دیدنی های پره سر شهر زیبا و کم تر شناخته شده گیلان

دیدنی های پره سر شهر زیبا و کم تر شناخته شده گیلان


منبع: آرگا

70

1401/7/13

10:12


شهر دیدنی پره سر که یکی از دیدنی های استان گیلان بوده و از جذابیت های زیادی برخوردار است. این شهر یک ناحیه جنگلی با چشم اندازهای بسیار زیادی می باشد.

یکی از شهرهای کمتر شناخته شده در گیلان، شهر زیبای پره سر بوده که در شهرستان رضوانشهر واقع شده و شهری بسیار خوش آب و هوا می باشد. آبشار ویسادار یکی از دیدنی های پره سر بوده و دارای شگفتی های و زیبایی های بسیار زیادی برای گردشگران است.

جنگل های پره سر

معرفی دیدنی های پره سر

قرارگیری دریاچه کاسپین در این نواحی موجب شده تا شرایط آب و هوایی این شهر مناسب باشد. همچنین موقعیت های مناسبی برای کشاورزی در این نواحی ایجاد شده اند. این منطقه همچنین دارای رودهای دائمی و مراتعی حاصلخیز است. در این نواحی می توانید، شالیکاری های برنج، باغ های آلوچه، کیوی، مرکبات و پرورش ماهی دیدن کنید که هم چشم اندازهای زیبایی دارند و هم بخش مهمی از محصولات این نواحی را تامین می کنند.

شهر پره سر

این شهر دارای دو دهستان ساحلی دیناچال و ییلاقی ارده می باشد. چشم اندازهای این نواحی ییلاقی بسیار زیبا بوده و مورد توجه گردشگران است. این روستا دره ای سرسبز و مراتعی وسیع داشته که می توانید از آن دیدن کنید. در این منطقه می توانید یکی از بزرگ ترین آبشارهای استان را مشاهده نمایید.

ساحل دیناچال:

این نواحی ساحلی نیز دارای چشم اندازهای زیبایی هستند. این دهستان بر کرانه رودخانه دیناچال تشکیل شده اند. این نواحی دارای دیدنی های دیگری بوده که شامل مسجد سفید هزار ساله است. بهترین زمان برای سفر به این نواحی نیز فصل بهار و تابستان بوده که شما می توانید از آن دیدن کنید.

جاذبه های پره سر

آبشار ویسادار:

این آبشار نیز در ناحیه گیلان قرار دارد. ارتفاع این آبشار بسیار زیاد بوده و به همین دلیل به آن سومین آبشار مرتفع می گویند. دیواره های صخره ای این آبشار منحصر به فرد بوده و از زیبایی های زیادی برخوردار می باشند. در اطراف این آبشار نیز می توانید از زیبایی های زیادی بازدید کنید. دریاچه ویستان نیز یکی دیگر از زیبایی های این نواحی می باشد.

دیدنی های پره سر

ییلاقی ارده:

ارده یکی از روستاهای زیبا و دیدنی های پره سر بوده که با برخورداری از دره های وسیع و سرسبز مورد توجه است. این روستا دامداری و کشاورزی پر رونقی دارد. مردمان این روستا به زبان تالشی سخن می گویند و با برخورداری از آبشار مرتفع ویسادار مورد توجه هستند. شما در سایه درختان این منطقه می توانید به خوبی استراحت کنید.

منطقه پره سر

جنگل های گیسوم:

در ساحل تفریحی گیسوم می توانید مناظر زیبایی را مشاهده نمایید. این منطقه محافظت شده دارای سوئیت های اجاره ای بوده و درختان مرتفع و سرسبزی که در این منطقه جنگلی هستند، می تواند مورد توجه گردشگران باشند. شما با گردش و کمپ زدن در این جنگل ها می توانید، تجربه ای خاص داشته باشید.

اقامت در پره سر

شما با سفر به دریاچه بره سر می توانید از چشم اندازهای زیبایی بازدید کنید. این شهر از زیبایی های زیادی برخوردار بوده و می تواند، مورد توجه گردشگران باشد. این ناحیه بسیار سرسبز و جنگلی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو