بررسی چند گجت کوچک با کارایی کارگاه های بزرگ

بررسی چند گجت کوچک با کارایی کارگاه های بزرگ


منبع: تاپ ناز

18

1401/8/21

13:08


هر روز هزاران وسیله جدید تولید و روانه بازار می شوند که بعضی از این کالاها بسیار کاربردی و مفید هستند و بعضی دیگر اصلا کاربردی نیستند و عملاً وسیله ای به درد نخور و جاگیر و هزینه بر خواهند بود بنابراین آگاهی و مطالعه در مورد این وسایل می تواند کمک کننده باشد اغلب فروشگاه های اینترنتی دارای مکانی برای نظرات خریداران هستند که میتوانید با مطالعه آنها اطلاعات مفیدی به دست آورید ما در این مقاله سعی میکنیم تا به بررسی چند قلم وسیله برقی در چندین کاتاگوری پرطرفدار بپردازیم.

  • لوازم آرایشی برقی

لوازم آرایشی نیز با گذشت زمان دچار تغییر و تحول شده اند و اکثر کارهایی که در گذشته با دست انجام می شد اکنون بوسیله دستگاه های الکتریکی در کوتاهترین زمان ممکن انجام می گید که این در مورد سالن کاران بسیار واضح قابل مشاهده است چرا که بعضی کارهای زمان بر مانند بنداندازی که قبلا با نخ  و به صورت دستی انجام می شد با دستگاه های برقی انجام می شود و یا انجام پدیکور و رفع پوست های اضافی مرده توسط دستگاه برقی و در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت انجام می شود بعضی از این وسایل می تواند در خانه هم مفید باشد و بعضی هم اصلاً برای خانه کارایی ندارند چرا که به یک اپراتور حرفه ای نیازمندند . برای مثال سنگ پا برقی می تواند در خانه بسیار مفید تر از سالن باشد ولی دستگاه های حرفه ای سالنی برای خانه نمی توانند مقرون به صرفه باشند حتی در صورت داشتن تخصص و نیروی کار برای انجام.

بررسی چند گجت کوچک با کارایی کارگاه های بزرگ

همچنین وسایل متعددی همچون انواع صاف کننده های موی مینی و اتوی مو و حالت دهنده پرتابل جیبی و … تحول عظیمی در این زمینه ایجاد کرده اند به طوریکه شاید در آینده نزدیک راجعه به مراکز آرایشی و زیبایی تنها منحصر به خدمات حرفه ای باشند و خدمات عمومی توسط گجت های مختلف و در منزل درزمان بسیار کوتاه انجام شود.

  • دستگاه مورد نیاز صنایع دستی:

صنایع دستی یکی دیگر از زمینه هایی است که تحت تاثیر توسعه علم و فناوری قرار گرفته زمینه صنایع دستی است در قدیم ایجاد صنایع دستی با لوازم ابتدایی و سنتی بسیار سخت و زمانبر بوده است و عملاً تولید یک اثر هنری شاید ماه ها به طول می انجامید اما با ورود ماشین آلات جدید به این عرصه کار ایجاد اثرهای هنری بسیار راحت و منظم شده است همچنین دستگاه ها و گجت های زیادی تولید شده که کارگاه های بزرگ تولید صنایع دستی را به خانه شما می آورد و کاربردهای زیادی دارند برای مثال دستگاه قلم حکاکی که در اندازه فقط 22 سانتی متر تولید شده و فقط با چند باتری قلمی کار میکند بسیار کارا و مفید است و میتوانید اثرات هنری ماندگار و زیبایی بر روی انواع وسایل همچون چوب، شیشه ، فلز و پلاستیک ایجاد کنید و یا بر روی کادوهای خود اثری ماندگار متناسب با سلیقه خود ایجاد کنید.

 

  • لوازم آشپزخانه:

در زمینه لوازم آشپزخانه نیز دستگاه های بسیار کوچکی با کارایی بسیار ایجاد شده است انواع فرهای پرتابل ، ماشین های ظرفشویی و لباسشویی کوچک ، دستگاه های مینی پخت و پز و … باعث راحتی کار در این عرصه شده است و در آینده  نیز انتظار می رود پیشرفت های خوبی در این زمینه صورت گیرد.

بررسی چند گجت کوچک با کارایی کارگاه های بزرگ

 

  • لوازم امنیتی منزل :

با افزایش شهر نشینی و تراکم جمعیت مسلماً نیاز به برقراری امنیت نیز به شدت احساس میشود و شاید کمترین خیابان و کوچه ای را مشاهده کنید که مجهز به دوربین مدار بسته نباشد همچنین خدماات امنیتی دیگر مثل انواع دزدگیرها و … نیز در این زمینه رل اصلی را بازی میکنند .

بررسی چند گجت کوچک با کارایی کارگاه های بزرگ

در سال های اخیر علاوه بر دوربین های مدار بسته که خدمات انتقال تصویر آنلاین با رزولشن های مختلف را ارائه می دهند برای افرادی که از لحاظ مالی نمی توانند مبلغ بیشتری هزینه کنند نیز ماکت دوربین مدار بسته چشمک زن که دقیقاً شبیه دوربین مدار بسته بوده و حتی دارای لنز و سیم هستند و فقط با باتری قلمی کار می کنند نیز موجود است که همان خاصیت بازدارندگی سستم اصلی را با کمترین هزینه ممکن دارد .

  • گجت های کوچک مسافرتی:

در مسافرت ها اگر بخواهیم به حداقل امکاناتی که در خاه داریم برسیم باید وسایل زیادی با خود حمل کنیم که عملا غیر ممکن است اما با ظهور گجت نوین کوچک و کم حجم در این زمینه در کمترین جای ممکن به بیشترین امکانات دسترسی داریم . برای انواع چادرهای مسافرتی جمع شونده ، چاقو ، عصا تخت و تشک جمع شونده بادی و … می توانند کمک کننده خوبی در مسافرت ها برای ما باشند.

بررسی چند گجت کوچک با کارایی کارگاه های بزرگ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو