید از حقوق انسانی بهره‌مند باشم؟
کی تصمیم میگیره که اجازه ی داشتن عزت نفس، حقوق برابر و آرامش رو به من نده ؟
چی باعث میشه وقتی میخواید کسی رو مسخره کنید بگید “ مثل افغانیا” می‌مونه؟
چی توی من وجود داره که شمارو انقدر آزار میده؟
چی باعث میشه به من بی احترامی کنید؟
چی باعث میشه انقدر بی رحم باشیم نسبت به هم؟
نژاد؟
کی تعیین کرده این مرزای احمقانه رو؟
این مرز ها قرار نیست که تعیین بکنه که چه کسانی رو باید دوست داشته باشیم و از چه کسایی متنفر باشیم بدون اینکه ارتباطی برقرار شده باشه.
قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام بشه

بیوگرافی فرشته حسینی + گالری جالب

شرح حال فرشته حسینی + عکس

زندگینامه جامع فرشته حسینی

پیج اینستاگرامی فرشته حسینی

پیج اینستاگرام فرشته حسینی به آدرس fereshtehosseini_ می باشد که در آن تمامی تصاویر جدید و شخصی خود را به اشتراک گذاشته است. او تا کنون بیش از ۶۳۷ هزار نفر فالوور دارد.

 

کارنامه بازیگری فرشته حسینی

فیلم های سینمایی فرشته حسینی

  • ۱۳۹۸- هفت و نیم کاری از نوید محمودی
  • ۱۳۹۷- سونامی کاری از میلاد صدرعاملی
  • ۱۳۹۷- شکستن همزمان بیست استخوان کاری از جمشید محمودی
  • ۱۳۹۷-یلدا کاری از مسعود بخشی
  • ۱۳۹۵- رفتن کاری از نوید محمودی

نمایش خانگی 

  • ۱۳۹۹- قورباغه به کارگردانی هومن سیدی

تئاتر های خانم حسینی

  • خشونت علیه زنان
  • سینماهای من
  • شازده کوچولو
  • ماهی سیاه کوچولو
  • من موجودی احساساتی هستم
  • یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش
  • من یک سالوادورم

زندگینامه کامل فرشته حسینی

 

تاریخچه زندگی فرشته حسینی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی فرشته حسینی هنرپیشه موفق و توانا سینما و تلویزیون ایرانی و همچنین از تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو