جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد:ساعت ۵:۳۱ صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی به سازمان آتش نشانی شهر تهران اطلاع داده شد که ۳ ایستگاه به همراه خودرو های پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی افزود:آتش نشان های در محل مشاهده کردند که در محل حیاط این بیمارستان ۷ طبقه فضایی را با سیمان و پروفیل های آهنی به منظور محل تاسیسات ساخته شده است که در این محل آتش سوزی رخ داده و ورق های پشم شیشه در حال سوختن هستند.

آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان انقلاب تهران + عکس

سخنگوی سازمان آتشنشانی گفت: بیشتر آتش مربوط به ورق های پشم شیشه، یونولیت و وسایل حفاظتی است و میزان شعله در ابتدا زیاد بود و به بخشی از تاسیسات آتش رسیده بود.

ملکی گفت:میزان شعله و حرارت زیاد بود و به بخشی از تاسیسات آسیب زده بود و مقداری دود به بخش ها نفوذ کرده بود.

آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان انقلاب تهران + عکس

آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان انقلاب تهران + عکس

وی ادامه داد: آتش نشان ها همزمان با خاموش کردن آتش به داخل طبقات رفتند و ۳۰ نفر از بیماران برای اطمینان بیشتر به بخش های دیگر منتقل شدند.

ملکی گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان تاکید کرد: یکی از ساختمان هایی که آسیب زا است، ساختمان هایی با کاربری درمانی بوده چرا کسانی که در این ساختمان ها حضور دارند بیماران هستند و به تنهایی از انجام کارهای خود بر نمی آیند و اگر اتفاقی رخ دهد قطعا می تواند وضعیت وخیم تر باشد. حادثه تلخ سینا اطهر را به خاطر داریم. بیمارستان ها باید در حداکثر ایمنی باشند.