آموزش کشیدن مداد ابرو و خط چشم دخترانه

منبع: فوت و فن

170

1400/8/10

12:25


آموزش کشیدن مداد ابرو و خط چشم دخترانه

مداد کشیدن ابرو یکی از شیوه‌های آرایش صورت است که هر دختر نوجوانی به دنبال یادگیری آن است. برای این که بتوانید خط چشم زیبایی داشته باشید باید از محصولات آرایشی با کیفیت استفاده کنید. آرایش ابرو به شکل اصولی باعث زیبایی چهره خواهد شد که این موضوع برای بسیاری از دختر خانم‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. مهم‌ترین مسئله در زمان آرایش ابرو، تقارن بین ابرو است که در بسیاری از موارد ایجاد نمی‌شود.

یادگیری آموزش مداد کشیدن ابرو دخترانه به دختران کمک خواهد کرد تا به ایده‌‌آل‌های آرایشی خود نزدیک شوند. اگر می‌خواهید در زمینه خط چشم و آرایش ابرو، از ایده‌های جدید استفاده کنید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

آموزش مداد کشیدن ابرو دخترانه

مدل ابرو می‌تواند تأثیر بسیاری بر روی کاهش یا افزایش سن افراد داشته باشد. به عنوان نمونه دخترانی که از قوس ابرو به شکل مناسب استفاده می‌کنند می‌توانند چهره زیباتری داشته باشند. قبل از یادگیری آموزش مداد کشیدن، بهتر است محصول آرایشی با کیفیت خریداری کنید. انتخاب یک فروشکاه معتبر باعث خواهد شد تا با وجود برندهای معتبر جهان، بتوانید بهترین محصولات آرایشی را انتخاب کنید.

پس از انتخاب محصولات آرایشی با کیفیت، شناخت آموزش مداد کشیدن ابرو به شما کمک خواهد کرد تا در نهایت از آرایش انجام شده کمال رضایت را داشته باشید. آموزش مداد کشیدن ابروی دخترانه به شرح زیر است:

  • شانه زدن ابروها به سمت بالا

دختران برای این که بتوانند در هنگام آرایش چشم و ابرو به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند، نیاز به مرتب سازی ابروهای خود دارند. پس از برداشتن ابروها، بهتر است آنها را به سمت بالا شانه بزنید. این کار باعث خواهد شد تا فضاهای خالی موجود در ابرو به شکل کامل مشخص شود. جهت مداد کشیدن ابرو بهتر است به فضاهای خالی ایجاد شده توجه کنید تا بتوانید شکل و شمایل ابرو را زیباسازی کنید.

  • پر کردن ابروها

با توجه به شکل طبیعی ابرو و محصول آرایشی خریداری شده، جهت پر کردن ابروها بهتر است آرایش را به آرامی انجام دهید. آرامش در هنگام مداد کشیدن ابرو باعث ایجاد خط‌های طبیعی خواهد شد. اگر علاقمند به ایجاد مدل‌های مختلف ابرو هستید، می‌توانید قبل از شروع کشیدن ابرو، خط بالایی را با فاصله کمتری از تاج ابرو طراحی کرده و خط پایین را نیز با کمی فاصله از ابتدای ابرو بکشید تا شکل طبیعی‌تری ایجاد شود.

  • نظم دادن به خطوط

در طراحی خط چشم برای ایجاد سایه چشم باید به دنبال مرتب سازی آرایش انجام شده بروید. این موضوع در مداد کشیدن ابرو نیز صادق است و پس از پر کردن ابرو باید برای محو کردن خط‌های کشیده شده از یک قلم موی کوچک استفاده کنید. اگر قلم موی کوچک در اختیار ندارید، استفاده از یک پد آرایشی می‌تواند برای کم کردن اثر خط‌های کشیده شده مفید باشد. برای خرید سایه چشم، الانزا فروشگاه خوبی است.

  • رفع ایرادهای ایجاد شده

در برخی از موارد پس از آرایش ابرو بهتر است ایرادهای ایجاد شده را رفع کنید. یک بار در این حالت ابروهای خود را به سمت بالا شانه زده تا اگر در قاب ابرو، فضای خالی وجود دارد آن را پر کنید. پس از پر کردن فضاهای خالی، مجدد ابروهای خود را به حالت اول برگردانید و از آینه فاصله بگیرید. این کار باعث خواهد شد تا با فاصله مناسب از آینه، ایرادهای احتمالی را مشاهده کرده و در صورت نیاز آنها را رفع کنید.

  • استفاده از کانسیلر

زمانی که مداد کشیدن ابرو به مرحله نهایی می‌رسد برای این که بتوانید از نمایش موهای ریز احتمالی زیر استخوان ابرو جلوگیری کنید، بهتر است کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید. این کار باعث خواهد شد تا ابروی جذاب و مرتب‌تری داشته باشید.

چند نکته کلیدی در مداد کشیدن ابرو دخترانه

حال که با آموزش مداد کشیدن ابرو به چه شکل اصولی آشنا شدید، بهتر است برخی از نکات کلیدی را را در این زمینه رعایت کنید تا آرایش انجام شده به بهترین شکل خود را نشان دهد:

  • برای افزایش زیبایی ابرو بهتر است ابروهای خود را بیش از اندازه زاویه‌دار نکنید. زاویه بیش از حد در ابرو باعث ایجاد خط ابروی غیرطبیعی خواهد شد.
  • زمانی که به دنبال نتیجه منحصر به فرد هستید، باید بتوانید از محصولات آرایشی با کیفیت استفاده کنید. بهره‌گیری از محصولات برند و با کیفیت به شما این امکان را خواهد داد که به راحتی خط ابروی منظم و زیبایی داشته باشید.
  • پس از مداد کشیدن ابرو، اگر در برخی از نقاط با فضای خالی روبرو شدید، بهتر است برای پوشش فضاهای خالی از براش کوچک استفاده کنید.
  • در انتهای آرایش ابرو برای ایجاد جلوه‌های زیباتر بهتر است با یک مداد سفید رنگ، زیر ابروهای خود را حالت دهید.

اهمیت استفاده از محصولات ابروی با کیفیت

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام داشتن ابروهای زیبا استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت است. بهره‌گیری از محصولات آرایشی درجه یک باعث بهبود نتیجه آرایش خواهد شد. بسیاری از خانم‌ها برای خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی دچار مشکل هستند، از این رو شناخت یک فروشگاه معتبر در این زمینه می‌تواند دغدغه بانوان در زمینه خرید محصولات آرایشی را کاهش دهد.

 اگر به دنبال خرید بهترین محصولات آرایشی هستید بهتر است به فروشگاه الانزا سر بزنید. برای داشتن خط چشم زیبا و یا استفاده از محصولات با کیفیت جهت مداد کشیدن ابرو بهتر است از محصولات متنوع فروشگاه الانزا دیدن کنید.

معرفی فروشگاه اینترنتی الانزا

فروشگاه اینترنتی الانزا یکی از بهترین فروشگاه‌های فروش محصولات مد و زیبایی است. در این فروشگاه افراد می‌توانند به خرید لوازم آرایشی، خرید پوشاک مردانه و زنانه و اکسسوری اقدام نمایند. تیم فروشگاه اینترنتی الانزا در تلاش است تا با ارائه کالاهای با کیفیت، تجربه متفاوت و مطئنی از خرید اینترنتی با قیمت مناسب را به مشتریان ارائه نماید. یکی از موارد با اهمیت که بسیاری از خانم‌ها از آن غافل هستند، خرید لوازم آرایشی معتبر است. به عنوان نمونه در زمان مداد کشیدن ابرو اگر بخواهید به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید، ابتدا باید بتوانید محصولات معتبر را خریداری کنید. در فروشگاه الانزا لوازم آرایش صورت مانند پرایمر، کرم پودر، پنکک، رژگونه، کانسیلر، کرم ضد آفتاب و غیره به آسانی قابل خریداری است. اگر بخواهید به محصولات درجه یک و با قیمت مناسب دسترسی پیدا کنید بهتر است به فروشگاه الانزا سر بزنید.

فروشگاه اینترنتی الانزا https://elanza.com/ یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید غیر حضوری شما است که این امکان را به شما می دهد تا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به صورت چت آنلاین یا از طریق شماره تماس های موجود در سایت (۰۲۱۹۱۰۰۸۲۹۲) در صورت بروز مشکل ارتباط برقرار کرده و دیگر دغدغه ی خرید اینترنتی را نداشته باشید.

ادرس: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول – کدپستی: ۱۹۶۹۷۵۴۸۶۴

آدرس اینترنتی فروشگاه الانزا: https://elanza.com/

ایمیل ارتباطی: cs@elanza.com

اینستاگرام الانزا: https://www.instagram.com/elanza.shop

لینکدین الانزا: https://www.linkedin.com/company/elanza-com

آپارات الانزا: https://www.aparat.com/Elanzaco

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو