سفارش ماگ حرارتی، انواع لیوان و تیشرت با طرح دلخواه

سفارش ماگ حرارتی، انواع لیوان و تیشرت با طرح دلخواه


منبع: دکوراسیون

133

1400/11/26

18:59


سفارش ماگ حرارتی، انواع لیوان و تیشرت با طرح دلخواه

به دنبال هر آنچه درباره تیشرت با طرح دلخواه،چاپ تیشرت عکسچاپ و سفارش ماگ حرارتی با عکس دلخواه هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین گزینه های هدیه مناسبتی آشنا کنیم.

تیشرت با طرح دلخواه

تیشرت با طرح دلخواه

چاپ تیشرت عکسچاپ کاملا تناسب با سلقه مشتری انجام میگیرد و در سفارش تیشرت با طرح دلخواه مشتری پس از انتخاب تیشرت از نظر جنس و سایز، تصویری دلخواه خود را جهت چاپ بر روی آن انتخاب می کند. موردی که باعث شده اغلب تیشرت با طرح دلخواه را انتخاب کنند این است که می توانند متناسب با علاقه خود از تصاویر ورزشی، تبلیغاتی، افراد مشهور، و… برای چاپ استفاده کنند.

چاپ روی تیشرت فلامنت

چاپ تیشرت عکسچاپ

تیشرت فلامنت نیز مانند سایر تیشرت ها استفاده تبلیغاتی دارد و این تیشرت ها به دو صورت مورد استفاده قرار میگیرند . مورد اول به عنوان هدیه تبلیغاتی است و افراد با لوگو شرکت خود  بر این این تیشرت ها ، کسب و کار خود را بطور فراگیر معرفی می کنند و مورد بعدی استفاده از این مدل تیشرت برای لباس کارکنان شرکت های مختلف می باشد. نکته قابل توجه اینکه تیشرت های بازیکنان فوتبال نیز می تواند یکی دیگر از استفاده  تبلیغاتی باشد چرا که بر روی پشت و رو این لباس تبلیغات های مختلفی چاپ می شود.

سفارش ماگ حرارتی با عکس دلخواه

سفارش ماگ حرارتی با عکس دلخواه

سفارش ماگ حرارتی با عکس دلخواه تبلیغاتی نیز از جمله ویژه ترین طرح هایی است که در روند و معرفی کسب کار ها  نقش بسزایی دارد زیرا در هرجایی که مورد استفاده قرار گیرد معرف بسیار خوبی برای تبلیغ مورد نظر می باشد.  برای تبلیغات از تصویر لوگو و برند، معرفی کسب کار، معرفی محصول و… استفاده می کنند و آن را بصورت هدیه تبلیغاتی به افراد مختلف می دهند . از مزیت های ماگ طول عمرو ماندگار بالای طرح روی آن می باشد و اگر برای تبلیغات این گزینه را انتخاب کرده اید این اطمینان را داشته باشید که تبلیغ شما به بهترین نحوه به افراد مختلف معرفی می شود. بدنه ماگ ها امروزه جایگاه خوبی برای چاپ طرح دلخواه است و  چاپ روی ماگ نیز بصورت سابلیمیشن انجام می شود و از ویژگی های این چاپ می توان به:

  • امکان چاپ روی بسیاری از کالا ها( تیشرت،بشقاب،و..)
  • دوام و ماندگاری بالای طرح چاپ شده و قابل شستشو بودن
  •  ظرافت و کیفیت در چاپ
  •  هزینه مناسب و… اشاره کرد. چاپ ماگ در طرح های بسیار متنوعی انجام می شود و هر کدام از این طرح ها استفاده خاص خود را دارد و یکی از مدل های پرطرفدار آن ماگ سفارشی است که طرح یا تصویر چاپ شده طبق نظر مشتری بر روی آن چاپ می شود .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو