قیمت ماشین لباسشویی، خرید اقساطی لباسشویی بدون ضامن

منبع: فوت و فن

147

1400/7/27

09:30


قیمت ماشین لباسشویی، خرید اقساطی لباسشویی بدون ضامن

انواع ماشین لباسشویی در بازار

از آنجا که تنوع بالایی از مدل‌های ماشین لباسشویی در بازار به فروش می‌رسد می‌توان گفت که خرید ماشین لباسشویی برای تازه عروس‎ها و کسانی که قصد نو کردن ماشین لباسشویی خود را دارد می‌تواند یکی از سخت‌ترین کارها باشد.

قبل از خرید ماشین لباسشویی بهتر است با خود بیاندیشید که چه نوع ماشین لباسشویی را برای خرید انتخاب کنید، کدام مدل ‌‌‌می‌تواند نیاز شما را به خوبی برآورده کند و دوست دارید دستگاه انتخابی چه امکاناتی داشته باشد شما با بررسی این موارد ‌‌‌می‌توانید کار خود را ساده‌تر کنید. از آنجا که قیمت ماشین لباسشویی بستگی زیادی به نوع آن دارد در نتیجه بهتر است شما با انواع و اقسام ماشین لباسشویی موجود در بازار آشنا شوید.

لباسشویی های درب از بالا

از ماشین لباسشویی درب از بالا می‌توان به ماشین لباسشویی‌های سطلی (پرتابل) و ماشین لباسشویی‌‌‌‎های دوقلو اشاره کرد. درب ورود و خروج لباس‎ها در این دستگاه‎ها در بالای تعبیه شده است و معمولاً کلیدهای کنترلی روی پنل بالایی و در برخی از مدل‌‌ها در قسمت جلویی دستگاه قرار گرفته است.
لباسشویی‎های درب از بالا دارای محفظه‌‌‌‌‌‌‎‌های بزرگ هستند و با به چرخش درآوردن لباس‌‌‌ها آنها را تمیز ‌‌‌می‌کنند که متاسفانه این چرخش می‌تواند باعث چروک شدن لباس‎‌ها شود و این موضوع یکی از معایب ماشین لباسشویی درب از بالا است.
البته برخی از ماشین لباسشویی درب از بالا از نوع HE هستند یعنی به جای هم زن از حرکت دهنده برای چرخش لباس‌ها استفاده ‌‌‌می‌کنند این موضوع سبب ‌‌‌می‌شود تا بازدهی دستگاه بالا برود و خروجی کار همانند ماشین لباسشویی درب از جلو باشد. از مزایای ماشین لباسشویی‌های درب از بالا می‌توان به نیاز نبودن به خم شدن برای ورود و خروج لباس‌ها از دستگاه، کاربری آسان، مناسب بودن برای افراد مسن، کیفیت شستشو مطلوب و جا‌به‌جایی آسان اشاره کرد.

ماشین لباسشویی های درب از جلو

در سال‌های اخیر استفاده از ماشین لباسشویی درب از جلو رواج بسیاری پیدا کرده است این ماشین لباسشویی‌ها نسبت به مدل‌های درب از بالا کیفیت شستشوی بهتر، مصرف انرژی کمتر داشته و به همین دلایل مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. درب مخزن ورود و خروج البسه در این ماشین‌ها در جلوی دستگاه است و حرکت شست و شوی لباس‎ها با چرخش آهسته انجام ‌‌‌می‌شود. نام دیگر ماشین لباسشویی‌های درب از جلو تمام اتوماتیک است. انواع ماشین لباسشویی که به صورت تمام اتوماتیک هستند کار شستشو و خشک کردن لباس‌ها را از ابتدا تا انتهای کار به صورت خودکار انجام ‌‌‌می‌دهند اما این موضوع در مورد مدل‎های درب از بالا صدق نمی‌کند.
قیمت ماشین لباسشویی درب از جلو نسبت به مدل‌های درب از بالا گرانتر است و این موضوع را می‌توان یکی از معایب ماشین لباسشویی درب از جلو دانست البته داشتن ویژگی‎های مثبت و فناوری‌های روز، مصرف آب کمتر، سر و صدای پایین و طراحی ظاهری زیبا می‌تواند قیمت بالای این دستگاه‌ها را توجیه کند. تقسیم بندی دیگر ماشین لباسشویی مربوط به نوع موتور آنهاست.

ماشین لباسشویی‌های تسمه ای یا بدون تسمه

قیمت ماشین لباسشویی در مدل‌های بدون تسمه بالاتر از تسمه‎ای (Belt Drive) است. در مدل بدون تسمه یا Direct Drive تسمه حذف شده و موتور به صورت مستقیم و بدون واسطه محفظه را به گردش در ‌‌‌می‌آورد همین موضوع سبب کاهش سروصدا دستگاه شده و همچنین به دلیل کاهش اصطحکاک مصرف انرژی نیز پایین آمده است.
ماشین لباسشویی‌های بدون تسمه معایبی را نیز دارند مثلا موتور ماشین لباسشویی بدون تسمه نسبت به تغییرات ولتاژ و ضربه حساسیت بالایی دارد و از طرفی اگر تعادل دستگاه برهم بخورد روی عملکرد موتور تاثیر منفی خواهد گذاشت. همچنین در صورت خرابی دستگاه هزینه تعمیر دایرکت درایو‎ها بالاتر از بلت درایوها است.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

مناسب بودن قیمت ماشین لباسشویی ایرانی نسبت به قیمت لباسشویی خارجی سبب شده است تا بسیاری از خانواده‌ها رو به خرید لباسشویی ایرانی بیاورند. از آنجا که در بازار ماشین لباسشویی با برندهای متنوع ایرانی موجود است بسیاری از افراد در انتخاب برند سازنده گیج شده و نمی‌دانند که بهترین ماشین لباسشویی ایرانی تولید کدام مارک است.
اگر به دنبال بهترین مارک‌های ایرانی تولید کننده لباس شویی هستید می‌توانیم بگوییم که برندهای سرشناسی چون پارس خز،ر آبسال، پاکشوما و اسنوا انتخاب‌های خوبی برای خرید هستند. این برندها ماشین لباسشویی‌هایی با طراحی ظاهری زیبا و با کیفیت را طراحی و روانه بازار می‌کنند و از نظر مصرف کنندگان این محصولات ارزش خرید را دارند.
قیمت لباسشویی اسنوا، آبسال، پارس خزر و قیمت ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما نسبت به برندهای خارجی چون قیمت لباسشویی سامسونگ، ال جی، بوش و … برای مصرف کننده بسیار به صرفه‌تر است. این در حالی است که شما با خرید ماشین لباسشویی ایرانی ضمن کمک به چرخه اقتصادی کشور و حمایت از کالای ایرانی از محصولی برخوردار می‌شوید که با داشتن فناوری‌های روز می‌تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند و از طرفی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی‌های ایرانی نسبت به خارجی بسیار کمتر است و شما از خدمات پس از فروش و تقلبی نبودن کالا نیز مطمئن هستید.

قیمت ماشین لباسشویی در فروشگاه سل

همانطور که می‌دانید قیمت ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی در فروشگاه‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد اگر شما به دنبال بهترین قیمت لباسشویی ایرانی و قیمت ماشین لباسشویی خارجی هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.
در فروشگاه اینترنتی سل انواع و اقسام ماشین لباسشویی از برندهای متنوع ایرانی و خارجی به فروش می‌رسد که این مورد می‌تواند به شما کمک کند تا ماشین لباسشویی دلخواه خود را متناسب با نیاز و سلیقه یافته و خریداری کنید. علاوه بر این مزیت قیمت لباسشویی دوو، قیمت لباسشویی ال جی، قیمت لباسشویی پاکشوما، قیمت ماشین لباسشویی اسنوا و هر برندی که در سل به فروش می‌رسد نسبت به سایر فروشگاه‌ها مناسب‌تر است در واقع فروشگاه لوازم خانگی سل ماشین لباسشویی‌های خود را با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند.

فروش اقساطی ماشین لباسشویی در فروشگاه سل

اگر سری به بازار زده باشید متوجه خواهید شد که قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ، قیمت ماشین لباسشویی lg، قیمت ماشین لباسشویی دوو و سایر برندهای خارجی و ایرانی بالا رفته است به طوری که خرید نقدی این دستگاه‌ها برای بسیاری از افراد که درآمد بالایی ندارند مخصوصا خرید از برندهای مطرح خارجی به یک رویا تبدیل شده است. یکی از راه‌های ایده‌آل برای برخورداری از ماشین لباسشویی دلخواه خرید ماشین لباسشویی قسطی است.
خوشبختانه بسیاری از فروشگاه‎ها هستند که در زمینه فروش لباسشویی قسطی در اهواز، فروش لباسشویی قسطی در شیراز، فروش ماشین لباسشویی در قزوین و سایر شهرهای ایران فعالیت دارند و شما می‌توانید ماشین لباسشویی قسطی را از آنجا خریداری کنید.

اما اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی ایده‌‎آل برای خرید اقساطی لباسشویی دوو، خرید ماشین لباسشویی اسنوا قسطی، خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی و غیر هستید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.
فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما، فروش اقساطی ماشین لباسشویی دوو و دیگر برندهای متنوع ایرانی و خارجی فعالیت دارد و شما می‌توانید ماشین لباسشویی مورد نظرتان را با بهترین شرایط به صورت اقساطی خریداری کنید. از جمله شرایط فروش اقساطی ماشین لباسشویی در فروشگاه اینترنتی سل می‌توان به فروش اقساطی با چک، فروش اقساطی با سفته، فروش اقساطی کسر از حقوق و غیره اشاره کرد. شما برای اطلاع از شرایط و دریافت راهنمایی می‌توانید با کارشناسان فروشگاه سل در تماس باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو