دانلود مجله Smart Photography – ژوئن ۲۰۲۱

دانلود مجله Smart Photography – ژوئن ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

112

1400/3/18

16:14


Smart Photography – عکاسی هوشمند

| شماره ژوئن ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Smart-Photography

مجله Smart Photography برخلاف سایر موارد، اعتبار بسیاری برای خود کسب کرده است و تعاریف مختلف این صنعت را به شما ارائه داده و می‌تواند معیارهای صنعت عکس برداری را برای شما مشخص کند. شما می‌توانید فناوری‌های متنوع جهان در این راستا را آموزش دیده تصاویر بهتری نسبت به دیگر فعالیت در این حوزه تهیه کنید. این مجله از ابزارهای ضروری برای عکس برداری صحبت کرده و سعی می‌کند که از متخصصین فعال در این حوزه نیز مصاحبه‌های خوبی را برای شما ارائه دهد. بدین ترتیب می‌توانید دید بهتری نسبت به مسئله عکس برداری داشته باشید.

مارس ۲۰۲۱

در این شماره نکات جذاب عکاسی مطرح شده و می‌توانید با نحوه عکاسی از طریق آیفون ۱۲ پرو مکس و سامسونگ S21 اولترا آشنا شوید. این گوشی‌ها می‌توانند در جایگاه خوب عکاسی قرار داشته باشند و بنابراین عکس برداران حرفه‌ای می‌توانند به سراغش بروند.

مجله-Smart-Photography

آوریل ۲۰۲۱

این شماره از عکس برداری شب صحبت کرده و می‌توانید پرتره‌های بسیار خوبی هم تهیه کنید. نکات مطرح شده در این شماره بسیار جذاب بوده و می‌توانید از صحبت‌های افرادی هم استفاده کنید که برنده جوایز بسیاری شده‌اند. تصاویر ناب و خاصی از پرتره اشخاص معروف هم در مجله وجود دارد.

مجله-Smart-Photography

می ۲۰۲۱

عکس برداری از اماکن شهری، یکی از جنبه‌های مهم عکس برداری است که در این مجله بررسی شده و می‌توانید نکات خاصی را یاد بگیرید. از تصاویر برجسته سال در این زمینه هم رونمایی کرده و خواهید دید که چه تصاویری برنده جایزه شده‌اند.

مجله-Smart-Photography

ژوئن ۲۰۲۱

این شماره به عکس برداری خوب از غذاها پرداخته و نکات مهم را در این زمینه بررسی می‌کند. شما می‌توانید با عکس برداری آبشار نیز در ادامه آشنا شده و هچمنین سراغ عکس‌هایی بروید که با ابزاراهی خاص گرفته می‌شود. تصاویر خوبی هم در این شماره برای شما آماده شده است.

مجله-Smart-Photography

info

Unlike other photography magazines, Smart Photography has to its credit names that have been synonymous with defining and recognizing benchmarks in the industry. Not only do we understand the importance of this wonderful art form, we have also been instrumental in introducing the world’s first and finest technologies to this part of the continent. Finally, the one facet that sets us apart, is our unbiased and true-to-the-core equipment reviews that have not only helped photographers decide their essential tools, but have also proved a source of constructive feedback for manufacturers.
So, what happens when all these passionate and dedicated people come together under one roof? The result is an inimitable photo magazine that is all set to redefine the world of photography and imaging

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مجله Smart Photography

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – حجم ۵۳ مگابایت (جدید)

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۴۳ مگابایت

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – حجم ۱۰۰ مگابایت

دانلود شماره مارس ۲۰۲۱ – حجم ۷۸ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو