کاردستی پادری سنگی در خانه با آموزش همه مراحل

کاردستی پادری سنگی در خانه با آموزش همه مراحل


منبع: کاغذ رنگی

5

1401/11/14

01:32


اگر یک پادری سیلیکونی دارید که دیگر قابل استفاده نیست یا از اینکه بعد از خروج از حمام پاهایتان را رویش بگذارید، خوشتان نمی‌آید این مطلب را تا آخر مطالعه کنید. اینجا پادری سیلیکونی را به یک پادری سنگی تبدیل می‌کنیم.

کاردستی پادری سنگی در خانه با آموزش همه مراحل

ساخت کاردستی پادری سنگی در خانه از آن کاردستی‌های جالبی است که هم ساختنش سرگرمتان می‌کند و هم می‌توانید از آن بارها و بارها استفاده کنید. اگر تا پایان این آموزش با مجله خلاقیت کاغذرنگی همراه شوید، خالق این کاردستی دکوراسیون جذاب خواهید شد که کاملا هم قابل استفاده است.

درواقع قرار است کمی خوش‌ذوقی را چاشنی سلیقه خوبتان کنید و یک کاردستی پادری سنگی جذاب بسازید.

وسایل موردنیاز

  • مت ضدآب سیلیکونی سوراخ‌دار
  • ۲ یا ۳ متر
    پلاستیک متری
  • سنگ رودخانه‌ای
  • چسب سنگ

مراحل ساخت کاردستی پادری سنگی

قبل از شروع ساخت کاردستی پادری سنگی لازم است نکته احتیاطی را به شما یادآوری کنیم! همان‌طور که در وسایل موردنیاز اولیه نوشتیم، شما به یک پلاستیک بزرگ یا چیزی مانند پرده دوش حمام برای زیر دست خود نیاز دارید. مطمئنا نمی‌خواهید پادری جدیدتان را به فرش اتاق یا میز کار بچسبانید!

بنابراین با یک زیرانداز از ریختن چسب روی سایر سطوح پیشگیری خواهید کرد. حالا مت سیلیکونی را که قرار است به کاردستی پادری سنگی تبدیل شود، روی آن بگذارید.

1. چیدن سنگ‌ها روی مت سیلیکونی

حالا چیدن پازل و ساخت کاردستی پادری سنگی شروع می‌شود! همین اول کار بدانید که باید حوصله زیادی داشته باشید؛ چراکه قرار است سنگ‌ها را روی تشک سیلیکونی خود بچینید و برای پیدا کردن جای مناسب هرکدام، باید بارها و بارها جابه‌جایشان کنید. پس لازم است کمی حوصله و صبر به خرج دهید تا خروجی کار خستگی را از تنتان بیرون کند.

همانطورکه در تصویر می‌بینید، سنگ‌های بزرگتر را روی حفره‌های تشک می‌گذاریم. این موضوع به زیبایی کار کمک کرده و از یک کاردستی پادری سنگی سوراخ جلوگیری می‌کند. نگران نباشید، چون حتی با این چینش باز هم آب همچنان می‌تواند تخلیه شود.

در نهایت حواستان باشد جای همه سنگ‌های کاردستی پادری سنگی را روی مت سیلیکونی مشخص کنید. این جای‌گذاری باید به شکلی باشد که روی مت هیچ جای خالی نماند. بعد با خیال راحت سراغ مرحله بعد بروید.

2. چسباندن سنگ‌های کاردستی پادری سنگی

وقتی چیدمان نهایی سنگ‌ها انجام شد، باید سنگ‌ها را یکی‌یکی روی مت سیلیکونی بچسبانید. برای این مرحله از ساخت کاردستی پادری سنگی از یک گوشه شروع کنید و یکی سنگ‌ها را یکی پس از دیگری بردارید و پشت آن‌ها را چسب بزنید.

بعد از آن که همه سنگ‌ها را با چسب مخصوص به مت سیلیکونی چسباندید، باید چند ساعتی برای خشک شدن سنگ‌های کاردستی پادری سنگی منتظر بمانید.

پادری سنگی شما آماده است تا حس خاص قدم زدن در ساحل را درونتان متبلور کند!

چطور سنگ مناسب کاردستی پادری سنگی پیدا کنید؟

احتمالا فکر می‌کنید برای ساخت این کاردستی حرفه‌ای بزرگسالان بهترین انتخاب استفاده از سنگ‌های صیقلی و صاف است! اما برخلاف این تصور بهترین نوع سنگ برای ساخت کاردستی پادری سنگی سنگ‌هایی هستند که علاوه‌بر داشتن شکل ظاهری زیبا، تا حدی زبر باشند تا اصطکاک کافی با مت سیلیکونی پیدا کنند.

برای پیدا کردن سنگ‌های مناسب ساخت کاردستی پادری سنگی به حریم رودخانه بروید و حین طبیعت‌گردی و پیاده‌روی سنگ‌های دلخواهتان را انتخاب کنید.

پرسش‌های متداول درباره کاردستی پادری سنگی

کاردستی پادری سنگی با چه وسایلی ساخته می‌شود؟
برای این کاردستی به یک پادری سیلیکونی یا تخته سیلیکونی، تعداد زیادی سنگ رودخانه‌ای و چسب سنگ نیاز دارید.
ساخت کاردستی پادری سنگی چقدر زمان نیاز دارد؟
مراحل ساخت این کاردستی یک ساعت وقت می‌خواهد، اما برای قابل استفاده شدن باید حداقل یکروز صبر کنید.
این کاردستی مناسب چه رده سنی است؟
کاردستی پادری سنگی بیشتر مناسب جوانان و بزرگسالان است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو