همکاری مجدد کریس ایوانس و اسکارلت جوهانسون در Ghosted

همکاری مجدد کریس ایوانس و اسکارلت جوهانسون در Ghosted


134

1400/6/26

23:50


کریس ایوانس و اسکارلت جوهانسون، ستاره‌های دنیای مارول، قرار است در فیلم جدید اکشن، ماجراجویی و عاشقانه اپل به‌نام «شبح‌زده»(Ghosted) بار دیگر با هم ظاهر شوند.

همکاری مجدد کریس ایوانس و اسکارلت جوهانسون در Ghosted

۱۷ روز پیش
کریس ایوانس و اسکارلت جوهانسون، ستاره‌های دنیای مارول، قرار است در فیلم جدید اکشن، ماجراجویی و عاشقانه اپل به‌نام «شبح‌زده»(Ghosted) بار دیگر با هم ظاهر شوند.

همکاری مجدد کریس ایوانس و اسکارلت جوهانسون در Ghosted

ترجمه اختصاصی سلام سینما - کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون، ستاره‌های مارول، قرار است برای فیلم ماجراجویانه جدید اپل، به نام «شبح‌زده»(Ghosted)، بار دیگر بر پرده سینماها قرار گیرند. کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون با بازی در نقش‌های استیو راجرز(کاپیتان آمریکا) و ناتاشا رومانوف(بلک ویدو) در چند فیلم MCU، تعریفی جدید از ستاره‌ی سینما بودن را ارائه دادند.

در واقع، سابقه‌ی همکاری آن‌ها چهار سال قبل از شروع فاز یک MCU، در سینما آغاز شد. در سال 2004، کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون در فیلم کمدی نوجوانانه «نمره‌ی عالی»(The Perfect Score) بازی کردند.

اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز، بازیگران فیلم شبح زده  - معرفی فیلم جدید شبح زده

خیلی طول نکشید تا اینکه باز هم، شیمی این دو بازیگر، روی صحنه‌ی خود را به رخ کشید، آن‌ها برای بار دوم در سال 2007 در کمدی عاشقانه «خاطرات پرستار بچه» (The Nanny Diaries)، با بازی کریس ایوانز در نقش معشوقه اسکارلت جوهانسون، آنی برادوک، هم‌بازی شدند. بعد از آن بود که این ستاره‌های جذاب هالیوود، سفر خود را به MCU آغاز کردند.

کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون، شش فیلم مارول را در سری فیلم‌های «انتقام‌جویان» (Avengers)، تنها در هفت سال تکمیل کردند. اگرچه ممکن است زمان حضور آن‌ها در کنار یکدیگر در پروژه‌های مارول، به پایان رسیده باشد، اما واضح است که آن‌ها از همکاری با یکدیگر لذت می‌برند.

به گفته THR، کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون در حال همکاری برای ساخت فیلم ماجراجویانه جدید اپل، «شبح‌زده»(Ghosted) هستند. تاکنون، جزئیات طرح فیلم، تا حد زیادی پنهان مانده است. بااین‌حال، این پروژه به‌عنوان "ماجراجویانه، اکشن و عاشقانه‌ای با مفاهیم عمیق" و شبیه به فیلم کلاسیک «افسانه سنگ»(Romancing the Stone)، محصول سال 1984 با بازی مایکل داگلاس و کاتلین ترنر توصیف شده است.

اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز،بازیگران فیلم شبح زده در صحنه ای از فیلم انتقامجویان 4 - معرفی فیلم شبح زده

این بازیگران درجه یک، توسط یک تیم تولیدکننده درخشان پشتیبانی می‌شوند. دکست فلچر (راکتمن)، کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد داشت. رت ریس و پل ورنیک، دو نویسنده پشت پرده اکشن‌های عجیب‌وغریب، مانند «ددپول»(Deadpooll) و «زامبی لند»(Zombieland)، نویسنده و تهیه‌کننده آن هستند. کریس ایوانز، همچنین در کنار دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرانجر، تهیه‌کنندگی فیلم «جنگ فردا»(The Tomorrow War)، را به‌تازگی پشت سر گذاشته است.

این فیلم، حداقل در اطلاع عموم، دومین فیلمی است که اسکارلت جوهانسون از زمان انتشار اخبار مبنی بر شکایت وی از دیزنی به دلیل نقض قرارداد «بیوه سیاه»(Black Widow)، پذیرفته است. اولین پروژه به کارگردانی وس اندرسون بود که در اسپانیا با بازیگرانی مشهور، فیلم‌برداری می‌شود.

کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون باهم،بازیگران سینمایی شبح زده - معرفی سینمایی شبح زده

 در همین حال، کریس ایوانز برای پروژه قبلی خود با Apple، سریال «دفاع از جیکوب»(Defending Jacob)، بسیار تحسین شد. همچنین او به‌تازگی در یک مینی سریال، همکاری دوباره‌ای با مارول داشته است و با فیلمسازان «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت»(Infinity War) و «پایان بازی»(Endgame)، جو و آنتونی روسو، در تریلر اکشن آینده، «مرد خاکستری»(The Gray Man) همکاری می‌کند.

فیلم «شبح‌زده»(Ghosted) با کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون، بدون شک هزینه زیادی برای اپل خواهد داشت اما مطمئناً بینندگان برای تماشای زوج جدانشدنی «انتقام‌جویان»(Avengers)، به سینماها هجوم خواهند آورد.

منبع خبر: Screenrant.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو