واکنش تند وزیر بهداشت به انتقاد اخیر زیباکلام

منبع: برترین ها

67

1400/4/14

12:37


وزیر بهداشت، به انتقاد اخیر صادق زیباکلام، روزنامه‌نگار درباره صادرات واکسن ایرانی کرونا واکنش تندی نشان داد.

تسنیم: وزیر بهداشت، به انتقاد اخیر صادق زیباکلام، روزنامه‌نگار درباره صادرات واکسن ایرانی کرونا واکنش تندی نشان داد.

در همین رابطه لینک‌های زیر را بخوانید:

کنایه زیباکلام به صادرات واکسن ایرانی کرونا

کنایه جهانپور و گنجی به زیباکلام درباره واکسن

6

نمکی:

* (با بیان اینکه برخی زحمت یک ساله مدافعان سلامت و سازندگان دارو و واکسن و... را نفی می‌کنند تا یک فرد یا جریانی را بزنند): ننگ بر این سیاست‌زدگی!

*  اکنون ما به سازنده برخی از مهمترین ابزارهای مقابله با کرونا از جمله ونتیلاتور و واکسن و... دست یافتیم و حتی برخی صادر می‌شوند که در دنیا بی نظیر است، در حالی که ما در شرایط تحریم این اقدامات را انجام دادیم.

* (با بیان اینکه برخی قلم به دست گرفتند (زیباکلام) که وقتی ما نمی‌توانیم دوچرخه بسازیم چرا ادعای تولید واکسن داریم؟): این افراد که چنین سخن می گویند، نمی‌دانند که اکنون آنتی بادی واکسن رازی و پاستور در بدنشان وجود دارد! این‌ها برای حرف زدن حتی به تاریخ نگاه نمی‌کنند که بیش از صد سال است ما واکسن می‌سازیم.

* (با اشاره به اینکه وقتی می‌گوییم واکسن می‌سازیم و به عنوان ششمسن و هفتمین واکسن‌ساز بزرگ دنیا مطرح می‌شویم، نمی‌گویند دانشمندان این عرصه شبانه روز تلاش کردند و یک عظمت آفریدند): وقتی یک ورزشکار روی سکو می‌روند، عده‌ای با پرچم شیر و خورشید هم به این قهرمانی اشک شوق می‌ریزند ولی برای دانشمندان ما این موضوع فراهم نیست و گمنامانه در این عرصه جانفشانی می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو