چه برج هایی در منطقه چیتگر تهران وجود دارد؟

منبع: دلگرم

75

1400/3/26

10:06


چه برج هایی در منطقه چیتگر تهران وجود دارد؟

این روز ها با پیشرفت جوامع و کلا همه چیز، شاهد تغییراتی در محل زندگی انسان ها نیز هستیم. در گذشته خانه هایی را مشاهده می کردید که ظاهر قدیمی داشتند و افراد زیادی در آن ها زندگی می کردند.

البته این خانه ها به دلیل نبود برخی از قوانین آپارتمان نشینی و به عبارتی راحت تر بودن اعضا، هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. افراد زیادی ترجیح می دهند که در این خانه ها به زندگی خود ادامه دهند و فکر آپارتمان نشینی و یا رفتن به برج ها را از سر خود بیرون کنند.

در مقابل، درصد قابل توجهی از افراد به دنبال مدرن بودن هستند و اولویت‌شان این است که همواره به روز باشند. در سال های اخیر نیز شاهد ساخت و ساز آپارتمان ها و برج های فراوانی بوده ایم که خوشبختانه با استقبال خوب مردم مواجه شده اند. ساخت این برج ها کمک می کند که در مساحت کوچک، عده بیشتری بتوانند زندگی کنند و از انجام امور روزمره خود در ارتفاعات رضایت داشته باشند.

یکی از محل هایی که خیلی سریع به این سمت پیش رفت و شیک بودن را در ارجحیت قرار داد، چیتگر تهران است. حتما دیده اید که شهرک و برج های فراوانی در این منطقه به وجود آمده اند که انتخابی ایده آل و رویایی برای مردم به حساب می آیند. مردم از زندگی در این اماکن نهایت لذت را می برند و خرید و یا اجاره آن ها را به دیگر افراد هم پیشنهاد می کنند.

البته تمام این برج ها ممکن است مسکونی نباشد و پاساژ هایی هم به وجود آمده اند که روزانه مشتریان زیادی دارند. حال در این مقاله قصد داریم تا شما را با برترین برج های موجود در محله چیتگر تهران آشنا کنیم. بنابراین اگر به دنبال خرید یا اجاره منزل یا تهیه محصولات مورد نیاز خود در این منطقه هستید، ما را تا پایان همراهی کنید. در ادامه به معرفی برج های محله چیتگر تهران می پردازیم.

برج های آسمان

اگر به ضلع شرقی دریاچه خلیج فارس رفته باشید، حتما تا به حال با یک ردیف از ساختمان های بلند و بسیار زیبا مواجه شده اید. آسمان، نامی است که برای این برج ها انتخاب کرده اند و هر یک شماره های خاص خود را دارند؛ به عنوان مثال، آسمان 1، 2 و الی آخر که ترتیب هر ساختمان را به خوبی نشان می دهد. این ساختمان ها در گذشته تحت عنوان شهرک شهید باقری شناخته می شد، اما نام آن به مرور زمان تغییر کرد و به چیزی که می بینید تبدیل شد. ضمنا تغییراتی در داخل و خارج این ساختمان ها هم اعمال شد و فروشندگان شاهد خرید هر چه بهتر از سوی افراد بودند.

در مجموع 22 بلوک در این مجتمع به چشم می خورد که هر کدام تقریبا 20 طبقه هستند. این بدان معنا است که برخی از ساختمان های آسمان ممکن است از 20 طبقه کمتر یا بیشتر باشند. همچنین در هر طبقه 6 واحد دیده می شود و در همین راستا، افراد زیادی می توانند در آن ها ساکن شوند.

برج تریتیوم

برج تریتیوم را می توان از مشهور ترین برج های چیتگر و حتی تهران به شمار آورد. این برج در بخش غربی دریچه به چشم می خورد و در آن از متریال های خاص و جذابی بهره برده اند. نمای این برج بسیار لذت بخش است و نباید از معماری فوق العاده آن غافل شد. در ارتفاعات این برج می توانید نمای جذابی از دریاچه و محوطه سبز را تماشا کنید. علاوه بر واحد های مسکونی موجود در تریتیوم، مواردی هم برای خرید در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند به راحتی در آن جا خرید کنند.

چه برج هایی در منطقه چیتگر تهران وجود دارد؟

این ساختمان با دارا بودن دیگر امکانات نظیر پارکینگ بزرگ و همچنین آسانسور، بیش از پیش محبوب شده است. از دیگر ویژگی های این برج باید به آبنما های مجهز و موزیکال و همچنین روف گاردنی دوست داشتنی اشاره داشت. سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی عالی از دیگر تجهیزاتی است که در برج تریتیوم وجود دارد.

برج لبخند

یکی دیگر از برج های برجسته منطقه چیتگر تهران را باید لبخند دانست. این برج فاصله بسیار کمی با دریاچه خلیج فارس دارد و اگر به پارک چیتگر رفته باشید، مطمئنا آن را مشاهده کرده اید. بیشتر از 20 طبقه در این برج دیده می شود که از آن ها باید به پارکینگ، لابی، رستوران و برخی مراکز تجاری اشاره کرد. چند طبقه نیز برای سکونت افراد در این ساختمان در نظر گرفته شده است که واحد هایی بسیار لوکس و شیک هستند. از مزایای این برج باید دسترسی آسان به تمام نیاز های مربوط به خوراک و پوشاک افراد را نام برد. ضمنا چشم انداز این برج محشر است و قادر هستید و به قول معروف، همه چیز زیر پایتان خواهد بود.

واحدهای مسکونی موجود در ساختمان لبخند به دو صورت تک خوابه و دو خوابه موجود هستند. با توجه به نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید یکی از آن ها را برگزیده و زندگی تازه و سرشار از جذابیتی را آغاز نمایید. پس در صورتی که می خواهید به یک برج بی نظیر نقل مکان کنید، بی شک لبخند گزینه ایده آلی برایتان خواهد بود.

چه برج هایی در منطقه چیتگر تهران وجود دارد؟

مزایای برج های چیتگر

از چشمگیر ترین مزایای استفاده از برج های منطقه چیتگر باید به دسترسی آسان به تمام نقاط شهر اشاره داشت. خانه های این برج ها همگی نوساز هستند و در آن ها از مصالح بسیار با کیفیت استفاده شده است. معماران این برج ها، فضای درونی آن ها را هم به بهترین شکل ساخته اند تا کمبودی از این لحاظ حس نشود.

همچنین همان طور که ذکر شد، چشم انداز های بی نظیری را می توان از داخل این برج ها به بیرون داشت و برای چند دقیقه احساس آرامش کرد. رستوران از امکاناتی است که در برخی از این برج ها وجود دارد و حتی ساکنین نیز می توانند از آن ها استفاده نمایند.

پیشنهاد می کنیم که حتما خودتان هم سری به برج های گفته شده و یا سایر ساختمان های منطقه چیتگر بزنید تا آشنایی بیشتری با آن ها پیدا کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو