تنها مدل درب ضد سرقتی که سارقان نمی‌توانند آن را باز کنند.

تنها مدل درب ضد سرقتی که سارقان نمی‌توانند آن را باز کنند.


منبع: پلازا

5

1402/6/9

17:07


تنها مدل درب ضد سرقتی که سارقان نمی‌توانند آن را باز کنند.

تنها مدل درب ضد سرقتی که سارقان نمی‌توانند آن را باز کنند.

درب ضد سرقت به گونه ای طراحی و تولید می شود که احتمال ورود افراد ناشناس و سارق را به منزل و محل کار شما، به صفر برسانند. این درها از مواد مقاومی ساخته شده‌ اند و ساختار داخلی اکثر دربهای ضد سرقت از فلزات سنگین یا فولاد است و به طور معمول دارای لایه‌ هایی از فوم یا سایر مواد، برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی هستند. در ساختار دربهای ضد سرقت اصل و مقاوم، از متریال باکیفیت برای افزایش امنیت درب استفاده می‌شود.

همچنین باید بگوییم که این مدل از درب ها معمولاً دارای بسته‌ بندی مناسبی هستند که ورود هوا، آب و گرد و غبار را به میزان حداقل ممکن محدود می‌ کنند. امکان نصب انواع در ضد سرقت در محیط های مختلف اعم از منازل، ساختمان‌ های تجاری، بانک‌ ها، هتل‌ ها و دیگر محیط هایی که نیاز به امنیت و ایمنی دارند، وجود دارد.

کاهش احتمال سرقت یا تنها یک شعار تبلیغاتی؟

زمانی که قرار است نسبت به خرید درب ضد سرقت اقدام کنید، افراد به دنبال خرید مدلی از درب ضد سرقت هستند که سارقان نتوانند آن را باز کنند و به منزل شما راه پیدا کنند. اما آیا واقعا دربهایی وجود دارد که در برابر نفوذ سارقان مصون بماند و کسی نتواند بدون کلید این دربها را باز کند؟

اولین سوالی که ممکن است در ذهن برخی از افراد ایجاد شود این است که آیا درب های ضد سرقت واقعا ضد سرقت هستند؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که ایمنی و امنیت ایجاد شده توسط انواع درب ضد سرقت در مقایسه با درب های معمولی بیشتر است و نصب این دربها کمک می کند تا ایمنی منازل و ساختمانها افزایش پیدا کند.

این دربها از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری می کند ولی نمی توان گفت که این موضوع به صورت 100 درصدی تضمین می شود و امکان نفوذ وجود ندارد. میزان ضد سرقت بودن با توجه به موارد مختلفی اعم از استحکام مواد به کار رفته در ساختار درب و نوع قفل نصب شده بر روی درب تعیین می شود. مسئله ی مهمی که وجود دارد این است که باز کردن قفل درب ضد سرقت به خاطر داشتن چندین زبانه متعدد، ورود افراد ناشناس را غیرممکن می کند. اگر فرد حرفه ای بخواهد قفل دربهای ضد سرقت اصل را باز کند، باید زمان زیادی را صرف این کار کند که معمولا سارقان همچنین زمانی را در اختیار ندارند.

به این امر دقت نمایید که افراد ناشناس نمی توانند درب ضد سرقت را مانند یک درب معمولی، با دیلم و یا شکستن چهارچوب باز کنند. درب ضد سرقت اصل ضد دیلم است و به گونه ‌ای نصب می شوند که این امکان برای سارقینن فراهم نخواهد شد.

آشنایی با تنها مدل درب ضد سرقتی که سارقان از باز نمودن آن عاجز هستند.

دربهای ضد سرقت دارای مدلهای بسیار مختلفی هستند که بسیاری از آنها دارای ساختاری مقاوم هستند و احتمال سرقت از منزل شما را کاهش می‌دهند. اما جدای از ساختار درب، استفاده از تجهزاتی امنیتی که بر روی این دربها نصب می‌شود، موجب شده تا درب ساختمان شما به یک حفاظ امنیتی بسیار قوی تبدیل شود که احتمال سرقت را به صفر می رسانند.

برای داشتن یک درب ضد سرقت امن و مقاوم که سارقان در مواجه با آن کیش و مات شوند، به این نکات عمل نمایید:

  1. حتما از مدلهای اصل و مقاوم درب ضد سرقت با ساختاری ضد دیلم، ضد اسید و برش خریداری نمایید.

  2. بر روی دربهای ورودی ضد سرقت قفل هوشمند و چشمی دیجیتال نصب نمایید.

  3. نصب قفل آژیر دار از مهمترین عوامل برای ایجاد امنیت حداکثری برای درب است.

رعایت این نکته منجر به این می‌شود که احتمال سرقت از منزل خود را به حداقل برسانید.

بررسی ساختار درب ضد سرقت اصل

در مورد ساختار تشکیل دهنده ی درب ضد سرقت هم باید بگوییم که درب ضد سرقت متشکل از دو بخش داخلی و خارجی می باشد. در مورد بخش خارجی یا همان روکش درب، باید به این مسئله توجه داشته باشید که در بیشتر موارد از جنس چوب یا فلز است و بخش داخلی آن نیز که در بین دو رویه درب قرار گرفته با ورقه های آهنی یا فولادی ضخیم پر شده که مهمترین نقش را در استحکام این درب ها دارد.

روکش درب مهمترین عامل در زیبایی و ظاهر درب است و برای داشتن یک درب لوکس و زیبا، باید روکشی با کیفیت برای درب خود انتخاب نمایید. لولای درب های ضد سرقت در مدل های مختلف متفاوت می باشد و در ممکن است مخفی یا پیدا باشد.

اگر به دنبال انتخاب و خرید تنها مدل درب ضد سرقتی می باشید که سارقان نمی‌ توانند آن را باز کنند، باید بگوییم که در حال حاضر هیچ مدل درب ضد سرقتی وجود ندارد که ما بتوانیم به طور کامل تضمین نماییم که سارقان نمی‌توانند آن را باز کنند. تنها با رعایت نکاتی که در بالا اشاره شد می‌توان میزان امنیت درب را بالا برد.

میزان امنیت درب به ساختار فولادی درب و قفلهای پیشرفته نصب شده بر روی آن بستگی دارد. این قفل‌های ضد سرقت شامل تکنولوژی‌ های مختلفی هستند که همچنان در حال توسعه و بهبود می‌باشند.

با این حال، ممکن است سارقین باتجربه و حرفه ای راه حلی بیابند، که بتوانند با استفاده از ابزارها و تکنیک‌ های متنوع درب های ضد سرقت را باز کنند. در مورد امنیت درب و قفل از تکنولوژی‌ های متنوعی مانند قفل‌ های الکترونیکی، سیستم‌ های بیومتریک و سیستم‌ های کنترل دسترسی استفاده می‌ شود که سطح امنیت را افزایش می‌ دهند.

اگر می خواهید امنیت منزلتان افزایش پیدا کند بهترین راهکار، استفاده از تکنولوژی‌ های امنیتی به همراه دربهای ضد سرقت می باشد. از تکنولوژی های مورد استفاده برای ایجاد امنیت در ساختمانها می‌توان به نصب قفل هوشمند بر روی درب ضد سرقت، نصب قفل آژیردار و دزدگیر درب ضد سرقت و استفاده از دوربین های مداربسته اشاره نمود.

معرفی اجزای درب ورودی، که سارقان با صدمه زدن به آنها، وارد ساختمان شما می‌شوند.

نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هیچ  نوع سیستم امنیتی وجود ندارد که بتواند به طور کامل و 100% امنیت مورد نیاز شما را تأمین کنند. پس بهترین روش برای مقابله با سرقت و افزایش امنیت، استفاده از ترکیبی از روش‌ ها و تکنولوژی‌ های مختلف می باشد.

برای اینکه بتوانید بهترین مدل در ضد سرقت را انتخاب کنید، بهتر است در مورد نقاط ضعف و قوت این محصولات بیشتر بدانید.

در ادامه شما را با بخش های مهم در ضدسرقت که سارقین با صدمه زدن به آن موفق به تخریب درب می‌شوند، آشنا می‌کنیم:

  • تخریب پنل درب: با توجه به این که ورق فلزی در پنل درب اهمیت بسیار زیادی دارند در صورتی که در ساختار درب های به ناچار از ورقی نازک و با ضخامت کم استفاده شود باعث می شود امکان شکستن درب با ضربه وجود داشته باشد.

  • مغزی قفل درب: انتخاب و نصب قفل های ارزان قیمت تا حدود زیادی قابل اعتماد نیستند. قفل های ضد سرقت مرغوب مجهز به چندین زبانه بلند و محکم می باشند.

  • لولای درب: لولاهای در نظر گرفته شده برای درب های ضد سرقت به گونه ای می باشد که باید به چهارچوب فلزی جوش بخورند. در صورت انتخاب لولاهای نامناسب امکان باز شدن آن ها را فراهم می کند.

توجه نمایید در مدلهای درب ضد سرقت ارزان ممکن است برای تمام اجزای درب که در بالا به آن اشاره شد، از متریالهای کم کیفیت استفاده شود. به همین دلیل توصیه می شود برای امنیت ساختمان خود هزینه مناسبی را در نظر بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید درب ضد سرقت

توجه به نکاتی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم برای انتخاب بهترین مدل درب ضد سرقت، به شما کمک می‌کند:

  • توجه به ورق و آهن آلات به کار گرفته شده در تولید

  • توجه به جنس چارچوب

  • توجه به جنس رویه درب

  • توجه به قفل و یراق آلات استفاده شده در درب ضد سرقت

  • توجه به انتخاب دستگیره‌­ های درب ضد سرقت

  • مطمئن شدن از ضد اسید بودن قفل درب ضد سرقت

  • توجه به جنس لولای درب

  • انتخاب درب با توجه به نوع آب و هوایی منطقه

اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید بهتر است خرید خود را از مراکز فروش درب ضد سرقت انجام دهید. در مراکز فروش معتبر بهترین مدلهای درب ضد سرقت با امنیت بالا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. برای ارتباط با مرکز فروش و بورس درب ضد سرقت در تهران با شماره 09122974565 تماس بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو