بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص


منبع: تالاب

158

1400/6/26

23:50


بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

راه میانبر حجیم و بزرگ شدن بازوها در خانه

اغلب افراد میخواهند کـه بازو هاي‌ بزرگ و بدن مناسبی داشته باشند اما راهکار ان را نمی داننید، روش هایي کاربردی وجوددارد کـه بـه داشتن بازوهای بزرگتر کمک شایانی می‌کند.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص


بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

آیا دنبال این هستید کـه بدانید چگونه می‌توان بازوهای بزرگ تری داشت؟ پس این مقاله را دنبال نمایید.

اگر جزء افرادی هستید کـه هرروز بـه باشگاه می‌روند و از وزنه ها استفاده می‌کنند، شاید شنیده باشید کـه تنها راه برای بزرگ کردن بازو ها این اسـت کـه صدها بار تمرینات همراه با دمبل را انجام دهید.

خب، اول باید بگویم کـه این مسئله ان قدرها هم درست نیست، بله، استفاده از وزنه ها و دمبل ها میتوانند عضله دوسر بازو را بزرگ کنند، اما این تنها راه برای داشتن بازوهای بزرگتر نیست.

17 راه برای این‌که بدون استفاده از وزنه بازو هاي‌ بزرگتری داشته باشیم و چنانچه دربخش ورزش و تناسب اندام تالاب گفته ایم یک نفر می‌تواند عضله دوسر بازوی زیبایی داشته باشد، بدون این‌که از وزنه ها استفاده کند، کـه در ادامه تعدادی از این راه ها برای شـما آورده شده اسـت.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

 زودتر شروع کنید

بهترین زمان برای ورزش کردن و گرفتن بهترین نتایج این اسـت کـه در ساعات اولیه روز اینکار را آغاز کنید، مطالعات نشان می‌دهد کـه اگر در صبح ورزش کنید، نتایج حدود 33 درصد بهتر از زمان هاي‌ دیگر خواهد بود، اگر بـه دنبال راه هایي میگردید کـه بـه وسیله ان بازوهای بزرگ تری داشته باشید، صبح ها زودتر از همیشه کار خودرا آغاز کنید.

 

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

 برای بزرگ شدن بازو سالم غذا بخورید

اگر بـه دنبال ماهیچه هاي‌ بزرگتر در کمترین زمان ممکن میگردید، میتوانید ان را بـه دست آورید، بـه شرطی کـه غذا هاي سالم مصرف کنید ؛ رژیم روزانه خودرا بادقت انتخاب کنید، تمام ورزشکاران بادی بیلدینگ اگر سالم غذا نخورند، هیچ کمکی بـه خودشان نمیکنند، اگر بـه دنبال بازوهای بزرگ‌تر هستید، این نکته مهم را هرگز فراموش نکنید.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

فیزیولوژی را بشناسید

اگر فیزیولوژی انسان را درک نمی‌کنید یا حداقل قوانین پایه ان را نمیدانید، نمیتوانید نتایج خوبی را در کمترین زمان ممکن بگیرید، در مورد ماهیچه هاي‌ موجود در بازوها و چگونگی تمرین دادن ان ها مطالعه کنید، ان ها را بشناسید تا بتوانید قدم موثرتری دراین راه بردارید و بـه دنبال راه هایي باشید کـه از طریق ان؛ بازو هاي‌ خودرا بزرگ‌تر از قبل کنید.

 

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

 تکرار برای بزرگ شدن بازو

هیچ راهی برای بزرگ کردن بازو ها بهتر از این نیست کـه ست هاي‌ خودرا تکرار کنید، این ست ها باید کاملا آرام اما با قدرت انجام شود، اگر فکر می‌کنید کـه تمرینی برای شـما مناسب تر عمل می‌کند، پس تعداد ان را افزایش دهید، با اینکار سرعت تغییرات در ماهیچه هاي‌ شـما بیشتر از قبل خواهد بود کـه کاملا قابل مشاهده اسـت، چگونه عضلات دوسر بازویی بزرگتری داشته باشیم، میتوانید تنها با تکرار ست هاي‌ تمرینی بـه دفعات زیاد اینکار را ممکن بسازید.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

خم شدن و ثابت ماندن

یکی از آسان ترین و بهترین کار ها کـه هنوز هم برای تعداد زیادی از افراد ناشناخته اسـت، این اسـت کـه ماهیچه هاي‌ خودرا تا جایی کـه می‌توانید خم کنید و حداقل تا عدد 10 ان ها را در همان حالت نگه دارید، پیچ دادن و یا خم کردن عضلات بعد از تمرین بسیار کار سختی اسـت، اما شـما برای نتیجه بهتر اینکار را انجام دهید و برای مدتی ان را در همان حالت نگه دارید، اینکار باعث می‌شود کـه سرعت رشد عضلات شـما افزایش پیدا کند

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

کاهش دادن زمان استراحت برای داشتن بازو بزرگتر

سعی کنید با افزایش تعداد ست ها، زمان استراحت بین ست ها را هم کاهش دهید، در ابتدا میتوانید بین هر ست 60 ثانیه استراحت کنید، اما کم کم این زمان را بـه 45 تا 30 ثانیه ودر نهایت بـه 15 ثانیه برسانید، این موضوع برای داشتن بازوهای بزرگتر بسیار حائز اهمیت اسـت.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص


 خلاقانه تمرین کردن برای رشد عضلات بازو

تنها بـه دلیل این‌که در منزل هیچ وزنه اي ندارید، دلیل نمیشود کـه انجام تمرین هایي شبیه بـه تمرین با وزنه را کنار بگذارید، در حقیقت بهتر اسـت کمی خلاقانه تر رفتار کنید و از بچه ها و همسرتان دراین زمینه کمک بگیرید و چنانچه در ورزش و تناسب اندام تالاب گفته ایم با استفاده از ان ها بـه جای وزنه، عضلاتتان را بسازید، اگر اینکار ها را انجام دهید، مطمئن باشید بعد از زمان کوتاهی افراد برای این‌که بازوهای بزرگتری داشته باشد از شـما مشاوره خواهند گرفت.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

 حرکات آرام و اسلوموشن برای داشتن بازوهای بزرگتر

تا جایی کـه میتوانید آرام تمریناتتان را انجام دهید، چیزی کـه بیشتر از همیشه بر روی ان تاکید می‌شود، این اسـت کـه حرکات تمرینی خودرا تا جایی کـه میتوانید آرام و آهسته انجام دهید.

بـه عنوان مثال یک کاری را کـه باید در عرض 12 ثانیه انجام دهید با شش ثانیه اي انجام دادن ان؛ تمام مزایای ان را از بین خواهید برد، سعی نکنید کـه در تمرینات سرعتی عمل کنید، این یکی از بهترین راه کارها برای داشتن عضلات بزرگتر در بازو ودر عین حال پر تر بودن خواهد بود.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

 تمرین چین آپ یا پول آپ

برای ساخت عضلات، از تمرین دو سر بازو از یک میل استفاده کنید و برای شل کردن عضلات، دست هایتان را همراه با میل بـه سمت پایین بیاندازید و ان ها را بکشید، سپس دستها را بالا بیاورید تا این‌که بـه سینه برسید، دوباره کار قبلی را تکرار کنید و میله را پایین بیاورید، تا جایی کـه می‌توانید اینکار را تکرار کنید، سرعت این تمرین را طوری تنظیم کنید کـه در ان احساس اسانی داشته باشید، این حرکت یکی از رایجترین تمرین ها برای بادی بیلدینگ اسـت.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

تمرین پوش آپ برای بزرگ شدن بازو

آیا بـه دنبال بازوهای بزرگتر هستید؟ یکی از تکنیک هاي‌ قدیمی و موثر، تمرین پوش آپ می‌باشد، اگر می‌خواهید کـه عضلات سه سر بازو و شانه هاي‌ قوی و بزرگ باشد، بهترین راه انجام دادن این تمرین اسـت، بـه جای این‌که این تمرین را بسیار شدید انجام دهید، می‌توانید کمی حالت دست هایتان را تغییر دهید، برای ایجاد تغییرات یا سخت کردن تمرین میتوانید دست هایتان را کمی بـه هم نزدیک تر کنید یا ان ها را از هم دور تر کنید، کم کم شدت این تمرین را افزایش دهید، این تمرین را جزء تمرین هاي‌ هر روزه قرار دهید و خواهید دید کـه تغییرات بـه سرعت در شـما بـه وجود می‌آید.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

 ایستادن روی دست ها برای بزرگ شدن بازو

یکی از بهترین تمرین ها برای داشتن بازوهای بزرگتر بدون استفاده از وزنه، حرکت پوش آپ با ایستادن روی دستها اسـت کـه البته حرکت سختی می باشد، با دست از زمین بلند شوید، بـه طوری کـه پاهایتان رو بـه بالا باشد، سعی کنید انگشت پاهای شـما بـه جایی مثل دیوار تکیه داشته باشد تا بتوانید تعادل خودرا حفظ کنید و تا جایی کـه می‌توانید این تمرین را تکرار کنید، شـما می‌توانید اینکار رابا بازو هاي‌ نزدیک بـه هم یا دور از هم انجام دهید، پوش آپ با ایستادن روی دست یکی از راه ها برای داشتن بازوهای بزرگ‌تر می‌باشد.

ایستادن روی دست بزرگ و حجیم شدن بازوها با ایستادن روی دستها

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص


 انجام تمرینات محکم و قدرتی برای بزرگ شدن بازوها:

اگر بـه دنبال تقویت عضلات جلو بازو هستید و میخواهید قدرت کامل را بـه بازو هاي‌ خود وارد کنید، یکی از راه ها این اسـت کـه یک توپ پلاستیکی و سفت بردارید و شروع بـه فشار دادن ان کنید، تا جایی کـه میتوانید ان را فشار دهید و سپس ان را رها کنید، این حرکت را بـه دفعات زیاد تکرار کنید، اگر بـه دنبال بازوهای بزرگ هستید، این حرکت بسیار عالی اسـت.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

پوش آپ دیوار برای بزرگ شدن بازوها:

بله. حرکت پوش آپ ان قدرها هم کـه فکر میکنید آسان نیست، یکی از راه هایي کـه بـه وسیله ان می‌توان شدت ان را کاهش داد، پوش آپ با دیوار اسـت، اگر می‌خواهید بدانید کـه چگونه بازوهای بزرگ تری داشته باشید از پوش آپ دیوار استفاده کنید، با اینکار میتوانید میزان شدت پوش آپ را باب میل خود انتخاب کنید، این‌که حرکت را آسان یا سخت انجام دهید، کاملا دست خودتان اسـت، دست هایتان را روبه‌رو روی دیوار بگذارید و تا جایی کـه دوست دارید و یا می‌توانید از دیوار دور شوید و بـه ان نیرو وارد کنید، پوش آپ با دیوار یکی از راه هایي اسـت کـه برای شروع تمرینات مناسب اسـت.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

 چرخش بازو برای حجیم شدن بازوها:

بازوی دایره اي یا چرخش بازو یکی از حرکاتی اسـت کـه در مدرسه یا در باشگاه ان را انجام می دادیم و اگر میخواهید ماهیچه هاي‌ قوی در بازوی خود داشته باشید، بهتر اسـت کـه این حرکت را شروع کنید.

برای این‌که عضلات خودرا بیشتر از همیشه تحریک کنید، باید آرنج تان را قفل نگه دارید، سعی کنید کـه بازو هاي‌ خودرا تا جایی کـه میتوانید سریعتر از همیشه بچرخانید، چرخش بازو ها یکی از راه هاي‌ عالی برای داشتن عضلات دوسر بازویی بزرگتر می‌باشد.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

حرکات پارو بدون وزنه برای بزرگ شدن بازوها:

برای انجام این حرکت بـه تنها چیزی کـه نیاز دارید، مشت دستانتان اسـت، اما باید قدرت و پایداری ان را افزایش دهید، اگر چه کـه می‌توان اینکار ها رابا استفاده از دمبل هم انجام داد، اما بدون دمبل نیز انجام اینکار ممکن خواهد بود، کافی اسـت کـه حرکات پارو زدن را اجرا کنید و با اینکار عضلات دو سر و سه سر را درگیر کنید، با اینکار عضلات پشت بازوی شـما نیز تحریک خواهند شد.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

 پرش ایکس برای داشتن بازوهای بزرگتر:

شاید برایتان عجیب باشد اما این حرکت میتواند بر روی بازوهای شـما نیز تأثیرگذار باشد، این حرکت کاردیو باعث میشود کـه شـما از تمام قدرت بازوی تان همراه با پا ها استفاده کنید، سعی کنید زمان انجام این تمرین را افزایش دهید، پرش ایکس یکی از راه هایي اسـت کـه بـه وسیله ان می‌توانید بازوهای بزرگتری داشته باشید.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

 شنا مناسب برای رشد عضلات بازو:

آب مقاومت شـما را افزایش میدهد و باعث می‌شود کـه عضلات قویتری در کل بدن داشته باشید.

هنگام شنا کردن میتوانید از بازوهای تان استفاده کنید و متوجه این قضیه شوید کـه آب باعث میشود حرکات شـما قویتر و مقاوم تر باشد، از طرفی با این حرکات نیرومند می‌توانید عضلات بازوی بزرگتری داشته باشید، این ورزش یکی از بهترین تکنیک ها برای کسانی اسـت کـه بـه دنبال بازوهای بزرگ می باشند.

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص


سایر راه کارها برای بزرگ شدن بازو:

بسیار مهم اسـت کـه در انجام این تمرین ها تعداد دفعات تکرار را افزایش دهید، اما ان ها رابا آرامش انجام دهید، اگر بـه دنبال بازو هاي‌ بزرگتر هستید، رعایت این نکته بسیار حائز اهمیت اسـت.

شدت تمرینات خودرا بـه آرامی افزایش دهید.

اجازه ندهید کـه بدن شـما بـه یک تمرین عادت کند.

هنگام تمرین کردن نهایت دقت را داشته باشید.

بیش از حد هیجان زده نشوید.

تمام تمرین ها رابا داشتن یک رژیم مناسب تکمیل کنید.

در مورد عضلات و ماهیچه ها بیشتر مطالعه کنید و راه هاي‌ تقویت ان ها را در پیش بگیرید.

اگر بـه دنبال این هستید کـه ماهیچه هاي‌ قویتری داشته باشید، بهترین راه داشتن یک رژیم مناسب اسـت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو