دانلود WWDC 2021 – کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۱

منبع: دانلود ها

117

1400/3/18

03:08


دانلود کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۱

WWDC 2021

مراسم WWDC-2021

کنفرانس توسعه دهندگان اپل که با عنوان جهانی WWDC 2021 شناخته می‌شود، امسال نیز به مانند هر سال برگزار شده و شاهد رونمایی از سرویس‌ها و محصولات جدید کمپانی اپل هستیم. در این رویداد مهم، سیستم‌های نرم افزاری جدید اپل معرفی شده و می‌توانیم تحلیل‌های گسترده‌ای هم روی آن‌ها داشته باشیم. پیش بینی می‌شود که در این رویداد شاهد معرفی iOS 15 بوده و نمایشی هم از سیستم عامل جدید مک او اس داشته باشیم. در این رویداد، یکسری به روزرسانی جدید هم خواهیم داشت و حتی می‌توانیم دید جدیدی نسبت به محصولات آینده این کمپانی داشته باشیم.

اپل همواره در مراسم WWDC 2021 از محصولات جذاب خودش رونمایی می‌کند و حتی سوپرایزهایی هم برای طرفداران خود ارائه می‌کند. شما می‌توانید از پردازنده‌های جدید این کمپانی هم دیدن کرده و ببینید که دستگاه‌های آینده چه شرایطی می‌توانند داشته باشند. در این رویداد نمایش خاصی از بخش نرم افزاری کمپانی اپل داشته و علاقه‌مندان می‌توانند طرح کلی برنامه اپل برای امسال و سال آینده را نیز داشته باشند.

در این رویداد سخنرانی‌های جذابی هم خواهیم داشت و می‌توانید با موضوعات جذاب کمپانی برای امسال نیز آشنا شوید. می‌توانید از اپ‌های بزرگی بشنوید که اپل قصد دارد روی سیستم‌ عامل‌های جدید خود روی آن‌ها کار کند. اپل از چالش‌های جدید خود رونمایی کرده و به برخی از سوالات مهم کاربران خود پاسخ خواهد داد. این رویداد به فرصت‌های شغلی آینده این شرکت هم اشاره کرده و تلاش خواهد کرد که برنامه‌های خود را بیشتر برای طرفداران مشخص کند.

info

Apple’s WWDC 2021 is done and dusted, and while the developer’s conference is set to last the majority of this week we’ve heard all about a bunch of new software.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو