آگهی/ اجاره روزانه خانه در تهران با اسنپ روم

3

1401/10/26

02:35


اجاره روزانه خانه در تهران با اسنپ روم امروزه افراد زیادی به صورت روزانه و با اهداف مختلفی مانند تحصیل، کار، درمان، تفریح، مهاجرت و..... به شهر تهران سفر می‌کنند؛ اما با هر هدفی که به این ...

آگهی/ اجاره روزانه خانه در تهران با اسنپ روم

امروزه افراد زیادی به صورت روزانه و با اهداف مختلفی مانند تحصیل، کار، درمان، تفریح، مهاجرت و..... به شهر تهران سفر می‌کنند؛ اما با هر هدفی که به این شهر سفر می‌کنید، بی‌شک به مکانی برای اقامت یا اجاره سوئیت در تهران نیاز پیدا خواهید کرد.

اجاره سوئیت خوب در تهران

محل اقامت شما باید نزدیک به جایی باشد که به خاطر آن به تهران سفر کردید یا باید در نزدیکی ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی قرار گرفته باشد که امکان رفت وآمد شما را راحت فراهم کرده و هزینه‌های شما را کمتر کند.

بنابراین، اگر برای اقامت خود برای هر مدتی که مد نظر دارید، به دنبال اقامتگاهی مطلوب به همراه مزایای فراوان هستید، ما به شما سایت اسنپ روم را معرفی می‌کنیم تا بتوانید به‌ راحتی اقدام به اجاره روزانه خانه در تهران کنید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از اقامتگاه‌های مناسب و سوئیت در تهران را به شما معرفی کنیم و درباره اسنپ روم بیشتر برای شما توضیح دهیم.

واحد یکخوابه سهروردی 4

این آپارتمان مبله در تهران و در محدوده عباس آباد و اندیشه واقع شده است که در حدود 60 متر زیربنا دارد و در طبقه چهارم ساختمان واقع شده است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره آپارتمان مبله در تهران داشتید، می‌توانید این آپارتمان مطلوب را انتخاب کرده و از طریق سایت اسنپ روم با بهترین و مناسب‌ترین بودجه رزرو کنید.

ازجمله امکانات این واحد می‌توان به موارد مختلفی مانند آسانسور، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، کولر آبی، امکان پخت وپز، مبلمان، پنجره بیرونی، شوفاژ، حمام، تلویزیون، یخچال و..... اشاره کرد.

فاصله این واحد تا اماکن مهم عبارت است از:

  • تا مترو سهروردی 5 دقیقه.
  • تا ایستگاه تاکسی 10 دقیقه.
  • تا فرودگاه مهرآباد 30 دقیقه.
  • تا ترمینال بیهقی 15 دقیقه.
  • تا دریاچه چیتگر 40 دقیقه.

فاصله ساختمان تا سوپرمارکت، نانوایی، رستوران، بانک، مسجد، قصابی، پمپ بنزین و.... تنها 5 دقیقه است. برای اطلاعات بیشتر این واحد و اجاره روزانه خانه در تهران می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید.

آگهی/ اجاره روزانه خانه در تهران با اسنپ روم

سوئیت دو تخته پیوندی 4 جردن

این سوئیت در تهران و در محدوده زرگنده واقع شده و متراژی در حدود 30 متر دارد؛ بنابراین اگر به تعداد کم به شهر تهران سفر کردید و برای اقامت در این محدوده به دنبال اجاره سوئیت در تهران هستید، می‌توانید این سوئیت در تهران را از طریق سایت اسنپ روم، اپلیکیشن آن یا تماس تلفنی با کارکنان آن‌ها با هزینه‌ای کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی رزرو کنید.

از جمله امکانات این سوئیت می‌توان به موارد مختلفی مانند پنجره بیرونی، شوفاژ، حمام، امکان پخت وپز، مبلمان، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، تلویزیون، یخچال، اجاق گاز و.... اشاره کرد.قابل ذکر است که بدانید زمان ورود و تحویل­گرفتن این سوئیت در تهران ساعت 14 و زمان تخلیه آن ساعت 12 ظهر است.

یادتان باشد که آن را به موقع و سر ساعت تعیین شده تخلیه کنید؛ زیرا در صورت تاخیر باید هزینه‌ای جداگانه به عنوان جریمه پرداخت کنید. امکان برگزاری مراسم و ورود حیوانات خانگی به این سوئیت ممنوع است. همراه داشتن کارت شناسایی در هنگام رزرو ضروری خواهد بود.

 

 

آگهی/ اجاره روزانه خانه در تهران با اسنپ روم

جمع بندی

همانطور که گفتیم سفر به شهر تهران یا هر شهر دیگری به رزرو اقامتگاه نیاز دارد که اسنپ روم با اجاره انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی با کمترین بودجه، مانند اجاره سوئیت در تهران، ین امکان را برای شما فراهم کرده است.

ازجمله مزایای اسنپ روم می‌توان به مواردی مانند پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، امکان رزرو با کمترین هزینه، نزدیک بودن به اماکن مهم شهر، نزدیک بودن به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، امکان لغو کنسلی بدون کسر هزینه و..... اشاره کرد.

سایت اسنپ روم به همراه تمامی کارکنانش به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا نیازهای شما را درباره اجاره روزانه خانه در تهران برطرف کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو