۸ وسیله بهداشتی که همه خانم‌ها باید تهیه کنند!

منبع: فوت و فن

138

1400/8/10

12:47


۸ وسیله بهداشتی که همه خانم‌ها باید تهیه کنند!

شاید باورتان نشود اما به دلیل حساس بودن بدن خانم‌ها و اندام تناسلیشان، رعایت بهداشت برای خانم‌ها از نان شب هم واجب‌تر است. هر خانمی برای آن که بدنی سالم و به دور از عفونت داشته باشد، باید حتما به بهداشت فردی خود بسیار توجه کند. این موضوع بیش‌تر در زمان‌های پریودی و یا قبل و بعد از مقاربت اتفاق افتاده و به همین دلیل حساسیت بیش‌تری را پیدا می‌کند. متاسفانه بسیاری از افراد با پشت گوش انداختن و بی‌اهمیت بودن در مسائل بهداشتی، به انواع عفونت‌ها و بیماری‌ها مبتلا شده و دست به دامن پزشک زنان می‌شوند.

اما اگر هر کدام از خانم‌ها حواسشان به بهداشت فردی خودشان باشد، نه تنها مشکلی برای بدنشان پیش نمی‌آید، بلکه حس داشتن بدنی سالم و باطراوت را نیز تجربه می‌کنند. شناخت وسیله‌های بهداشتی ضروری برای خانم‌ها یکی از بهترین دانستنی‌هایی بوده که می‌توانند در زندگی کسب کنند. از طرفی به دلیل این که لوازم بهداشتی، مستقیما با پوست و ناحیه‌های حساس بدن تماس داشته و سر و کار دارند، باید حتما از بهترین کیفیت و معتبرترین فروشگاه خرید شود؛ زیرا در صورت استفاده از مواد و لوازم بی‌کیفیت، تلاش‌هایتان بی اثر شده و حتی نتیجه عکس می‌دهد.

ریحا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ارائه‌دهنده لوازم بهداشتی در ایران بوده که خیالتان را از بابت خریدی مطمئن راحت می‌کند. تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه از نظر اصل بودن، تضمین شده و مانع از آسیب به پوست و موهایتان می‌شود. هم‌چنین از محصولات باکیفیت تولیدکنندگان مطرح داخلی و خارجی بهره گرفته و ضمانت بازگشت محصول پس از ۷ روز را دارد.

پس اگر شما هم به بهداشت فردی خود توجه کرده و به دنبال شناخت لوازم بهداشتی ضروری برای خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

نوار بهداشتی

یکی از اصلی‌ترین نیازهای هر خانم که هر ماه از آن استفاده می‌کنند، نوار بهداشتی است. این وسیله بسیار کاربردی، برای جلوگیری از نشت خون به لباس خانم‌ها استفاده شده و به دلیل برخورد مستقیم با حساس‌ترین نقطه بدن، انتخاب بهترین کیفیت آن بسیار مهم است. اگر در دوران قاعدگی نوار بهداشتی در طولانی مدت تعویض نشده و یا کیفت مناسبی نداشته باشد، باعث بروز خارش، التهاب و عفونت رحم شده و مشکلات مختلفی را به وجود می‌آورد. وب سایت ریحا ارائه کننده انواع نوار بهداشتی‌های بسیار باکیفیت از برندهای orkid، always و Lady Care بوده و به سلامت اندام تناسلیتان کمک می‌کند.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نوعی وسیله بهداشتی در دوران پریودی بوده که به جای تامپون و یا نوار بهداشتی استفاده می‌شود. این وسیله برای کسانی که به دنبال راهی برای رهایی از شر حساسیت‌ها و مشکلات نوار بهداشتی هستند، بهترین گزینه بوده و به دلیل خاصیت چند بار مصرف بودن آن، بسیار به صرفه و کم هزینه است. کاپ قاعدگی با ورود به رحم و جمع آوری خون در محفظه مخصوصش، برای جلوگیری از نشت خون بسیار مناسب است؛ اما استفاده از آن برای کسانی که رابطه جنسی نداشته و مراقبت از هایمن برایشان مهم است، پیشنهاد نمی‌شود. شما می‌توانید برای خرید کاپ قاعدگی به فروشگاه اینترنتی ریحا مراجعه کرده و از انواع کاپ قاعدگی از برندهایی همچونLunette، Canack و یا Levva pharma دیدن کنید.

تامپون

تامپون مانند توپ پنبه‌ای کوچک است که بافت اسفنجی آن، خون را در پریودی جذب خود کرده و تا چند ساعت نگهداری می‌کند. برای زمان‌هایی که قصد رفتن به استخر و شنا در پریودی را دارید، می‌توانید از تامپون استفاده کنید. هم‌چنین در زمان ورزش کردن و یا استفاده در مهمانی‌ها، باعث آسودگی خاطرتان از آلودگی لباستان می‌شود. البته توجه داشته باشید که این محصول برای زنانی که مستعد انواع عفونت‌های واژینالی بوده و برای دختران باکره ممنوع است. شما می‌توانید انواع تامپون را از برندهایی هم‌چون tampax در وب‌سایت ریحا خریداری کرده و قاعدگی بسیار راحت داشته باشید.

اسپری بدن

برای خانم‌هایی که به خوشبویی و پاکیزگی بدنشان اهمیت داده و دوست دارند همیشه تمیز به نظر برسند، استفاده از اسپری بدن امری کاملا ضروری است. اسپری بدن با جلوگیری از تعریق بیش از حد بدن، باعث کاهش باکتری‌های موجود در عرق شده و بدنتان را خوشبو و تمیز نگهداری می‌کند. فروشگاه اینترنتی ریحا ارائه کننده انواع اسپری‌های بدن از برندهای مطرحی هم‌چون right guard ، Vitalux و Bio Star است.

موبر

یکی از اساسی‌ترین ابزاری که خانم‌ها در رعایت بهداشت بدنشان حتما به آن نیازمند هستند، انواع لوازم موبر است. تیغ، ژیلت، کرم موبر، فوم و ژل‌های بهداشتی جزو کاربردی‌ترین ابزار برای از بین بردن موهای زائد برای خانم‌ها بوده که هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارد. وب سایت ریحا عرضه کننده انواع موبر از برندهایی هم‌چونNivea، Servina و دیگر برندهای مطرح داخلی و خارجی است.

ژل بهداشتی

شستشو واژن به طور روزانه و مداوم، یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از ابتلا به انواع باکتری‌ها و بیماری‌های مقاربتی است. این کار به وسیله ژل‌های بهداشتی مخصوص بانوان انجام شده و به سلامت واژن و رحمتان کمک می‌کند. خوشبختانه وب سایت ریحا انواع ژل‌های بهداشتی از برندهایی مثل  HYDRODERM، Servina و Lafarrerr را به شما معرفی کرده و به رعایت بهداشت واژن شما کمک می‌کند.

اسکراب صورت

یکی از مهم‌ترین نیازهای روزانه خانم‌‎ها، استفاده از اسکراب‌های صورت و محلول‌های شستشودهنده است. شما زمانی که آرایش می‌کنید، مواد آرایشی بر صورتتان نفوذ کرده که اگر کاملا پاکسازی نشود، باعث جمع شدن باکتری‌ها بر سطح پوست و باز شدن منافذ آن می‌‎شود. از طرفی به دلیل تماس مستقیم لوازم آرایشی با چشم، استفاده از پاک کننده مناسب اهمیت بیش‌تری پیدا کرده است. البته شما می‌توانید با خرید خط چشم و به طور کلی لوازم آرایشیی بسیار باکیفیت، از میزان آسیب به پوست و چشمتان کمتر کنید؛ اما باز هم نباید از شستشو عمیق صورتتان غافل شوید. فروشگاه اینترنتی ریحا انواع شستشودهنده‌ها اعم از اسکراب صورت، ماسک صورت و آرایش پاک کن‌های قوی را از برندهایی همچون Garnier ، Petal Fresh و یا Sevda به شما معرفی می‌کند.

وسایل مراقبتی از ناخن

به دلیل استفاده مداوم خانم‌ها از لاک ناخن و مانیکور و پدیکور، ناخن‌ها به مرور زمان مقاومت خود را از دست داده و نیازمند تقویت بیشتر دارد. از همین رو بهتر است که از ابزار تقویتکننده ناخن و محلول‌های استحکام بخش استفاده کنید. به همین منظور وب سایت ریحا انواع لوازم مراقبتی از ناخن از برندهای بهداشتی  معتبری همچون HYDRODERM را به شما معرفی می‌کند.

 

جان کلام

داشتن بدنی سالم و به دور از آلودگی و باکتری، یکی از مهم‌ترین خواسته‌های همه افراد و به خصوص خانم‌ها است. این خواسته فقط با رسیدگی‌های روزانه و استفاده از لوازم بهداشتی مخصوص خود محقق شده و به سادگی به دست نمی‌آید. از طرفی به دلیل استفاده لوازم بهداشتی از جمله نوار بهداشتی و یا بقیه محصولات به طور مستقیم بر پوست، از نظر کیفیت بسیار مهم بوده و برای جلوگیری از آسیب به پوست، باید حتما از فروشگاه‌های معتبر و اصیل خریداری شود. وب‌سایت ریحا علاوه بر این که تمامی انتظارات شما از لوازم بهداشتی باکیفیت را برطرف کرده، بلکه برای جلب اعتماد شما، خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای را برای شما فراهم کرده و با ارائه محصولات باکیفیت، در تمامی مراحل خرید به شما کمک می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو