دانلود بازی Anima The Reign of Darkness برای کامپیوتر – نسخه FLT

دانلود بازی Anima The Reign of Darkness برای کامپیوتر – نسخه FLT


منبع: دانلود ها

142

1400/3/14

01:30


بازی Anima The Reign of Darkness یک تجربه هیجان انگیز در سبک اکشن و نقش آفرینی است که از آثار محبوب و سریع قدیمی الهام گرفته است و می توانید در دنیای بزرگی آن را تجربه کنید. بازی شما را به چالش خواهد کشید و می‌توانید به‌صورت بی نهایت، تمامی المان‌های بازی را به تسخیر خود درآورید. بازی شما را به دنیایی از لوت‌ها خواهد برد و می‌توانید به سادگی همه آن‌ها را برای خود داشته باشید. می‌توانید از شوالیه‌های تاریکی به عنوان کارت‌های قدرت خود استفاده کرده و شیاطین را در مسیر خود نابود کنید. چالش‌های بازی بسیار بزرگ بوده و شما می‌توانید شخصیت خود را تا حد زیادی در بازی بهبود بخشید.

Anima : The Reign of Darkness PC-FLT

دانلود-بازی-Anima-The-Reign-of-Darkness

بیش از ۱۰۰ مرحله در بازی Anima The Reign of Darkness انتظار شما را می‌کشد و می‌توانید سناریوهای مختلفی را در آن تست کنید. باید اسرار پنهان بازی را کشف کرده و از طریق همان‌ها بتوانید به مکان‌های منحصربه‌فرد بروید. درواقع نقشه جدیدی به شما داده خواهد شد و می‌توانید از محیط فانتزی بازی در همین شرایط لذت ببرید. بازی سیستم اکشن سریعی دارد و در هر ۱۰۰ مرحله بازی آن‌ها را تجربه خواهید کرد. باس فایت‌ها بزرگ‌ترین چالش‌های شما هستند و می‌توانید با ارتقا شخصیت خود، با موفقیت تمام در برابر آن‌ها قد علم کنید. تسخیر دشمنان، وظیفه‌ای است که به شما محول شده و می‌توانید این تجربه را جشن بگیرید.

در بازی Anima The Reign of Darkness می‌توانید مشکلات هر شخصیت را پیدا کرده و سپس به مصاف نبردهای تک نفره بروید. گیم‌پلی بازی بهینه سازی شده و شما را وارد چالشی خواهد کرد که انتظارش را هم ندارید. سناریوهای تاریک مختلف را تست کرده و ببینید که سفارشی سازی شخصیت تا چه حدی می‌تواند مهارت‌های شما را بالا ببرد. ترکیبی از چند کلاس شخصیتی هم در اختیار شما خواهد بود.

info

Anima is an action RPG (hack’n slash) videogame inspired by the greatest old school games and made with passion by RPG lovers for RPG lovers.
After the great success achieved on mobile devices, anima finally arrives on PC with brand new graphics and gameplay!
Conquer the single player campaign with potentially infinite game difficulties, follow the storyline or simply go on, slash enemies, loot items and improve your character!
Go down and explore the abyss, Kills Demons, Beast, Dark knights and other demonic creatures that populate over 100 levels and then challenge your skills with engaging boss fight! Explore different dark scenarios, reveal hidden secrets and Explore unique locations

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows XP / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10

Processor: x86 compatible 2.3GHz or faster processor (Intel 2nd generation core i-series or equivalent)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 512MB NVIDIA GeForce 6800 series or ATI Radeon X800 series or better

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 6 GB RAM

Graphics: 1.5GB NVIDIA GeForce 500 series or ATI Radeon 6000 series or better

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Anima The Reign of Darkness-FLT با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو