چطور با تولید کاموا به رفاه و ثروت رسیدم

منبع: نمکستان

15

1401/8/18

21:00


به دلیل سود بسیار زیادی که در تولید کاموا و فعالیت های مربوط به این عرصه وجود دارد توانستم در مدت زمان کوتاهی رفاه خود و خانواده ام را تامین نموده و به ثروتی عظیم دست پیدا کردم، در ادامه به معرفی انواع این محصول که برای تولید عمده مناسب است خواهیم پرداخت.

به دلیل سود بسیار زیادی که در تولید کاموا و فعالیت های مربوط به این عرصه وجود دارد توانستم در مدت زمان کوتاهی رفاه خود و خانواده ام را تامین نموده و به ثروتی عظیم دست پیدا کردم، در ادامه به معرفی انواع این محصول که برای تولید عمده مناسب است خواهیم پرداخت.

کاموا خارجی

کاموا خارجی

در برخی موارد نیاز است ژاکت، پالتو، جوراب بافتنی و یا مانتویی کاملا گرم برای زمستان بافته شود که در چنین مواقعی استفاده از کاموا خارجی توصیه می شود و البته که بافندگان حرفه ای به خوبی می دانند ایجاد ظرافت بیشتر در کار بیش از آنکه به کاموا مربوط باشد به نوع میل مورد استفاده ربط دارد به همین دلیل ممکن است برای قسمتهای مختلف یک مانتو و یا پالتوی بافتنی چندین مرتبه میل بافتنی خود را تعویض کنند.

به عنوان مثال برای بافتن ناحیه قوس کمر از میل با شماره پایین تر استفاده می شود تا زنجیره های بافته شده از ظرافت بالاتری برخوردار بوده و به زیبایی بر روی تن بنشیند و این موضوع حتی در ماشینهای بافت هم رعایت می شود.شستشوی لباس بافتنی نیازمند رعایت کردن برخی نکات است از جمله اینکه با دمای بالای آب شسته نشود، اگر با دست می شویید لباس را فشار نداده و نچلانید، خشک کردن لباس بافتنی به دقت انجام گرفته و حتی المقدور بر روی بند رخت آویزان نشود تا کش نیامده و شل و وارفته نشود.

کاموا خزدار

کاموا خزدار

قسمتهای مختلفی از یک تولیدی در تلاش هستند تا نمونه های مختلفی را تولید کنند و کاموا خزدار تزیینی از جمله مواردی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند تا لباسهای زیبایی با آن ببافند.هر کسی که علاقه مند به استفاده از این گونه باشد به خوبی با ویژگیهای آن آشنایی دارد و با درک اینکه این موضوع چقدر می تواند به آنها کمک کننده باشد پیش می رود.

شیوه ی بافت آن بسیار شبیه به بافتنیهای دیگر می باشد با این تفاوت که در نحوه ی انجام این کار شما می توانید خلاقیتهای زیادی را از خود نشان بدهید که در نهایت خروجی کار یک محصول جدید می شود.روش بافت آن هم به صورت دستی است و هم به گونه ای می باشد که می توانید با استفاده از دستگاه این کار را انجام دهید که موجب می شود تعداد بیشتری در روز تولید نمایید.یک محصولی که به این صورت تولید می شود باید دارای مشخصات واضحی باشد که هر موقع خواستید بتوانید برای پیشنهاد دادن به دیگران از آن استفاده کنید.

کاموا سفید

کاموا سفید

کاموا سفید لایت کمی ضخیم تر از کاموای باریک و کمی باریک تر از کاموای مدیوم است و از پر استفاده ترین سایز ها برای بافتنی خانگی به شمار میرود. اگر میخواهید طرح های روی بافتنی شما از برجستگی متوسطی بره مند باشد، پیشنهاد میکنیم از این کاموا استفاده کنید. بعلاوه، ترکیب رنگی بافتنی شما با این سایز کاموا بیشتر خودنمایی می کند که در بافت لباس کودکان به اهمیت آن پی خواهید برد  و کاموای سایز مدیوم محبوب ترین سایز مورد استفاده در بافتنی هاست، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک، که اغلب کاموا های پشمی در این سایز تولید میشوند و در هر پروژه ای قابل استفاده اند .این کاموا ها ضخامت و استقامت خوبی را برای لباس های بافتنی، بافت های ویژه خانه و آشپزخانه و اکسسوری های دیگر را داراست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو