آیا دستگیره دیجیتال باعث کاهش ایمنی درب ضد سرقت می شود؟

منبع: تالاب

84

1400/9/11

07:17


آیا دستگیره دیجیتال باعث کاهش ایمنی درب ضد سرقت می شود؟

به طور کلی ایمنی دستگیره دیجیتال در مقایسه با قفل های بدون مغزی و و ضد تخریب آتاک درب امنیت پایین تری دارد.

اما ما برای حفظ ایمنی و همزمان استفاده از دستگیره دیجتال راه کارهایی داریم که باعث کاهش ایمنی نمی گردد .پس در صورتی از درب های ضد دیلم آتاک درب خریداری کنید .ما دو راه پیشنهاد میکنیم تا اگر قفل دیجیتال نیز به درب اضافه کردید امنیت شما پایین نیاید.

 

دستگیره دیجیتال تیپ ۱

این نوع دستگیره ها که حتما می بایست قفل اصلی تعویض گردد و عملا ضد تخریب بودن قفل اصلی از کار می افتد و ما در این موقع ایمنی قفل اصلی را به قفل بالا انتقال میدهیم.

و پیشنهاد میکنیم قفل بالا از قفل های خاص بدون مغزی آتاک درب استفاده گردد.تا هم ایمنی حفظ شود و هم بتوانید از ویژگی های ایمنی دستگیره دیجیتال شامل اثر انگشت ، کد ، تشخیص چهره و … همزمان با حفظ ایمنی درب ضد سرقت استفاده کنید.

 

قفل دیجیتال تیپ ۲

این نوع قفل در واقع اصلا قفل اصلا عوض نمیشود و فقط یک موتور در پشت درب داخل منزل جای مغزی کار گذاشته میشود . تا از طریق موبایل ، ریموا و کلید و کی پد رمز یا اثر انگشت قابلیت باز و بسته کردن و قابلیت گزارش گیری دارد.

ویژگی اصلی قفل تیپ دو این است که ایمنی دستگیره دیجیتال و ایمنی درب اصلا فرقی نخواهد کرد و در واقع شما از تمامی ویژگی های ضد دیلم ، ضد تخریب ، دزدگیر و سنسور درب های آتاک درب همزمان با هوشمند سازی استفاده خواهید کرد.

برای کسانی که می خواهند ایمنی صد در صد درب های آتاک درب را همزمان با قفل دیجیتال کنار هم داشته باشند . قفل دیجتال تیپ ۲ را پیشنهاد میکنیم.

ولی در صورتی که ساختمان شما دارای ایمنی لازم می باشد و فقط می خواهید درب ایمن ورودی و ایمنی دستگیره دیجیتال را داشته باشید . شما می توانید از هر دو تیپ دستگیره های دیجیتال شرکت آتاک درب استفاده نمایید .

کلیه قفل های دیجیتال ما را می توانید در درب ضد سرقت ترک و کلیه درب های چوبی و داخلی استفاده نمایید.

 

آیا این نوع قفل ها را بر روی درب لابی نیز می توان نصب کرد؟

بله شما می توانید بر روی کلیه محصولات درب های تولیدی شرکت آتاک درب بسته به نیاز خود نصب و استفاده نمایید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر همه روزه میتوانید با شماره های ثابت و همراه شرکت آتاک درب در تماس باشید.

۰۲۱۴۴۹۷۳۳۶۰

۰۹۱۹۳۹۷۲۴۳۴

لوکس و با کیفیت – ضد دیلم – آتاک درب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو