تریلر جدید و زیبای Batman: Arkham Knight منتشر شد

تریلر جدید و زیبای Batman: Arkham Knight منتشر شد


منبع: فوت و فن

97

1400/9/24

09:03


تریلر جدید و زیبای Batman: Arkham Knight منتشر شد

این تریلر دو دقیقه‌ای که در انتهای خبر قرار گرفته است، نگاهی به چند تا از خبیث‌ترین شخصیت‌های شهر گاتهام می‌اندازد که با یک دیگر متحد شده تا شوالیه تاریکی یا همان بتمن را از شهر برای همیشه محو کنند. Two-Face، The Penguin، The Riddler، شوالیه آرکام، هارلی کوئین و Poison Ivy از جمله دشمنان بتمن هستند که همگی به کمک Scarecrow(مترسک) با یک‌دیگر متحد شده‌اند.
"شوالیه آرکام" اولین نسخه از سری بتمن است که در بخش بازی‌های M در آمریکای شمالی قرار گرفته که معادل همان محدودیت سنی ۱۸ سال در انگلستان می باشد، با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که "شوالیه آرکام" از نسخه‌های پیشین خود تاریک‌تر و خشن‌تر شده است.

در مصاحبه‌ای که به تازگی انجام شد، Sefton Hill، موسس استودیو Rocksteady و کارگردان بازی "شوالیه آرکام"، در مورد مشکلات ایجاد فضایی تاریک‌تر در بازی سخن گفت. او اشاره کرد که ناشر بازی یعنی Warner Bros بازی را مورد بررسی قرار داد و به این نتیجه رسید که بعضی از صحنه‌های بازی ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند. پس از آن هیل ایمیلی دریافت کرد که به او گفته شده بود باید این صحنه‌ها را از بازی حذف کند.

هیل می‌گوید:"حذف کردن چنین قسمت‌هایی از بازی که بسیار کلیدی بودند، ممکن بود به طور کامل پروژه را از بین ببرد." اگر چه سازنده بازی بعد از آن با یکی ازم سئولین DC Comics صحبت کرد و از او اجازه گرفت تا این قسمت‌های بازی حذف نشوند، هر چند که شاید این صحنه‌ها تغییر یافته باشند.
هیل در این باره توضیح می‌دهد:"ما خشونت و خونریزی بدون دلیل به بازی اضافه نمی‌کنیم. ما قصد داریم که یک پایان واقعی و بی‌نقص را برای بازی خلق کنیم، که این قضیه به موضوعات تاریک و خشنی منتهی می‌شود."

"شوالیه آرکام" در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شود، اما تاریخ عرضه این بازی ویدیویی به ۱۲ خرداد سال ۹۴ تغییر یافت. این بازی برای پلتفورم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و PC منتشر خواهد شد. جدید‌ترین تریلر این بازی و تصاویر آن را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.



 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو