بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

منبع: فوت و فن

135

1400/9/14

12:43


بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

به دلیل افزایش روز افزون نیاز انسان به تکنولوژی بلاخص موبایل نیاز به تعمیر موبایل نیز از بدیهیات می باشد. همانگونه که مشاهده می کنید هر روز شرکت های برتر تولید موبایل با تکنولوژی برتر موبایل های مختلف وارد بازار کار میکنند (مانند اپل-سامسونگ-سونی-نوکیا و …) و از طرف دیگر شرکت های تازه واردی مانند هواوی –شیائومی و … نیز وارد بازار موبایل شده اند و همین موضوع باعث پراهمیت شدن تعمیرات موبایل و نیز آموزش تعمیرات موبایل  شده است. از طرف دیگر ثبت ۱۳۰ میلیون موبایل فعال در شبکه مخابراتی کشور مزید بر علت شده تا اشتغال زایی در زمینه تعمیرات موبایل و نیزآموزش تعمیرات موبایل بسیار پر سود باشد بدیهی است در چند سال آینده تعمیرات موبایل یکی از پر سود ترین شغل ها در کشور میشود. مقدار سرمایه برای خرید تجهیزات و لوازم تعمیرات موبایل و ورود به بازار کار تعمیرات موبایل در تهران از معدود فعالیت های اقتصادی می باشد که با کمترین هزینه (حدود کمتر از ۵ میلیون تومان) می توانید تمام تجهیزات و لوازم تعمیرات موبایل را خریداری کرد و به  تعمیر موبایل بپردازید.

آموزش تعمیرات موبایل مهیا موبایل

لازم به ذکر است آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل دوره آموزش تعمیرات موبایل را با بیشترین کیفیت و کمترین هزینه برگزار میکند. دوره جامع ، کامل و تخصصی ، پکیج آموزش تعمیرات موبایل به صورت کاملا عملی بر روی گوشی ها برند و بروز دنیا مانند ایفون سامسونگ هواوی و ….انجام می شود.و در دوره تعمیرات موبایل در تهران به هیچ وجه از گوشی های فیک ، متفرقه استفاده نمی شود . در دوره تعمیر موبایل کارآموز بر روی گوشی هایی که در آموزشگاه مهیا موبایل موجود می باشد و یا توسط استاد از مغازه در اختیار کارآموزان آموزشگاه گذاشته می شود جهت کسب تجربه کارآموزان مورد استفاده قرار می گیرد

مهیا موبایل برگزار کننده دوره آموزش تعمیرات موبایل در تهران و آموزش تعمیرات موبایل در قرچک می باشد. آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل با دوشعبه فعال در زمینه آموزش تعمیرات موبایل در تهران و آموزش تعمیرات موبایل در قرچک یکی از بهترین آموزشگاه ها در زمینه آموزش تعمیرات موبایل  می باشد. مهیا موبایل با بیش از ۱۴سال فعالیت مستمر در حوزه آموزش تعمیرات موبایل یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در تهران می باشد.

بیشتر بخوانید:

آموزش تعمیرات موبایل در تهران

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای یک دوره تخصصی در مورد تعمیر تلفن همراه می باشد که فقط آموزشگاه هایی که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای هستند و از این سازمان مجوز رسمی دارند می توانند دوره آموزش تعمیر موبایل فنی حرفه ای را برگزار کنند.

شرایط دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل:

کارآموزان رشته تعمیرات موبایل ابتدا باید در یکی از آموزشگاه های زیر نظر سازمان فنی حرفه ای ثبت نام کنند و پس از گذراندن دوره تعمیرات موبایل در آموزان های فنی حرفه ای شرکت کنند. کارآموزانی که در آزمون آنلاین دوره تعمیرات موبایل توانسته اند حداقل نمره قبولی را کسب کنند در مرحله بعد باید در آزمون عملی سازمان فنی حرفه ای شرکت کنند. پس از پایان هر دو آزمون آنلاین و عملی ،کارآموزانی که توانسته اند نمره قبولی را کسب کنند می توانند مدرک معتبر در دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای را کسب کنند.

مزایای مدرک آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات موبایل فنی و حرفه ای

سازمان فنی حرفه ای یکی از معتبر ترین سازمان های کشور برای برگزاری دوره های فنی و آموزشی در کشور می باشد

کاراموزانی که در دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای شرکت می کنند

پس از گذراندن دوره تعمیرات موبایل از فنی حرفه ای مدرک معتبر دریافت می کنند

از ویژگی های این مدرک میتوان به نکات زیر اشاره کرد :

این مدرک بین المللی بوده و قابل ترجمه می باشد

به همین خاطر در بیشتر کشورهای جهان معتبر بوده و میتوان جهت اخذ ویزای کار از آن استفاده کرد .

برای کارآموزانی که بعد از گذراندن آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای قصد دارند تا وارد بازار کار شوند می توانند از این مدرک استفاده کرده و وام اشتغال زایی دریافت کنند.

 در ضمن بیشتر کارآموزان آموزشگاه مهیا موبایل بعد از گذراندن دوره تعمیرات موبایل قصد تاسیس و افتتاح مغازه دارند و گواهینامه فنی حرفه جهت اخذ مجوزهای مربوطه الزامی میباشدجهت اخذ جواز کسب برای افتتاح مغازه باید مدرک آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای به سازمان مربوطه ارائه شود.

 با توجه به تقاضا بیش از حد برای آموزش  تعمیرات موبایل آموزشگاه های زیادی  دوره های تعمیرات موبایل را برگزار می نمایند.اما سوالی که مطرح می شود این است که بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران کدام است؟ با توجه به اهمیت این موضوع به بررسی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران و معرفی بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل بپردازیم.مهیا موبایل بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

بدون شک در دنیای امروز موبایل یکی از پرکاربردترین وسایل بوده که کاربردهای بسیاری دارد و تقریبا زندگی برای بسیاری از افراد بدون گوشی های هوشمند و همچنین فضای مجازی امکان پذیر نیست.

آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره های آموزشی است که با آموزش آن می توان صاحب یک کسب و کار و حرفه خوب و البته آینده دار شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

مهیا موبایل

امروزه دنیای پیرامون ما و تمامی ابزارآلات آن با تکنولوژی های روز دنیا پیوند خورده اند و تکنولوژی توانسته زندگی را از جهات گوناگون برای انسان سهل و آسان کند. همانطور که می دانید تمامی لوازم الکترونیکی یک عمر مفید داشته و پس از مدتی نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند. موبایل نیز اینگونه میباشد و نیاز به تعمیر دارد لازم به ذکر است که تعداد موبایل و استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است بنابراین می توان انتظار داشت که تقاضا برای تعمیرات موبایل نیز افزایش خواهد یافت و این نشان از بازار کار عالی تعمیرات موبایل و اهمیت دوره تعمیر موبایل دارد.

آموزش تعمیر موبایل دوره ای است که هدف از برگزاری آن آموزش افرادی است که بتوانند کار تعمیرات تلفن های همراه مختلف را انجام دهند.در حال حاضر تلفن های همراه هوشمند تا حد زیادی در زندگی بشر نفوذ کرده است و افراد بسیاری از فعالیت های خود را از طریق موبایل خود انجام می دهند. این موضوع نشان می دهد که تقاضا برای تعمیرات موبایل بالا بوده بنابراین تعمیرکاران حرفه ای موبایل از درآمد بالایی برخوردار می باشند.

در چنین شرایطی شرکت در دوره تعمیرات موبایل باعث می شود در مدت زمان کوتاهی کلیه مهارت های لازم برای تعمیر تلفن همراه را آموزش ببینید و وارد بازار کار این شغل شوید و از درآمد بالای آن بهره مند شوید. لازم به ذکر است برای رسیدن به این هدف باید در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران شرکت کرده و دوره تعمیر موبایل خود را در آموزشگاه مهیا موبایل بگذرانید.

از دیگر دلایل درامد بالای این شغل  کاربرد بسیار این وسیله در زندگی روزمره ، خرابی و بروز مشکلات در آن ، مشکلات بسیاری برای افراد به وجود آورده است و به همین علت افراد در صورت بروز مشکل در موبایل به دنبال راهی برای تعمیر آن می باشند.

آموزش تعمیرات موبایل دوره ای است که آموزشگاه های زیادی در سراسر کشور آن را برگزار می کنند ولی تمام دلایل و بررسی نشان از این دارد که آموزشگاه مهیا موبایل بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران و کشور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیاموبایل و همچنین ثبت نام در دوره های این آموزشگاه می توانید به وب سایت رسمی آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید.

www.mahyamobile.com

جهت مشاهده افتتاح مغازه،رضایت کارآموزان،نحوه و کیفیت آموزش به پیج اینستاگرام آموزشگاه مراجعه کنید.

www.instagram.com/mahya_mobile

جهت تماس با آموزشگاه با شماره ۰۲۱۸۸۳۰۷۸۹۰ تماس حاصل فرمائید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو