نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

منبع: دلگرم

62

1400/2/21

19:11


نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

شرکت تهران سرویس که در چندین سال اخیر با جذب مشتریان بالقوه توانسته است با ارائه خدمات بی نظیر و مطمئن و همچنین از همه مهم‌تر، تعمیرات یخچال در محل؛ به نخستین مرکز مجاز برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ تبدیل شود.

شرکت تهران سرویس

شرکت تهران سرویس یکی از برترین شرکت ها و نمایندگی های مجاز برای تعمیرات یخچال در تهران و کرج می باشد. این شرکت از سال 1380 تا امروز که بیش از 20 سال می باشد در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و برودتی فعالیت می نماید.

از جمله خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. تعمیرات تمام برندهای یخچال
  2. تعمیرات ماشین لباسشویی
  3. تعمیرات ماشین ظرفشویی
  4. تعمیرات برد الکترونیکی تمام وسایل خانگی
  5. تعمیرات یخچال های سردخانه

تعمیرات یخچال سامسونگ در شرکت تهران سرویس

سامسونگ برند نام آشنایی می باشد که تولیدات لوازم خانگی زیادی را برعهده دارد و دارای سابقه درخشانی در این زمینه می باشد. شرکت سامسونگ در چند سال اخیر با تولید مدل های مختلف یخچال مانند ساید بای ساید و دوقلو و همچنین مدل فرنچ یا چهار درب بازار زیادی را در ایران و سایر دنیا برای خود کسب نموده است.

مواقعی که یخچال SAMSUNG دچار خرابی می شود به ناچار باید در سریع ترین زمان ممکن با مرکز مجاز یا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ تماس گرفت تا مشکل پیش آمده را برطرف نماید.

در اینجا ما به شما شرکت تهران سرویس را معرفی می کنیم که با ارائه خدمات برتر در زمینه تعمیر یخچال سامسونگ می تواند تضمین کننده رفع مشکلات یخچال شما باشد.

مشکلات رایج یخچال سامسونگ

یخچال SAMSUNG هر چقدر که خوب باشد بهرحال روزی می رسد که به نابه هر دلایلی دچار مشکل شود و نیاز است که تکنیسین تعمیرات یخچال سامسونگ تهران سرویس بعد از بازبینی، نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.

مشکلات متداول یخچال سامسونگ:

  1. روشن نشدن یخچال
  2. سرما نداشتن
  3. صدای زیاد و آزار دهنده
  4. خرابی موتور یا کمپرسور
  5. تعویض فیلترهای آب
  6. خرابی شیر برقی
  7. خرابی فن موتور
  8. خرابی فن اواپراتور
  9. تعویض سنسور
  10. تعمیرات قطعات دیفراست

موارد بالا از جمله رایج ترین مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید SAMSUNG می باشد که در شرکت تهران سرویس در سریع ترین زمان ممکن برطرف می شود.

تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در تهران سرویس

یخچال های ساید بای ساید که به زبان روزمره بازاری یخچال های دو درب خوانده می شوند از نسل جدید مدل های یخچال می باشند.

http://bia2safa.net/goto/web/url/2482820repair-samsung-side-by-side/

مدل ساید بای ساید سامسونگ دارای گنجایش بسیار بالا برای مواد غذایی می باشد. به همین دلیل به یکی از پرفروش ترین مدل های یخچال سامسونگ تبدیل شده است.

تکنولوژی استفاده شده در این مدل از یخچال با مدل های معمولی و تک درب متفاوت می باشد. به همین دلیل در مواقعی که یخچال ساید بای ساید سامسونگ دچار خرابی می شود لازم است تا با خود نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیرات در محل یخچال سامسونگ

یکی از خدمات برتر و ویژه شرکت تعمیرات یخچال تهران سرویس، امکان تعمیر یخچال سامسونگ در محل می باشد.

زمانی که یخچال بدون جابجایی و در محل خود تعمیر شود دیگر نگرانی های جابجایی و صدمه دیدن یخچال ضمن جابجایی وجود نخواهد داشت. همین مورد یکی از عامل های موفقیت شرکت تهران سرویس طی 20 سال اخیر در زمینه تعمیرات یخچال سامسونگ شده است.

بعد از حضور تکنیسین های کاربلد و متخصص تهران سرویس به محل، مراحل تشخیص عیب و ایراد توسط تکنیسین شروع شده و بعد از اعلام مشکل، مراحل تعمیر و رفع مشکل یخچال فریزر و ساید بیا ساید سامسونگ شروع می شود.

آدرس شرکت تهران سرویس

تهران ، شهرک غرب ، ایوانک غرب ، خیابان گل افشان جنوبی ، کوچه قائم ، مجتمع تجاری گل افشان ، طبقه اول ، واحد 216

کد پستی: 1469743717

شماره تلفن شرکت: 88077030 – 021

شماره تلفن پشتیبانی: 9438 394 0912

آدرس وب سایت: Tehranservice.org


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو