آموزش استایل پاییزی با کلاه فرانسوی (برت) از فروشگاه هانیل اسکارف

منبع: پلازا

59

1401/8/24

18:48


آموزش استایل پاییزی با کلاه فرانسوی (برت) از فروشگاه هانیل اسکارف

این روزها استایل فرانسوی مخصوصا استایل با کلاه برت یا همان کلاه فرانسوی را می توانیم بیشتر از هر زمانی بین دختر ها و بانوان ببینیم . در فصل های پاییز و زمستان نیز همانند فصل های گرم سال که از کلاه کپ استفاده می شود ، می توانید از انواع کلاه های بافتنی در مدل ها و سبک های متفاوت استفاده نمایید.
یکی از محبوب ترین کلاه ها که بین بانوان به جای شال ، روسری و مینی اسکارف استفاده می شود ، کلاه برت می باشد . کلاهی پشمی ، موهر دار یا بافت که معمولا به صورت انحنا دار به سمت چپ یا راست سر تنظیم می شود و می تواند علاوه بر زیباتر نشان دادن استایل شما ، سر شما را نیز کاملا گرم نگه دارد.

فهرست عناوین مطلب:

استایل با کلاه فرانسوی

کلاه های فرانسوی را می توانید به دو روش که بیشتر از سایر مدل ها استفاده و پوشیده می شود استفاده نمایید .
سبک اول کلاه به این صورت است که کلاه را از ابتدای پیشانی تا قسمت پشت سر می کشید . در این مدل باید موهای خود را کاملا باز کنید زیرا بستن مو در پشت یا بالای سر حالت پف کرده به قسمت انتهایی کلاه داده و باعث زشت شدن ایستادگی کلاه در سر شما می شود .
پس از کشیدن کلاه از ابتدا تا نیمه ی پشت سر ، لبه های کلاه را به سمت داخل ، هدایت نمایید .
سبک دوم نیز همانند سبک اول می باشد با این تفاوت که پشت سر شما پوشش کمتری دارد . در این روش نیز کلاه را ابتدای سر تا قسمت پشت می کشید با این تفاوت که نباید پشت سر و موهای پشت شما را کامل پوشش دهد . سپس قسمت تاج کلاه را مطابق سلیقه خود به سمت راست یا چپ کج می نمایید تا حالت ارتشی به خود بگیرد .

در استفاده از کلاه فرانسوی به هیچ عنوان نباید موهای خود را ببندید . کلاه فرانسوی را با موهای کوتاه نیز می توانید استفاده نمایید .

پنج استایل پرطرفدار فرانسوی با کلاه برت

با کلاه فرانسوی می توانید استایل های فوق العاده خاص و جذابی داشته باشید . در ادامه همراه ما باشید تا به نقل از سایت فروشگاهی هانیل اسکارف ، چند مدل استایل فرانسوی پرطرفدار را بررسی نماییم .

استایل با کلاه برت هانیل اسکارف

استایل اول

(کت بلند + بادی + نیم بوت + شلوار مشکی)

این استایل برای شما می تواند استایل رسمی و نیمه رسمی را داشته باشد . استفاده از کت مشکی یا شتری در کنار شلوار کتان یا جین به همراه کلاه برت که تناسب رنگ با ست شما داشته باشد ، استایل شما را بی نظیر خواهد کرد .

استایل دوم

(بارونی + گپ بلند + شلوار جین + نیم بوت یا کتونی زمستانی)

یکی از استایل های اسپرت و جذاب دیگر که می تواند با کلاه فرانسوی ترکیب شود . در این استایل شما می توانید از رنگ های پاییزی و گرم نظیر نارنجی یا زرد در استایل خود و انتخاب رنگ مانتو استفاده نمایید .

استایل سوم

(کت جین + بافت + شلوار جین + کتونی زمستانی)

کت جین کوتاه یا بلند نیز طرفداران زیادی در فصل های پاییز و زمستان دارد . پوشیدن کلاه فرانسوی به سبک اولی که گفتیم و استفاده از کت جین کوتاه ، استایل کاملا اسپرت و جوان پسندی برای شما به ارمغان می آورد .

استایل چهارم

(پالتو + زیرسارافونی بافت + شلوار جین + کلاه برت + بوت)

یکی دیگر از استایل هایی که می تواند شما را خاص تر از سایر افراد نشان دهد . از این استایل می توانید در مراسمات رسمی و قرار های کاری نیز استفاده نمایید . پالتوی شتری یا کرم در کنار کلاه برت پشمی و بوت ، استایل فوق العاده جذاب و بی نظیری خواهد بود .

استایل پنجم

(بولیز بافت + شلوار جین اسکینی + کفش زمستانی + شال و کلاه بافت فرانسوی)

استایلی سبک و راحت که مناسب فصل پاییز می باشد . در این استایل می توانید از شال و کلاه فرانسوی ست استفاده نمایید . رنگ های گرم مثل کرم و قهوه ای برای بافت شما و آبی تیره یا مشکی برای شلوار ، می تواند انتخاب های ایده آلی باشد . شال و کلاه خود را می توانید با رنگ بافت خود ست نمایید .

خرید کلاه فرانسوی برت هانیل اسکارف

مدل های دیگر استایل فرانسوی را که جدیدترین و پرطرفدار ترین آن ها می باشد را می توانید در تصاویری که برایتان آورده ایم ، مشاهده نمایید . شما می توانید انواع کلاه فرانسوی و کلاه بافت را از فروشگاه بزرگ هانیل اسکارف که به صورت تخصصی در زمینه شال و کلاه فعالیت می نماید با بهترین متریال پارچه و دوخت و همچنین مناسب ترین قیمت تهیه نمایید .

منبع : فروشگاه اینترنتی هانیل اسکارف

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو