کلوچه خرمایی کنجدی نرم زاهدان

منبع: نمکستان

48

1401/8/15

00:47


همانطور که می دانید می ‌توان کلوچه خرمایی را به‌ همراه کنجد نیز تهیه کرد این خوراکی به صورتی تهیه‌ شده است که درون مغز کلوچه از خرما تشکیل می ‌شود بیشتر افراد برای این ‌که طعم خوشمزه ‌تری به کلوچه بدهند.

همانطور که می دانید می ‌توان کلوچه خرمایی را به‌ همراه کنجد نیز تهیه کرد این خوراکی به صورتی تهیه‌ شده است که درون مغز کلوچه از خرما تشکیل می ‌شود بیشتر افراد برای این ‌که طعم خوشمزه ‌تری به کلوچه بدهند. به آن مقداری گردو نیز اضافه می‌ کنند تا علاوه‌ بر طعم بر میزان مغذی بودن آن نیز بیفزایند این کلوچه از خواص فراوانی برخوردار است به این دلیل که طبع بسیار گرمی دارد و استفاده از مواد اولیه که از گرمی بالایی برخوردارند در آن سبب شده ‌است تا این کلوچه خواص ویژه و منحصر به‌ فردی را پیدا کند. برای تهیه کلوچه خرمایی زاهدان باید سه مرحله مواد تهیه کرد مرحله اول مواد خود کلوچه، مرحله دوم مواد میانی کلوچه و مرحله سوم مواد رومال کلوچه برای تهیه مواد کلوچه به دو لیوان آرد، شیر ولرم، کره آب شده، سفیده تخم ‌مرغ، خمیر مایه، نمک و شکر نیاز است.

کلوچه خرمایی کنجدی نرم زاهدان

که طی مراحل مختلف آنها را با یکدیگر مخلوط می ‌کنیم تا خمیری از کلوچه خرمایی زاهدان را به دست بیاوریم همچنین نیاز است که خرمای خریداری‌ شده را ابتدا از هسته جدا کنیم سپس به ‌اندازه ‌ی دو الی سه لیوان آن را تهیه کرده و میکس نماییم. همچنین با اضافه کردن گردو به‌ صورت خرد شده یا میکس شده نیز می‌ توانید طعم آن را بهبود ببخشید خرما و گردو ترکیبات مواد میانی کلوچه هستند که با اضافه کردن روغن مایع، هل، دارچین، زیره سبز و کنجد می ‌توان بر بهتر شدن و خوش‌ مزه شدن طعم آن نیز افزود علاوه‌ بر اینها باید موادی را به‌ عنوان رومال کلوچه درست کنیم. تا بتوانیم سطحی زیبا و براق را به کلوچه ‌های خود هدیه کنیم برای اینکار لازم است تا از زرده تخم ‌مرغ شیر و زعفران دم‌ کرده غلیظ استفاده کنید برای تهیه این کلوچه قبل‌ از هر کاری باید فر را روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌ گراد تنظیم کرده تا گرم شود.

کلوچه خرمایی نرم و لطیف

طبق تحقیقاتی که انجام شده کلوچه خرمایی به دلیل دارا بودن خرما می تواند برای دستگاه گوارش و درمان بیماریهای روده بسیار مهم و تاثیر گذار باشد و یکی از مهم ترین نکات فیبر بالای آن است فیبر موجب می شود که شما احساس سیری داشته باشید از این رو باعث می شود که از بیماریهایی مانند سرطان دستگاه گوارش جلوگیری شود. اگر می خواهید از کلوچه خرمایی لذت بیشتری را ببرید می توانید آن را تازه تهیه کنید تا نرم و لطیف آن را مصرف کنید و حتما باید آن را از مراکز معتبری خریداری کنید که از نظر کیفیت و طعم به آن اطمینان بیشتری دارید.

کلوچه خرمایی نرم و لطیف

کلوچه خرمایی و کلمپه خرمایی حسینی از آنجایی که دارای قند طبیعی است می تواند گزینه بسیار مناسب به جای قندهای مصنوعی باشد و کسانی که به کلوچه خرمایی نرم علاقه زیادی دارند و آن را مصرف می کنند می توانند با در نظر گرفتن این مورد انتخاب بهتری را داشته باشند از این سو کلوچه خرمایی دارای خواصهای بی شماری است که در سلامتی بدن تاثیرات زیادی را بگذارد. اگر به دنبال رژیم غذایی هستید می توانید این شیرینی لذیذ را در برنامه های غذاییتان جای دهید تا بتوانید به فرایند رژیمتان کمک کنید و در طرف دیگر برای پوست نیز بسیار موثر است خرمای درون کلوچه دارای ویتامینهای مهمی همچون ث، دی و غیره است که برای پوست مهم بوده و باعث می شود مشکلات پوستی مانند خارش را بهبود ببخشد.

کلوچه خرمایی کنجدی

کلوچه یکی از میان وعده های پر اهمیت برای افراد مختلف بوده که باید به استاندارد بودن آن نیز دقت کرده و محصولی خوشمزه و با کیفیت را خریداری و مصرف نمایید. سایت ما در زمینه فروش انواع کلوچه خرمایی و کلوچه زنجبیلی تولیدی و خانگی فعالیت داشته و در زمینه فروش بسیار پر رونق بوده است و همیشه به دنبال در ارائه محصولی درجه یک به خریداران خود داشته است. اغلب مشتریان به دلیل صرفه جویی و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی در هزینه های خود انواع کلوچه خرمایی ساده یا محلی را به صورت عمده از طریق سایت ما سفارش می دهند. یکی از عوامل قیمت مناسب این محصول در سایت ما حذف شدن واسطه ها و عرضه این محصول به صورت مستقیم از تولید کننده به خریدار می باشد.

کلوچه خرمایی کنجدی

خریداران همواره به دنبال تهیه کلوچه خرمایی کنجدی آماده شده از مواد اولیه درجه یک با قیمتی مناسب هستند تا بتوانند بیشتر خریداری نمایند. معمولا مغازه داران بسیاری برای کسب سود بیشتر و همچنین هزینه های جانبی کسب و کار خود اقدام به فروش کلوچه خرمایی کنجدی به قیمت بالاتر می کنند. البته گاهی فروشندگان کلوچه هایی که تاریخ انقضای آنها نزدیک تر است را به قیمت کمتری می فروشند همیشه به شما پیشنهاد می کنیم حتما از مراکز معتبر اقدام به خرید انواع کلوچه نمایید. همکاران و مشاوران ما در قسمت فروش آماده ارائه خدمات و همچنین راهنمایی شما در زمینه خرید انواع کلوچه بوده و به صورت ۲۴ ساعته آماده ثبت سفارش شما می باشند تا در کوتاه ترین زمان به شما در آدرس مورد نظر تحویل دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو