آموزش بهبود سئو به کمک افزایش بازدید سایت و ورودی گوگل سلکتک

منبع: فوت و فن

11

1401/9/4

17:00


آموزش بهبود سئو به کمک افزایش بازدید سایت و ورودی گوگل سلکتک موضوع این مطلب است و کامل آن را برای شما شرح خواهیم داد

آموزش بهبود سئو به کمک افزایش بازدید سایت و ورودی گوگل سلکتک

آموزش بهبود سئو به کمک افزایش بازدید سایت و ورودی گوگل سلکتک موضوع این مطلب است و کامل آن را برای شما شرح خواهیم داد.

سئو سایت بهترین راه برای افزایش کسب درآمد در هر سایتی بحساب می آید، اما بهینه سازی و سئو خارجی نیازمند بهره گیری از یکسری ترفند است.

استفاده از ترفندهای متفاوت مانند ایمیل مارکتینگ، Google Ads، استفاده از رپورتاژ و بک لینک و … به منظور افزایش کاربر در بین سئوکارها رایج هست، اما ما در این مطلب قصد داریم آموزش بهبود سئو به کمک افزایش بازدید سایت و ورودی گوگل سلکتک را برای شما شرح دهیم تا با کمترین هزینه، بیشترین بازخورد را دریافت کنید.

فراموش نکنید، سئو مجموعه کارهای پیوسته به منظور بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هست و با انجام تمام فعالیت های سئویی کنار هم بهترین بازخورد را خواهید گرفت.

اگر بدنبال راهی برای موفقیت در کسب و کار آنلاین خود هستید تا آخر این محتوا همراه ما باشید.

بازدید سایت پارامتر مهم سئو

هر مدیرسایت و سئوکاری به دنبال افزایش کاربر سایت هست. افزایش بازدید از سایت از مهم ترین پارامترهای سئو است و گوگل توجه خاصی به تعداد و رفتار بازدیدکنندگان یک وبسایت دارد.

این افزایش کاربر به راحتی قابل انجام نیست، مگر اینکه شما بتوانید از طریق راه های مختلف سایت خود را در نتایج گوگل به لینک های بالاتر برسانید.

بدین ترتیب باید از طریق راه های مانند تبلیغات گوگل و تبلیغات کلیکی، خرید بازدید سایت ، رپورتاژ آگهی و یا ایجاد بک لینک این نیاز سایت را تامین کنید.

سلکتک همانند دیگر سایت های افزایش بازدید سایت با بکارگیری از سیستم های بازدید، با قیمت های پایین تر و با تنظیمات کاملا مناسب همچون انتخاب تعداد صفحه و زمان ماندگاری کاربر شاخص های اصلی یک بازدید طبیعی را برای شما ایجاد می‌کند.

با استفاده از Google Ads شما نمی توانید میزان زمان ماندگاری و یا تعداد صفحه مشاهده شده در سایت را برای کاربران اجباری کنید، اما با خرید بازدید سایت سلکتک، تمامی بازدیدها با هزینه ای کمتر و مطابق با سفارش و تنظیمات شما انجام خواهد شد.

خرید ورودی گوگل همیشه مفید است؟

حال می‌خواهیم بررسی کنیم که آیا خرید ورودی گوگل برای سایت همیشه مفید است یا خیر؟!

با توجه به راه های مختلف برای انجام اینکار، هر کدام نحوه انجام، هزینه لازم و تاثیرات متفاوتی خواهد داشت.

در صورتی که برای افزایش ورودی سایت از گوگل از ادوردز استفاده کنید، باید توجه و تمرکز خود را روی انتخاب کلمه کلیدی صحیح و یا هزینه مناسب برای کمپین ها قرار دهید. در این روش گاهی اوقات ممکن است با انتخاب کلمه کلیدی اشتباه زمان و هزینه زیادی را از دست دهید و نتیجه دلخواه را دریافت نکنید. یکی از عوامل مهم زمان انتخاب کلمه کلیدی ارتباط کلمه با کالاها، خدمات سایت و مهم  تر از آن میزان رقابت بر سر یک کلمه کلیدی است.

اما روش دیگری برای بهبود سئو سایت هست و آن خرید ورودی گوگل از سلکتک است. در این روش درصد خطا و هدر رفتن وقت و هزینه بسیار کمتر از گوگل ادز است. همچنین می توانید تنظیم کنید که بازدیدکنندگان با چه پلتفرم از طریق گوگل وارد سایت شده و هرکدام پس از ورود چند زیر صفحه را مشاهده کنند.

دقت داشته باشید، هر راهی تاثیرات مثبت خود را دارد و به طور مثال گوگل ادز افزایش کاربر در کمترین زمان و برندسازی را برای شما به خوبی می‌تواند انجام دهد.

حال شما با توجه به استراتژی انجام و بودجه ای که برای سایت اختصاص داده اید و زمانی که برای سئو سایت در نظر دارید باید تصمیم بگیرید کدام روش برای شما مناسب است.

راه های بهبود سئو سایت

روش های دیگری مانند کامنت مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، رپورتاژ آگهی به منظور برندسازی و بهبود سئو سایت هستند.

اگر قصد دارید بازدیدکنندگان سایت از طریق گوگل افزایش پیدا کند و همچنین همیشه مشتریان ثابت خود را داشته باشید باید کارهای سئو را پیوسته و همیشگی انجام دهید.

قصد داریم چند راه رایج، با تاثیر زیاد را برای شما نام ببریم.

کامنت مارکتینگ

با استفاده از این راه می‌توانید با جلب توجه بیشتر در کامنت سایت ها و… اقدام به جذب مشتری بیشتر و برند سازی کنید.

ایمیل مارکتینگ

در هر کسب و کاری ایجاد یک راه ارتباطی با مشتریان به منظور اعتماد سازی بیشتر و یا ارسال ایمیل های منظم، کاربردی و به جا و در زمان  مناسب به صورت پیام تبلیغاتی در سئو تاثیر زیادی دارد.

در این ایمیل ها پیام و اطلاعات مفید و کاربردی برای کاربران بنویسید و آن ها را برای حضور در سایت ترغیب کنید.

سئوی داخلی

سئوی داخلی سایت یکی از مهم ترین نکات در پروسه سئوی‌سایت است و تاثیر زیادی در بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل دارد.

با انجام سئوداخلی در سایت، در نتایج گوگل رشد بهتری خواهید داشت.

به روز رسانی محتوا قدیمی سایت

الگوریتم های گوگل به صورت مداوم در حال آپدیت شدن هستند و عملکرد آن ها دقیق تر از قبل می شود. یکی از الگوریتم های دقیق گوگل الگوریتم Freshness (تازگی محتوا) است. این الگوریتم زمان انتشار مقالات را بررسی کرده و بر اساس عملکرد صحیح صفحات سایت به آن رتبه می دهد.

در نتیجه با به روز رسانی و تولید محتوای جدید برای مطالب قدیمی سایت امتیازات بیشتری از جانب این الگوریتم گوگل دریافت کنید تا در نهایت برای شما بهبود سئو و افزایش بازدید سایت و ورودی گوگل به همراه داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو