کاندوم از انتقال کدام بیماری های جنسی جلوگیری می کند؟

منبع: اوما

40

1401/7/11

07:35


کاندوم از انتقال کدام بیماری های جنسی جلوگیری می کند؟

کاندوم یکی از بهترین محصولاتی است که برای تجربه رابطه جنسی لذت بخش وجود دارد. این محصول سختی ها و دشواری های استفاده از قرص های ضد بارداری را ندارد و به حفظ سلامتی جنسی کمک می کند. امروزه، تمامی افرادی که آموزش های جنسی دیده اند و می خواهند رابطه جنسی سالمی را تجربه کنند، استفاده از این محصول را مد نظر قرار می دهند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که این محصول از انتقال کدام بیماری های جنسی جلوگیری می کند! در ادامه تلاش می کنیم به این سوال پاسخ دهیم.

سلامت جنسی، تجربه ای بی نظیر

همانطور که می دانید حفظ سلامت جنسی مهمترین مسئله ای است که شرکای جنسی باید به آن توجه داشته باشند. در غیر اینصورت ممکن است به بیماری های مختلفی مبتلا شوند. این محصول از ابتلا به بیماری زگیل تناسلی، ایدز، سوزاک و کلامیدیا جلوگیری می کند. تقریبا تمامی بیماری های جنسی از طریق این محصول قابل پیشگیری هستند. به همین دلیل، تمامی کسانی که می خواهند بدن سالمی داشته باشند و پس از رابطه جنسی درگیر موارد مختلف نشوند، باید از این محصول استفاده کنند.

این محصول به چند دسته تقسیم می شود؟

کاندوم به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم بندی می شود. محصولات مردانه مانند پوششی هستند که بر روی آلت تناسلی مردان قرار می گیرند و مخزن ذخیره ای دارند که به شرکای جنسی کمک می کند تا رابطه جنسی کاملی را تجربه کنند. همچنین، مدل زنانه این محصول نیز در بازار موجود است که در مقایسه با مدل مردانه کمتر شناخته شده است. هر دو دمحصول به یک اندازه دارای فایده هستند. با وجود این، کاندوم مردانه طرفداران بیشتری دارد.

کاندوم از انتقال کدام بیماری های جنسی جلوگیری می کند؟

آیا می توان مدل زنانه و مردانه این محصول را با هم استفاده کرد؟

بسیاری از شرکای جنسی برای اینکه خطر انتقال بیماری های جنسی را به کمترین میزان برسانند ترجیح می دهند از مدل زنانه و مردانه به طور یکجا استفاده کنند. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند این کار اشتباه است و می تواند به کیفیت رابطه جنسی آسیب وارد کند. به همین دلیل، این دو محصول هرگز نباید به طور همزمان مورد استفاده قرار بگیرند. شما باید قبل از شروع رابطه جنسی تصمیم بگیرید که کدام محصول را می خواهید استفاده کنید. پس از آن باید یک محصول را انتخاب کنید و رابطه جنسی خود را شروع نمایید.

آیا این محصول زمان انزال را به تعویق می اندازد؟

یکی از مهمترین ویژگی های کاندوم به تعویق انداختن زمان انزال است. همانطور که می دانید تقریبا تمامی محصولات حاوی ژل تاخیری هستند که با قراردادن این محصول بر روی آلت تناسلی و با گرم شدن آن فعال می شود. در نتیجه، مرد دیرتر به انزال می رسد و این امر باعث می شود که هر دو فرد در طول رابطه از آن لذت ببرند و حس بهتری را تجربه کنند. البته باید بدانید محصولات متنوعی در بازار موجود هستند که به عنوان کلاسیک شناخته می شوند و دارای ژل تاخیری نیستند.

کاندوم از انتقال کدام بیماری های جنسی جلوگیری می کند؟

آیا این محصول یکبار مصرف است؟

یکی از مهمترین مواردی که تمامی افراد در طول استفاده از کاندوم باید به آن توجه داشته باشند یکبار مصرف بودن این محصول است. برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند می توانند این محصول را پس از برقراری رابطه جنسی بشویند و دوباره استفاده کنند. باید بدانید این رویکرد اشتباه است و حتی باعث می شود افراد به بیماری های مختلف جنسی مبتلا شوند. پس از اتمام رابطه جنسی این محصول را دور بیاندازید تا سلامت جنسی شما حفظ شود.

برای خرید کاندوم به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد این محصول در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که می دانید این محصول خطر انتقال بیماری هایی مانند زگیل تناسلی، ایدز، سوزاک و موارد دیگر را کاهش می دهد و از بارداری ناخواسته جلوگیری می کند.

اگر می خواهید برای خرید انواع کاندوم همانند کاندوم تاخیری, کاندوم خاردار, کاندوم ساده و محصولات جنسی دیگر اقدام کنید، می توانید به سایت داروخانه آنلاین در اینجا مراجعه کنید. کارشناسان این مرکز به شما کمک می کنند بهترین مکمل ها را خریداری نمایید و سلامتی خود را بالا ببرید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو