ست با کفش سبز در استایل های جذاب امروزی

ست با کفش سبز در استایل های جذاب امروزی


منبع: آرگا

18

1401/8/22

12:27


همانطور که می دانید کفش از آن دسته اکسسوری های ضروری و زیبا می باشد که ر رنگ و طرح های مختلفی وجود دارند و یکی از رنگ های پرطرفدار در بین خانم ها رنگ سبز است که می توانید آن را ست نمایید به همین خاطر، در این مقاله تصاویر ست با رنگ سبز را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

خانم ها و همچنین دختر خانم ها تمایل زیادی به ست کردن دارند که با کمی دقت و سلیقه می توانید کفشهایتان را با دیگر لباس ها ست نمایید و استایل جذابی داشته باشید که یکی از رنگ های زیبا برای کفشها رنگ سبز می باشد از این رو، اگر شما نیز به دنبال ایده جذاب برای ست با کفش سبز هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

ست با کفش شیک

داشتن یک ست زیبا با کفشهای سبزرنگ یکی از دغدغه اصلی خانم ها می باشد که به دلیل اینکه از تنوع بالایی برخوردار هستند اکثر بانوان در انتخاب آن دچار سردرگمی می شوند و نمی دانید که با کفشهای رنگ سبز چه ست زیبا و شیکی می توانند داشته باشند که با کمک تصاویر این مقاله می توانید استایل جذاب و لاکچری اشته باشید.

ایده جذاب برای ست با کفش سبزرنگ

شاید برای شما نیز پیش آمده است که تمایل به خرید کفش سبزرنگ دارید اما از نحوه ست کردن آن اطلاعی ندارید که با کمی دقت و سلیقه می توانید ست منحصر به فردی داشته باشید از این رو، همانطور که در مطالب قبلی شما عزیزان را با نحوه ست با کفش ساق دار  و ست با کفش طوسی را آشنا کردیم در ادامه مطلب شیک ترین تصاویر ست را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم تا بتوانید با ایده گرفتن از آن استایل منحصر به فردی داشته باشید.

 

انواع ست با کفش

ست با کفش منحصر به فرد

ست با کفش لاکچری

ست با کفش متفاوت

متفاوت ترین ست با کفش

جذاب ترین ست با کفش سبز

خاص ترین ست با کفش سبز

استایل شیک با کفش سبز

کفش سبز شیک

کفش سبز متفاوت

شیک ترین ست با کفش سبز

جدیدترین ست با کفش سبز

کفش سبز ساده

کفش سبز جدید

استایل جذاب با کفش سبز

استفاده از کفش سبز در کنار برخی از لباس ها جذابیت ظاهریتان را چندین برابر می کند بنابراین، اگر شما نیز تمایل دارید از این رنگ کفش در استایل ها راحتی و خیابانی استفاده کنید استفاده از این رنگ کفش در کنار شلوار مشکی گزینه بسیار مناسبی می باشد و اگر تصمیم دارید در مجالس از کفش رنگ سبز استفاده کنید بهتر است از رنگ هایی نزدیک به این طیف مانند زرد و یا طیف های متضاد آن مانند بنفش یا نارنجی استفاده نمایید.

به منظور ست کردن کیف و کفشهای سبز با دیگر لباس ها می توانید از رنگ های مانند : زرد، مشکی، آبی، سفید و طوسی استفاده کنید و اگر تمایل به ست کیف و کفشهای سبز دارید استفاده از رنگ سبز تیره مانند سبز لچنی گزینه بسیار مناسبی است  که به راحتی می توانید با لباس هایی به رنگ خنثی و رنگ تیره ست نمایید.

کفش سبز جذاب

کفش سبز مجلسی

انواع کفش سبز

کفش سبز شیک

 

کفش سبز زیبا

کفش سبز لاکچری

استایل جذاب و لاکچری با کفش سبز

ست با کفش شیک

ست با کفش منحصر به فرد

نکاتی که در مورد ست کردن رنگ ها باید بدانید

ست کردن رنگ ها نیازمند توجه به یک سری نکات می باشد تا زیباتر و شیک به نظر آیید که یکی از نکات مهم آشنایی با طبع رنگ ها می باشد و از آنجایی که رنگ سبز طبعی سرد دارد از این رو، باید دقت داشته باشید  که از رنگ های گرم در کنار آن استفاده نمایید و از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که در ست رنگ لباس توجه به رنگ پوست بسیار مهم است که باید رنگ پوست همخوانی داشته باشد.

ست با کفش لاکچری

ست با کفش جدید

ست با کفش زیبا

انواع ست با کفش

ست لاکچری با کفش

ست جذاب با کفش

ست زیبا با کفش

ست شیک با کفش

در صورت تمایل با کلیک بر روی ست لباس می توانید مدل های شیک و جذابی را مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو