قیمت آینه پازلی نیزه ای طلایی

منبع: نمکستان

23

1401/7/19

16:26


در ایران باستان نیز از آینه استفاده می شد که جنس این آینه ها از مس، برنز، مفرغ و یا برخی سنگ های خاص بود.

در ایران باستان نیز از آینه استفاده می شد که جنس این آینه ها از مس، برنز، مفرغ و یا برخی سنگ های خاص بود.

پس از داستان پیداش آینه های امروزی، در دوره شاه عباس به دلیل ارتباط قوی و بازرگانی هایی که بین ایران و ونیز انجام می گرفت آینه های مدرن به ایران وارد شد و این ابتدای داستان پیدایش هنر آینه کاری در ایران است.

در آن زمان آینه ها از ونیز وارد می شدند که در هنگام حمل تعدادی از این آینه ها شکسته می شدند و دیگر قابل استفاده نبودند.

اما از آنجایی که هنر نزد ایرانیان است استادان هنر ایران با استفاده از همین آینه پازلی برنز توانستند هنر آینه کاری را ابداع کنند و با استفاده از همین هنر جلوه های بسیار جذابی به کاخ ها ببخشند.

قدیمی ترین نمونه آینه کاری در ایران به دوره شاه عباس دوم تعلق دارد که در کاخ چهلستون اصفهان انجام شده است.

امروزه تقریبا در تمامی خانه ها آینه وجود دارد و همانطور که در رسوم ما ایرانیان نهفته است، خرید آینه و شعمدان جز اولین خرید هایی است که هر زوجی انجام می دهند.

آینه های استفاده شده در منازل در اشکال و ابعاد مختلفی هستند که متناسب با آن قیمت گذاری می شوند.

می توان به آینه های قدی، رو میزی، آینه های دکوری و حتی آینه های جیبی و آینه های مخصوص آرایش اشاره کرد که همگی کاربرد های خاصی دارند.

قیمت آینه پازلی نیزه ای طلایی

برای مطلع شدن از انواع قیمت آینه پازلی می توان سری به سایت های گوناگون زد.

آینه پازل نیزه ای

در نصب انواع آینه های پازل مدل نیزه ای بسیار محبوب و پرطرفدار شده است آینه پازلی دودی که سبک جدیدی از طراحی دکوراسیون داخلی منازل می باشد و طرح های بسیار مختلف و زیبایی دارد.

این تجهیزات زینتی به شکل نیزه ای نیز می باشد و طراحی ساده و در عین حال جذابی دارد برای توضیح ان باید بگوییم که ستون های عمودی از آینه بر روی دیوار نصب می شود و سپس مانند نوک نیزه از پایین و قسمت بالا آینه های نوک تیز قرار داده می شود تا شکل نیزه را به خود بگیرد که بی نهایت چشم نواز است.

جنس آینه ها از شیشه می باشد که پشت آن را نقره اندود می کنند تا نور نتواند از آن عبور کند به این ترتیب نقش چهره در آینه ظاهر می شود البته تمامی اجسام در آینه قابل دیدن می باشند.

برای زیبا تر شدن جلوه ی آشپزخانه می توانیم از اینه پازلی بین کابینت استفاده کنیم و با نصب آن در بین فضای خالی بین کابینت های بالا و پایین حال و هوای جذابتری به آشپزخانه بدهیم.

از آنجا که خانم های خانه دار زمان زیادی را در آشپز خانه صرف می کنند اهمیت دادن به این قسمت از خانه لازم و ضروری می باشد.

آینه پازل نیزه ای

قیمت آینه پازل نیزه ای تفاوت چندانی با سایر مدل ها ندارد ولی از نظر شکل ظاهری بسیار زیباتر می باشد.

هزینه ی انجام این تغیرات بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد که در عوض در زیباتر کردن محیط آشپزخانه بسیار کارایی دارد این آینه کاریها از مدل جدید ترین تزئینات می باشد که بسیار هم پر طرفدار است تجهیزات نصب آن فقط آینه و چسب می باشد.

آینه پازلی طلایی

در این قسمت قصد داریم تا کمی تا در باره یکی از انواع محبوب آینه پازلی صحبت کنیم.

نوع طلایی این آینه ها که در ساختمانهایی با معماری امروزی بسیار پر استفاده می باشد این آینه ها در صورت استفاده می توانند تا حد زیادی به محیط مد نظر شما زیبایی منحصر به فردی را ببخشد و در نتیجه شما فضایی بسیار زیبا خواهید داشت.

این آینه ها به دلیل رنگی که دارند می توانند تقربا با هر گونه دکوراسیون ست بشوند و مزایایی دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

مواردی مانند این که شما می توانید در زمان خرید اندازه های مختلف دلخواه هود را اتخاب کنید و یا این که از این نوع از آینه پازلی عمده می توانید در هر نقطه ای که نیاز دارید استفاده کنید و ظاهری زیبا و همچنین مدرن به محیط خانه و یا محل کار خود ببخشید.

در ادامه معرفی انواع آینه های پازلی نوبت به آینه گرد می رسد در کل آینه ها به سه دسته تقسیم می شوند گرد، مربع و انتزاعی که هر کدام برای کار برد خاصی استفاده می شود.

آینه پازلی طلایی

برای مثال آینه های گرد را می توان نام برد که از آینه پازلی طلایی به طور معمول در مکاهایی مانند راه روها و یا اتاق های خواب استفاده می شوند و از نظر ظاهری نیز بسیار زیبا می باشند و می توان از آنها برای زیبایی بخشیدن به اتاقهایی که دیوار بلندی دارند بسیار مناسب می باشند و یا برای استفاده در راه روهای مجتمع های بزرگ نیز بسیار کار آمد می باشند و می توان از آنها برای زیبا سازی این اماکن نیز استفاده کرد به همین دلیل است که این دسته از آینه ها بسیار پر فروش و پر مصرف می باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو