مزایای استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

منبع: پلازا

159

1401/8/22

10:01


مزایای استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

دسترسی به اینترنت، دایره ارتباطی ما را به همه دنیا گسترش داد. اما انسان برای برقراری ارتباط نیاز به یک زبان مشترک نیز داشت؛ امروز پرکاربردترین زبان در دنیا، زبان انگلیسی است. از طرفی همین گسترش دایره ارتباطی امکانات بی‌نظیری برای یادگیری زبان انگلیسی فراهم کرده است. حالا شما هر کجای دنیا که باشید، فقط با دسترسی به اینترنت می‌توانید بدون نگرانی زبان انگلیسی را به بهترین روش ممکن یاد بگیرید.

فهرست عناوین مطلب:

کلاس خصوصی زبان انگلیسی

با جستجو در اینترنت تعداد زیادی کلاس خصوصی و گروهی آنلاین خواهید یافت. اما می‌دانید استفاده از کلاس خصوصی آنلاین چه مزایایی برای شما دارد؟ معلم خصوصی زبان انگلیسی خود را با چه معیاری انتخاب می‌کنید؟ بهترین سایت کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی را می‌شناسید؟ و می‌دانید چه امکاناتی در اختیارتان می‌‌گذارد؟

مزیت‌های کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

دنیای امروز از شیوه آموزش سنتی گذر کرده است. تحقیقات جدید نشان می‌دهد یادگیری آنلاین، نتایج بسیار خوبی برای دانش‌آموزان و دانشجویان دارد. دسترسی بیشتر به آموزش با کیفیت برای همه، عدالت آموزشی را گسترش می‌دهد؛ و انعطاف در زمان، مکان و مدل یادگیری امکان شخصی‌سازی آموزش را فراهم می‌کند. اما افراد به دلایل زیادی کلاس آنلاین را ترجیح می‌دهند. اجازه بدهید مهم‌ترین مزایای کلاس‌های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی را مرور کنیم.

1- انتخاب زمان و مکان با شماست

یکی از مهم‌ترین مزایای کلاس‌های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی این است که می‌توانید از هر جایی که هستید در کلاستان شرکت کنید. شاید بخواهید از خانه در کلاس حاضر شوید، یا زمان استراحتتان در محل کار را به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید. بنابراین با توجه به برنامه زمانی که دارید، می‌توانید به آسانی در یک کلاس خصوصی زبان انگلیسی ثبت نام کنید. حتی اگر در سفر هم باشید کلاستان را از دست نمی‌دهید.

از منزل در کلاس های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید.

2- خودتان هدف کلاس را مشخص کنید

شما در کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی می‌توانید هر 4 مهارت زبانی را یاد بگیرید. اما اگر نیاز دارید زمان بیشتری را به یکی از مهارت‌ها اختصاص دهید، از معلمتان بخواهید که برنامه آموزشی مناسبی برایتان بریزد. فرقی نمی‌کند که قصد دارید خودتان را برای یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی آماده کنید یا به مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوید، با کمک گرفتن از یک معلم خصوصی آنلاین زبان انگلیسی سریع‌تر به هدف خود می‌رسید.

3- به گزینه‌های متنوع و زیادی دسترسی دارید

با استفاده از آموزش آنلاین زبان انگلیسی شما دیگر به منطقه جغرافیایی خاصی محدود نیستید. می‌توانید معلم خصوصی زبان انگلیسی خود را از سراسر دنیا پیدا کنید. ضمن این که اگر زمانتان با یک استاد هماهنگ نشود، گزینه‌های زیاد دیگری در دسترس دارید. شما این امکان را دارید که روش آموزشی مورد علاقه‌تان، پلتفرمی که با آن راحت‌تر هستید و ابزارهای کمکی مناسب‌تری را انتخاب نمایید.

4- کلاسی خصوصی متناسب با شرایط خودتان را تجربه کنید

در یک کلاس گروهی، استاد زبان انگلیسی، محتوایی از پیش تعیین‌شده ارائه می‌کند که برای استفاده همه مناسب باشد. اما وقتی از کلاس خصوصی استفاده می‌کنید، محتوا کاملاً برای شما انتخاب می‌شود. می‌توانید یادگیری زبان انگلیسی را با سرعت خودتان پیش ببرید، و بر اساس مدل یادگیری خودتان مطالعه کنید.

5- همه توجه معلم را داشته باشید

در یک کلاس خصوصی آنلاین همه توجه استاد زبان انگلیسی‌تان به شماست. بنابراین می‌توانید به راحتی نقاط قوتتان را تثبیت و نقاط ضعفتان را تقویت کنید. در کلاس خصوصی، معلم همه زمانش را به صحبت با شما و رفع اشکالاتتان اختصاص می‌دهد.

6- اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

بسیاری از افراد، به ویژه در قدم‌های اول یادگیری زبان انگلیسی، از حرف زدن در جمع اجتناب می‌کنند. در یک کلاس خصوصی آنلاین فقط شما و معلمتان حضور دارید. بنابراین می‌توانید با خیال راحت و بدون ترس از اشتباه به زبان انگلیسی صحبت کنید. فقط بعد از چند جلسه نتیجه معجزه‌آسای این مکالمه‌ها را خواهید دید.

7- هزینه‌هایتان را کاهش دهید

اگر بخواهید در یک کلاس حضوری زبان انگلیسی شرکت کنید، باید هزینه و زمان رفت و آمد را هم در نظر بگیرید. در کلاس‌های حضوری هزینه کتاب، جزوه، پرینت، و لوازم التحریر نیز خواهید داشت. اما در کلاس خصوصی زبان انگلیسی همه این هزینه‌ها حذف می‌شود. علاوه بر آن معمولاً کلاس‌های آنلاین کم‌هزینه‌تر از کلاس‌های حضوری است.

8- از تکنولوژی و ابزارهای به‌روز بهره‌مند شوید

شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی با کمک تکنولوژی‌های روز میسر شده است و امکانات متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنید این امکانات تفاوت‌هایی دارد. اما به طور معمول شما می‌توانید متن چت با معلم خصوصی زبان انگلیسی خود را داشته باشید و بعد آن را مرور نمایید. اگر پلتفرم مورد استفاده‌تان مجهز به تخته سیاه باشد، می‌توانید آن را ذخیره کنید و نیازی به نوشتن جزوه نیست.

تمرین‌هایی که در کلاس‌های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی تحویل می‌دهید می‌تواند به صورت متن، صدا یا ویدیو باشد. بنابراین فرصت بهتری برای تمرین و پیشرفت دارید.

9- سرعت یادگیری‌تان را بالا ببرید

تجربه نشان داده است، افرادی که در کلاس‌های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی شرکت می‌کنند سرعت پیشرفت بالاتری دارند. یک دلیل مهم این است که شما محدودیتی در انتخاب تعداد جلسات ندارید. می‌توانید بدون نگرانی درباره مسیر و هزینه رفت و آمد، هر چند روز که بخواهید در طول هفته کلاس داشته باشید. تمرکز استاد روی شخص شما باعث می‌شود که سریع‌تر به هدف خود برسید.

10- کلاس را بارها مرور کنید

شما می‌توانید با هماهنگی استاد، کلاس را ضبط کنید و چند بار آن را ببینید تا کامل بر محتوای هر جلسه مسلط شوید. به این ترتیب هیچ نکته‌ای را از دست نمی‌دهید و با تعداد جلسات کمتری به هدفتان می‌رسید. با این کار هزینه‌هایتان نیز کاهش می‌یابد.

11- همزمان به چند منبع دسترسی دارید

در کلاس خصوصی آنلاین، شما همزمان می‌توانید از دیکشنری آنلاین استفاده کنید، یا درباره عبارت‌ها و کلمات تازه‌ای که می‌شنوید در گوگل به جستجو بپردازید. همان موقع می‌توانید تلفظ‌ها را بررسی نمایید و هر سوالی که داشتید از معلمتان بپرسید.

دسترسی همزمان به چند منبع در کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

12- نظم و مسئولیت‌پذیری را در خودتان تقویت کنید

در یادگیری آنلاین زبان انگلیسی، لازم است زمان و برنامه کلاس‌هایتان را خودتان مدیریت کنید. برای یادگیری مداوم و پیوسته باید مسئولیت‌پذیر باشید و به طور منظم در جلسات کلاس خصوصی خود حاضر شوید.

13- بر کلاس زبان انگلیسی فرزندتان نظارت داشته باشید

اگر فرزندتان در حال یادگیری زبان انگلیسی است، کلاس خصوصی آنلاین بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید به آسانی بر آن نظارت داشته باشید و از آن‌چه در کلاس می‌گذرد آگاه شوید. می‌توانید برای تمرین بهتر با معلم خصوصی کودکتان هماهنگ باشید.

برای انتخاب کلاس آنلاین زبان انگلیسی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

همان‌طور که گفتیم شما برای انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی گزینه‌های زیادی پیش رو دارید. بنابراین ابتدا هدف خود را مشخص کنید و استادی بیابید که در زمینه مورد نظر شما متخصص باشد.

علاوه بر معلم، به امکانات پلتفرمی که انتخاب کرده‌اید توجه نمایید. آیا می‌توانید در جلسه آزمایشی شرکت کنید؟ اگر از معلمتان راضی نباشید، پلتفرم چه گزینه‌هایی در اختیار شما قرار می‌دهد؟ شرایط رزرو یا کنسل کردن کلاستان چیست؟ حتماً این موارد را بررسی کنید.

یادتان باشد این مسئولیت شماست که در اولین جلسه شفاف و روشن هدف خود را برای معلم خصوصی زبان انگلیسی‌تان بگویید تا برایتان یک برنامه آموزشی مناسب در نظر بگیرد.

کمی هم در مورد استاد خصوصی مورد نظرتان تحقیق کنید. رزومه‌اش را ببینید و نظرات دیگران را بخوانید، اما بر اساس یک نظر قضاوت نکنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو