اگر این سریال ها را ندیده اید، همین امروز دست به کار شوید!

منبع: فوت و فن

81

1400/9/1

12:09


اگر این سریال ها را ندیده اید، همین امروز دست به کار شوید!

بعد از شیوع ویروس کرونا صنعت سریال سازی و سینما در دنیا تلاش کرد دوران جدیدی را تصویر کند و با تولید آثار متفاوت و مخاطب پسند مخاطبانی که در دوران قرنطینه به سر می برند را سرگرم کند. سال ۲۰۲۱ برای سینمای جهان یک سال متفاوت است که فیلم های خوبی را می توان در این دوران برای تماشا انتخاب و پیشنهاد کرد. Filimo به عنوان بزرگترین پلتفرم نمایش خانگی با نمایش فیلم ها و سریال های مطرح دنیا با دوبله و زیرنویس اختصاصی تلاش می کند در تماشای به روز این آثار در کنار مخاطبان باشد.

سریال بازی مرکب

سریال بازی مرکب(Squid gam)  محصول کره جنوبی و در ژانر درام ساخته شده و مدتی است به شدت محبوب شده و در ۹۰ کشور دنیا به نمایش درآمده است. در این سریال، موضوع یک بازی ۶ مرحله‌ای است که در ازای بازی آن به شرکت‌کنندگان مبلغ کلان (۴۵۶ میلیون دلار) تعلق می‌گیرد. در ابتدا هیچ‌کس نمی‌داند که تقاص بازندگی در این بازی مرگ است و هر نفر طمع پول وارد می‌شود اما در بازی اول مشخص می‌شود هر کس در هر مرحله ببازد خواهد مرد و نفرات آخر برنده این بازی صاحب جایزه بازی می‌شوند.

سریال بازی مرکب در فیلیمو

در ابتدای سریال با نقش اول سریال آشنا می شویم مردی که در شرایط مالی بسیار بدی قرار دارد از همسرش جدا شده و دارای دختری ۱۰ ساله است که توان به سرپرستی او را ندارد. همسر این مرد ازدواج مجدد کرده و بازیگر این سریال متوجه می‌شود هرچه زودتر باید شرایط مالی‌اش را بهبود دهد در غیر این‌صورت تا سال آینده اگر نتواند حضانت دخترش را بگیرد دخترش با مادر و ناپدری‌اش به آمریکا مهاجرت خواهد کرد. سایر شرکت کنندگان در این بازی نیز دارای مشکلات مالی بزرگی هستند که در دنیای معمولی نمی‌توانند آن‌ها را حل کنند.

شاید برایتان جالب باشد: آرشیو کاملی از فیلم سینمایی جدید در فیلیمو

سریال خانه کاغذی

سریال خانه کاغذی به کارگردانی آلکس پینا در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور اسپانیا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو، آلوارو مورته، پاکو توس، پدرو آلونسو، آلبا فلورس، میگل هران، جیمی یورنته , استر آسبو به هنرمندی پرداخته‌اند.

خانه کاغذی که در آمریکا با عنوان سرقت پول شناخته می‌شود، یک مجموعه تلویزیونی اسپانیایی در ژانر درام جنایی سرقت است که توسط آلکس پینا ساخته شده‌است. این مجموعه، دو سرقت گروهی با برنامه‌ریزی دقیق و طولانی مدت را به رهبری پروفسور (آلوارو مورته)، یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و دیگری در بانک اسپانیا به نمایش درمی‌آورد. این مجموعه در ابتدا به عنوان یک مجموعه محدود در نظر گرفته شده بود که در دو بخش باید پخش می‌شد. پخش اولیهٔ این مجموعه، در ۱۵ قسمت در شبکه اسپانیایی آنتنا ۳ از ۲ مه ۲۰۱۷ تا ۲۳ نوامبر ۲۰۱۷ انجام شد. شبکه نتفلیکس در اواخر سال ۲۰۱۷ حق پخش جهانی سریال را به‌دست‌آورد و این سریال را دوباره در ۲۲ قسمت کوتاه‌تر بارگذاری و آن را در سراسر جهان منتشر کرد، فصل ۱ در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ و به دنبال آن فصل ۲ در ۶ آوریل ۲۰۱۸ منتشر شد. در آوریل ۲۰۱۸، نتفلیکس پخش این سریال را با بودجه قابل توجه و افزایش یافته برای ۱۶ قسمت جدید از سر گرفت. فصل ۳، با هشت قسمت، در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹ و فصل ۴، با هشت قسمت، در ۳ آوریل ۲۰۲۰ منتشر شد. مستندی با حضور تهیه‌کنندگان و بازیگران برتر در همان روز در نتفلیکس با عنوان خانه کاغذی: پدیده منتشر شد.

سریال خانه کاغذی در فیلیمو

این مجموعه در مادرید، اسپانیا فیلمبرداری شده‌است. بخش‌های قابل توجهی از فصل ۳ و ۴ نیز در پاناما، تایلند و ایتالیا (فلورانس) جلوی دوربین رفت. این روایت به روشی شبیه به زمان حال گفته می‌شود که شامل پیچیدگی‌های متکی به فلش‌بک، پرش‌های زمانی، انگیزه‌های شخصی پنهان و راوی غیرقابل اعتماد است. این سریال با روایت از منظر یک زن، توکیو (اورسولا کوربیرو) و داشتن یک هویت قدرتمند اسپانیایی، ژانر سرقت را برمی‌انگیزد، جایی که دینامیک عاطفی، جرم و جنایت سازمان یافته را به صورت کامل جبران می‌کند. فصل ۵ این سریال درسال ۲۰۲۱ به صورت ۲ بخش ۵ قسمتی دردسترس عموم قرار گرفت.

این سریال جوایز مختلفی از جمله بهترین سریال درام را در چهل و ششمین دوره جوایز بین‌المللی امی و همچنین تحسین منتقدان برای طرح پیچیده آن، درام‌های بین فردی، کارگردانی و تلاش برای نوآوری تلویزیون اسپانیا را دریافت کرد. آهنگ ضد فاشیستی ایتالیایی «بلا چاو» که چندین بار در طول این سریال پخش می‌شود نیز بر جذابیت این سریال افزوده‌است، در سال ۲۰۱۸ به یک سریال تابستانی پرطرفدار در سراسر اروپا بدل شد. تا سال ۲۰۱۸، این سریال پربیننده‌ترین سریال غیر انگلیسی و یکی از پرتماشاگرترین آن‌ها در نتفلیکس، همراه با شور و استقبال خاصی از طرف بینندگان اروپایی، حوزه دریای مدیترانه و جهان لاتین زبان بود.

سریال نه غریبه کامل

«نه غریبه کامل»، مینی سریالی در ژانر وحشت، رازآلود-هیجان انگیز و محصول کشور امریکا در سال ۲۰۲۱ است و بازیگرانی همچون نیکول کیدمن و لوک ایوانز در آن ایفای نقش کرده اند. داستان این مجموعه در یک مرکز سلامت روان اتفاق می افتد. ۹ زن و مرد به این مرکز مراجعه می کنند تا بتوانند زندگی خود را بهبود یابند. ماشا، مدیر این مجموعه، مسئولیت دارد در طی ۱۰ روز، در کنار نظارت بر روند بهبودی آن ها، به آن ها کمک کند تا بتوانند انرژی ذهنیشان را باز یابند. اما این نه نفر که کاملا با یکدیگر غریبه هستند، اتفاقی غیر منتظره را در پیش رو دارند.

سریال 9 غزیبه کامل در فیلیمو

سریال نه غریبه کامل به کارگردانی Jonathan Levine در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر وحشت و هیجان انگیز است. در این سریال تیفانی بون، الیلا براون، بابی کاناوله، لوک ایوانز، ملوین گرگ، نیکول کیدمن، اشر کدی، مانی جاکینتو، رجینا هال، ملیسا مک کارتی , مایکل شنون به هنرمندی پرداخته‌اند.

برای تماشای فیلم و سریال های بیشتر به آدرس https://www.filimo.com مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو