دانستنی های مهم در خصوص انواع اکو

منبع: گهر

16

1401/8/23

18:38


اکو همراه یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات صوتی می‌باشد که محبوبیت بالایی در بین مردم دارد. به طور کلی می‌توان گفت که منظور از اکو همراه همان بلندگو قابل حمل می‌باشد که در مراسم‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در خصوص این ابزار کاربردی داشته باشید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. بلندگوهای قابل حمل بهترین گزینه برای استفاده در مراسم‌های مولودی و روضه‌خوانی هستند. این بلندگوها وزن بالایی ندارند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را جابجا کنید.

دانستنی های مهم در خصوص انواع اکو, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

این بلندگو های همراه مزایای بسیار زیادی دارند که برخی از این مزایا به صورت زیر می‌باشند:

  • این محصول کاربردی در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردهای بسیار زیادی دارد.
  • اکو همراه بدون نیاز به برق کار می‌کند و بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز به شمار می‌رود.
  • باتری آن بسیار قوی است و صدا را با قدرت زیادی پخش می‌کند.
  • این محصول در انواع مختلفی تولید شده است و هر کدام از آن‌ها ابعاد و وزن خاص خود را دارند. از این رو می‌توانید آن‌ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.
  • این محصول از کارت SD و فلش مموری پشتیبانی می‌کند و کار کردن با آن کار بسیار راحتی می‌باشد. به این صورت که می‌توانید فلش مموری را به دستگاه متصل کنید و فایل مورد نظر خود را پخش کنید.
  • می‌توانید تلفن همراه و کابل AUX خود را هم به این دستگاه متصل کنید و فایل‌های مورد نظر خود را پخش کنید.
  • با خرید یک اکو همراه خوب می‌توانید بهترین صداهای خروجی را تولید کنید.

دانستنی های مهم در خصوص انواع اکو, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

باتری اکو همراه

بلندگو همراه  مرغوب و خوب به محصولی گفته می‌شود که باتری مرغوبی داشته باشد. باتری‌ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این محصول به شمار می‌روند و عملکرد آن‌ها به کیفیت باتری بستگی دارد. توجه داشته باشید که باتری‌ها قابلیت شارژ شدن دارند. بعد از اینکه چراغ‌های هشدار روشن شدند می‌توانید برای شارژ کردن باتری اقدام کنید. این بلندگوها، ساعت‌ها بعد از شارژ شدن کار می‌کنند و نیازی نیست آن‌ها را به برق متصل کنید. بهتر است صبر کنید که باتری کاملا خالی شود. سپس برای شارژ مجدد آن اقدام کنید. در صورتی که باتری اکو همراه شما آسیب ببیند و خراب شود، می‌توانید آن را به راحتی تعویض کنید.

برای محافظت از باتری و تضمین سلامت آن، بهتر است هفته‌ای یک بار از آن استفاده کنید. در این صورت باتری دوام و ماندگاری بالاتری خواهد داشت و مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.

اکو آمپلی فایر

اکو آمپلی فایر می‌تواند کیفیت صدای خروجی دستگاه را افزایش دهد. گاهی اوقات ممکن است کیفیت صدای اکو کم شود یا صدای مورد نظر قطع و وصل شود. در این صورت استفاده از اکو آمپلی فایر بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود. قبل از اینکه صدای مورد نظر به بلندگو برسد و پخش شود، توسط آمپلی فایرها تقویت خواهد شد. سپس صدای تقویت شده به بلندگو می‌رسد و هرگز قطع و وصل نمی‌شود و هیچ گونه نویزی در آن وجود ندارد.

اکو اگر همراه با آمپلی فایر باشد، صدای قدرتمندی ایجاد می‌کند. اکو آمپلی فایر‌ها در سیستم‌های صوتی خودرو هم مورد استفاده قرار می‌گیرند و صدای با کیفیت و فوق العاده‌ای ایجاد می‌کنند. همانطور که می‌دانید در بسیاری از خودروها صدای ضبط بدون کیفیت است و مدام قطع و وصل می‌شود. این محصول فوق العاده به شما کمک می‌کند که صدای خروجی بدون نویز داشته باشید. با وجود آمپلی فایرها دیگر نگرانی بابت قطع شدن صدا نخواهید داشت.

دانستنی های مهم در خصوص انواع اکو, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

 بدون اکو آمپلی فایر نمی‌توانید از موسیقی با کیفیت با صدای بالا لذت ببرید. زیرا صدای موسیقی در خودروی شما همواره متوسط خواهد بود و در صورتی که صدای آن را زیاد کنید، کیفیت صدا کمتر می‌شود. آمپلی فایر می‌تواند سیگنال‌های صوتی سطح پایین را تقویت کند و صدای خروجی شما را قدرتمند‌ کند. شاید تا به حال کمبود این محصول را حس نکرده باشید. اما بعد از نصب کردن آن تفاوت را احساس خواهید کرد و از خرید خود خوشحال خواهید شد.

خرید انواع اکو و سیستم های صوتی

هنگام خرید اکو و تمامی سیستم های صوتی به نکاتی باید توجه کنید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید.

اولین نکته تست صداست، حتما از فروشنده درخواست کنید تا برای شما تست صدا انجام دهد، اگر از فروشگاه های آنلاین خرید می کنید می توانید فروشگاه هایی را انتخاب کنید که امکان تست حضوری دارند. فروشگاه لوازم صوتی بانی باند یکی از این فروشگاه هاست که شما می توانید با خرید به دفتر شرکت مراجعه کرده و بلندگو خود را تست کنید.

نکته بعدی توجه به ابعاد دستگاه و موارد استفاده اکو می باشد، این نکته بسیار حائز اهمیت است که شما دستگاه اکو همراه را برای چه موردی خریداری می کنید با مشخص کردن موارد استفاده می توانید مدلی که کاربرد بیشتری برای شما دارد را انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو