آموزش کشیدن ابرو با ترفند ساده

منبع: زیبامون

313

1398/5/26

12:46


اگر دوست دارید مدل ابرویی که می کشید خیلی حرفه ای و عالی باشه حتما این بخش از زیبامون رو ببینید و با آموزش کشیدن ابرو با ترفند ساده آشنا شوید!

آموزش کشیدن ابرو با ترفند ساده

مدل ابروها تاثیر خیلی زیادی در زیباتر شدن حالت چهره دارند و اگر بتونید در هنگام آرایش کردن، مدل ابرویی مناسب با حالت چهره و حالت طبیعی ابروها بکشید، مطمئنا زیبایی چهره شما چندین برابر بیشتر خواهد شد.

شما میتونید با یک ترفند ساده تغییرات بزرگی رو در مدل ابروهاتون ایجاد کنید و زیبایی بیشتری رو برای چهره خودتون به وجود بیارید. در ادامه با زیبامون همراه باشید و آموزش کشیدن ابرو با یک ترفند ساده و کاربردی رو ببینید! در این آموزش به شما یاد میدیم که چه جوری ابروهاتون رو به هم نزدیک تر کنید تا هم مدل ابروهاتون بلندتر و کشیده تر دیده بشه و هم اینکه بینی شما باریک تر به نظر برسه!

 

ترفند کشیدن ابرو برای نزدیک کردن ابروها به هم

1. این نکته رو در نظر داشته باشید که همیشه باید از یک سایه ابرو روشن تر برای قسمت داخلی ابرو استفاده کنید و سایه ابرو تیره تر رو برای قسمت میانی و انتهای ابرو مورد استفاده قرار بدید. این کار باعث ایجاد بُعد برای ابروها شده و زیبایی بیشتری رو برای ابروها ایجاد میکنه. با این ترفند نه تنها رنگ ابروهاتون خیلی طبیعی و زیبا خواهد شد بلکه مدل ابروهاتون هم طبیعی تر و بهتر دیده میشه.

 

2. معمولا هر دو ابرو شبیه به هم نیستند. مثلا گاهی لازمه ابتدای یک ابرو رو کمی بکشید اما برای ابروی دیگر این کار نیاز نباشه. پس به این موضوع دقت کنید تا بتونید ابروهایی متقارن و یک شکل بکشید!

 

3. برای کشیدن ابرو میتونید از هر محصولی که دوست دارید استفاده کنید. مداد ابرو، سایه ابرو، ریمل ابرو و ... همگی مواردی هستند که برای کشیدن ابرو مورد استفاده قرار می گیرند. شما میتونید ابتدای ابرو رو با یک مداد ابرو نرم طراحی کنید و بعد قسمت های خالی و انتهای ابرو رو با سایه ابرو پوشش بدید تا رنگ ابروها یکدست بشه.

 

4. اگر قصد دارید کمی ابروهاتون رو به هم نزدیک کنید بهتره از این ترفند کاربردی استفاده کنید. یک وسیله بلند و صاف مثل براش آرایشی یا مداد ابرو رو بردارید و به صورت عمودی در کنار بینی خود نگه دارید. شما مجاز هستید ابروهاتون رو تا جایی که نوک مداد نشون میده بکشید. این نقطه دقیقا نشان دهنده ی ابتدا و تاج ابرو هست و اگر ابتدای ابروهاتون خالی هست میتونید این قسمت رو از نقطه ای که مشخص شده با مداد ابرو یا سایه ابرو بکشید.

 

کشیدن ابرو

 

5. بهتره ابروهاتون رو ابتدا با براش مخصوص ابرو به سمت بالا شانه بکشید، قسمت ابتدایی و تاج ابرو رو با مداد ابرو و خطوط عمودی و کمرنگ کمی پر کنید و سپس با مداد ابرو، خطی صاف در بالای ابرو ایجاد کنید. بهتره این خط از قسمت میانی ابرو شروع بشه و تا به انتهای ابرو برسه. قسمت زیر ابرو رو هم به همین شکل با مداد بکشید و در نهایت با استفاده از ریمل ابرو، رنگ و مدل ابروها رو پررنگ تر و فیکس کنید.

 

6. بعد از اینکه ابروهاتون رو کشیدید، لازم هست که کمی از آینه دور شوید و شکل کلی ابروها رو بررسی کنید. در این حالت شما متوجه خواهید شد که شکل ابروها با حالت چهره شما تناسب دارند یا نه؟ و همچنین قرینه بودن ابروها رو هم چک کنید. بعد از چک کردن ابروها از فاصله دور دوباره میتونید از آینه کوچک استفاده کنید و از نزدیک ابروهاتون رو بکشید تا شکل و ظاهر بهتری داشته باشند.

 

آرایش ابرو

 

مطالب پیشنهادی:

آموزش کشیدن ابرو با ساده ترین روش

کشیدن ابرو، نکات و ترفندهای حرفه ای + اینفوگرافی

کشیدن ابرو برای مبتدی ها، معرفی لوازم آرایشی + عکس

اصول پر کردن و کشیدن ابرو با مداد - آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو